,,Ale pán Weasly pojeďte se mnou" hups zas tu je když ho promlouváme zamumlal Harry ale Severus to slyšel. ,,Ale jistě pane Poterre vždy tu budu, ať se vám to líbí nebo ne" ,,a pane Weasly pohněte nemám na vás celý den" ,,ano pane profesore"
U Severuse v kabinetu
,,Vypijte to" ,,ale to se nesmí"
Tak to vypil a teď mu bude říkat jen pravdu.
,,Co máte za lubem pane Weasly?"
,, Nevím co přesně myslíte,jestli ohledně školy a nebo zrádkyně Hermiony" ,, myslím ohledně slečny Hermiony (nemůžu jí říct příjmením)"
,,No... Chodím za Malfoyem , protože on ví kde je i když tvrdí, že ne." ,,Jak si můžete být jistý ?" Je to syn smrtijedů musí vědět kde je" ,, dobře uvažujete ale mílíte se" ,,ne ,vím že máte rád Malfoye,ale řeknu vám on ví kde je"
,,A proč to chcete vědět vy ?" ,,Chci jí zabít, protože je dcera Voldemorta" ,,jak to můžete vědět" ,,byla na pravé straně Voldemorta a řekla mu ,,ale otče máme tu nezvané hosty co mi chtějí ukrást diadém a když jsme šli bojovat použila na mě a ne Harryho Crucio, nechápu jak to dokázala na dva na jednou, ale dokázala,proto jí chci zabít."
,,Myslel jsem že jste přátelé" ,, se slečnou všechno vím všechno znám se nedá přátelit,furt poučuje a k tomu je Jeho dcera"
,, Mám pocit že si člověk rodiče nevybírá" ,, samozřejmě že nevybírá ale může se k nim otočit zády" ,,tak jako vy k Hermioně?" , Samozřejmě že jo, chci vědět kde je...tak to vyvalte" ,, proč já?" Zaskočil se profesor Snape ,, protože jste smrtijed" ,,a dál?" ,, Umaštěná hlava " ,,a dál" ,, přerostlý netopýr" ,,a dál ?" ,, Snažíte se zabít chlapce který přežil" ,,a dál " ,,kurva přestaňte říkat furt A DÁL nikdo není na to zvědavý" ,,to říká ten pravý, který jde jen po slávě ostatních",, táhněte do hajzlu" ,,jak to se mnou mluvíte pane Weasly ?!" Zaječel ,,tak jak si zasloužíte pane profesore " ,, vypijte to ",,to dělat nebudu" narval mu lektvar do krku a on se to snažil vyplivnout ale profesor si stím uměl poradit a tak to po neúspěšném boji vypil. ,,Pane profesore co se stalo ?" ,,Omdlel jste" ,,aha..ohledně čeho jste se mnou chtěl mluvit ?" ,, Prosím vás ještě slušně dejte pokoj Malfoyovi neví kde se nachází,a nic kolem ní...pochopil jste ?" ,,Ano pane profesore pochopil (náhodou to myslel vážně) můžu už jít ?" ,,Ale jistě běžte"
, Chudák Potter, hraje si na kámoše a přitom jde jen po slávě ten Weasly' co to plácám za hovadiny není mi ho líto je to Potter zaslouží trpět.
ČTEŠ
What happened ?
FanfictionJako každý rok se Hermiona, vrací do Bradavic s Harrym Potrem a Ronem Weaslim. Letos se ale něco pokazilo , začal na ní být Ron hnusný (a myslela si že ho miluje ale...) To jí změnilo.