2. kapitola

609 15 0
                                    

Budu dělat že se snímá bavím dokud nevymyslím plán jak se pomstím.

(...)
O měsíc později
Prošel ten nagelený princatko ze Zmiozelu. Harry do mě flakl se slovy jestli sem viděla co on já řekla že ne a byla to pravda.
,,On má znamení zla"
,,No a ? Je to jeho věc "
,, Hermiono ty braníš smrtijeda" přidal se do toho Ron
,, Za prví nebráním nagelovanyho zpratka (to jsem asi zajecela , protože se na mě otočili i že Zmijozelu)
Za druhé je jeho věc kdo je a na čí straně je.Za třetí..
,,Žádný za třetí jsi na straně zla" zasmála jsem se tak šíleně až že mě nižší ročníky mě báli, vyhrnula jsem si rukávy a se slovy spletl ses Waesly jsem odešla do knihovny.
Jenže to by nemohly být Bradavice aby mě někdo nezastavil otočila jsem se vidím modro-šedé oči.
,, Co je Malfoy ?!" Dívala jsem se mu do očí , jenže to jsem neměla dělat, začala jsem se v nich topit.
,, Pojď" táhl mě k tajné komnatě , odtrhla jsem se a zařvala ať na mě nikdo už nemluví a ať mi dá pokoj a chtěla jsem odejít ,chytl mě a řekl že neví co se stalo ale že děkuje za záchranu. Nechápala jsem to ,, co řekli je pravda jsem Smrtijed, jenže já jím být nechci ale vyhrožoval mi". Odchází...
,,Draco čekej musíš něco vzkázat Voldemortovi.."
,, A to jako co ?" Podíval se na mě nechápavě. ,,Potter a Waesly chtějí najít viteály " nepochopil co to je a já jen dodala ,, je to důležité..."

***
,,Hermiono? Pomůžeš mi s úkolem na zitra?"zase Harry Potter mě požádal abych za něj dělala úkol pchee
,, Jasně Harry" dal mi to a pomsta může začít.
,,Herm uděláš ho i mě ??"Jasně Rone, ale vezmu si to do knihovny"
**
V knihovně...
,,Zase za toho bleska a rezouna děláš úkoly ?" ,, Jasně ale budou to mít špatně" a začnu se šíleně smát a po chvíli zas dělám úkoly
,,Fuj teď jsi mi připomněla tetu Beatrix" a chvíli bylo ticho a začal se po chvíli smát.
,, Hotovo, tak já půjdu Draco"
Ale než jsem došla do společenské místnosti zastavila mě profesorka McGonagallová
Stím že mám důležitý dopis od rodičů,
Míla Hermiono,
Musíš vědět že jseš adoptovaná, a ten řetízek co k tomu máš je od pravých rodičů.
Pozdrav Strýc a Teta Grangerové
PS máš čistou krev. Jak mi mohli lhát ?? Vzala jsem si ten řetízek na sebe a vidím, že je na tom had s červenýma kameny místo očí. Takže nějaké Zmiozelšti rodiče mám

***
,,Hermiono jdeme pro věžbu jdeš s námi?" Jasně Harry" Jdeme tam já Harry, Nevil, Lenka, Ron, Fred a George.
Harry vezme věžbu, jenže mě drží ta šílená Beatrix.,, Zabi mě dělej, stynak nemám pravé rodiče zmizeli tak k čemu být na živu?" ,, Proč máš přeci Pottera a Weaslyho?" ,, Ty který si hranou na kámoše a přitom mě jen zneužívají" zmlka a podívala se mi na krk co tam mám ten řetízek, objala mě ,co?? Proč?!
,,Dcerko" zašeptala mi a přemístila nás když Ron zařval, že jsem zrádce.
Beatrix mě obejme se slovy, že mysleli že jsem mrtvá, že to řekli lidí kterým důvěřovali, že mě ochrání.
,, Pojď potkáš se s pravým otcem"
,,To je nějaký omyl, mé pravé rodiče... Emm... Zemřeli" ,,chytla mě za pravé napěstí a dotkla se ho hulkou objevil se mi mini cute had, pak se dotkla svýho se slovy , že tušila, že nebudou mě moci vychovávat.
,, Tak pojď dítě, potkat otce" řekla mi ať počkám chvilku.
,,Zlato?" ,, Ano Belo?" ,, Našla jsem jí"
,,Koho ?"naší dceru" Kde je ",,za dveřmi"
,,Ať jde dál"
Když jsem vyšla lekla jsem se sám Lord Voldemort je můj otec ?
,, Ahoj dcerko, mysleli jsme že už tu nejsi mezi živými" a objal mě, řekl ať mu říkám otče.
,, Otče dostal si tu zprávu, že Potter hledá viteály ?" ,,Ach ano od Draca nechápal co to ,ale je... Moment to jsi mu řekla ty ?" ,,Ano, nechci aby vyhrál Potter, ale neví že i on je viteál"

What happened ?Kde žijí příběhy. Začni objevovat