4. kapitola

380 9 0
                                    

Pohled Voldemorta

Jsem vytočený, on chce mou dceru, jediný můj poklad Belatrix je taky ale není má dcera, nemá mou krev proto není.
Žádný Malfoy se mé holčičky nedotkne s tím že je dobrá návnada na využití proti Potterovi.
Před tím
Dcera odešla, pustil jsem za ní Belu ať jí utiší smutek. Potom jsem ukončil radu, všichni se přemístili krom jednoho Malfoye.
Začal se smát a řekl že má plán ,, Můj pane mám nápad..."nenechal jsem ho domluvit ,, Ohledně čeho ?!" Řekl jsem to děsivě a chladně. ,, No Hermiona je kamarádka Pottera mohli by jsme jí pustit do hradu a ona by ho přivedla potom by mohla umřít tak mudlovská šmejdka" ,, Tak to jsi posral, nikdo se nedotkne mé dcery, nikdo se jí nedotkne jasný ?!"sklidnil jsem se ale ne nadlouho ,, Můj pane nemusíte hrát že je vaše dcera a nebojte nikdo se jí nedotkne jen smrtící kledba"
,,Řekl jsem že nikdo se mé dcery nedotkne " zařval jsem on jen zamumlal že to se uvidí  zařval jsem hlasitěji CRUCIO. Mučil jsem ho dokud nepřišla dcera k nám a nezeptal se co se děje ,poslal jsem jí spát a pokračoval v čem jsem začal.
Mezitím v Malfoy Manoru
Otec se nevrátil,matka má o něj strach o toho idiota...
Překvapilo mě že Voldemort má tak krásnou dceru a tak chytrou ,,sakra jak to uvažuji" řekl jsem si ale pak jsem se zachytil jak přemýšlím jak jí dostat blíž než jako nepřítel, dokonce blíž jak kamarád...
Šel jsem do jídelny a vidím otce kulhajícího do Manoru, šel jsem k němu a řekl mi že jen řekl, že Hermiona je dobrá návnada na Pottera a potom umře,a že se to pánu zla nelibilo ,ale že si poradí aby umřela. Odešel jsem do jídelny a nechal ho být.
,, Nikdo mi nazabije Hermionku" byl jsem nasraný napsal jsem dopis Hermioně
Než jsem ho odeslal jsem si ho přečetl
Míla Hermiono Jan Radlová,
Dávej si prosím pozor na mého otce chce tě jako návnadu na Pottera a potom tě zabít tvůj otec o tom ví potrestal mého,... Ale prý si poradí aby tě zabil dej si prosím pozor
D.M

Redlovo sídlo
Byl jsem u dcery v pokoji a koukal se z okna, když v tom letěla sova k nám a snažila se dostat přes ochranná kouzla pustil jsem jí a otevřel okno chtěla přistát na dceři což jsem jí zastavil kouzlem a vzal si dopis. Vím že bych neměl ale poznal jsem tu dobu je Malfoyových a nechtěl jsem aby se bála výhrůžek ale nechám jí ho tam,(až po přečtení), vzal jsem kus papíru a brk a napsal odpověď.

Ahoj Draco děkuji že jsi na to upozornil dcera teď spí usnula před půl hodinou, neboj se nechám jí ten dopis aby si dávala pozor, jsi nej smrtijed a služebník, chráníš mou dceru dekuji ti, kdyby něco dej vědět buď mě nebo Hermi, snad nebude spát
L.V.
Odeslal jsem ho zpětně a řekl Draco Malfoy

Jsem na Draca pyšný, je to dobrý služebník ale vím že je takový jen k Herm jinak je zlý, arogantní a namyšlený (což hraje ale co) položil jsem dopis na stolek a odešel jsem.

Draco
To snad ne napsal mi Voldy s tím že jsem nej smrtijed a služebník, jen nechci aby Herm umřela kvůli otci. Prý  kdyby něco mám dát vědět (oka ale jen Herm)

What happened ?Kde žijí příběhy. Začni objevovat