7.kapitola

275 7 0
                                    

Pohled Ginny
Mám strach o Hermionu. Bojím se o ní a co když už je mrtvá? Napíšu jí dopis...
Ahoj Hermiono,
Doufám že netrpíš tam kde teď jsi, a Ron je tak hnusný a Harry jen to přikývne že souhlasí. Což mě vytáčí a jinak chci říct že všichni říkají že jsi na straně zla, můj názor je takový : je to tvá věc na které straně jseš a jestli je to pravda tak nadále si má nejkamoška. Dej mi brzy vědět prosím.
Ginny
Mám strach co když fakt je na straně zla a mě bude chtít zabít, protože jsem Ronova sestra...
Zavázala jsem dopis mé sově na nohu se slovy děj to Hermioně a otevřela jsem okno a teď jen doufat.
,,Ginn tady seš všude jsem tě hledal,zjistilo se že Voldemort má dceru, a mám pocit že je to Hermiona" ,,No a?" ,, Jestli jo musíme jí zabít, jasný ?" ,,Harry Pottere děláš si ze mne srandu?! Zabít kamaradku,???" ,, Není to kamarádka je to otrok na úkoly" ,, to si přehnal" ,, a co mi uděláš ? " ,, Jseš stejná jako bratr : nemůžeme jí zabít kdo by dělal za nás úkoly (napodobil Ronov hlas), Harry Pottere děláš si srandu zabít kamarádku" jste směšný" a začal se smát. Přilétla sova na okno ,,hele dopis že by pro mě ?" ,,Jdi do hajzlu Pottere " ,, nejdu" ,,Sundej ten medajlon! dělej!!" Harry neochotně ho sundal ,, lepší ? " ,, Lepší" vejde Ron a řekne ,, Když máš hlad nejsi to ty neprestavej jdi do snikrs" ,, mudlovská tyčinka Ježiš nedělejte že neznáte.
,, Čus kluci jdu do pokoje" a vzala jsem si svojí sovu sebou. Začala jsem číst
,,Ahoj Ginny mám se dobře, jen jsem zjistila že nejsem z Mudlovské rodiny ale rodiny Radlů a ano jsem jeho dcera. Jako otec je super ale jinak je takový jaký je a doufám že se nezlobíš, nevěděla jsem o tom a Belatrix je moje Matka kdyby náhodou
PS nenechám zabít rodiče. Pa Hermiona

Já ale nechci přijít i rodinu
Co mám dělat.
Mám vztek na Harryho to on za to může.
O dvě patra níž se nachází sklepení
A v něm Zmijozelská kolej a tam v chlapeckém pokoji leží jeden blonďák s bouřkovými očima a přemýšlí jak dostat tu nejchytřejší holku na světě.
Má z ní strach aby neudělala to co s jeho otcem ale musí říct že mu otec nechybí. Chybí mu dívka s hnědými vlasy a oříškovyma očima, kterou bude moci navštívit až o víkendu takže za pět dní (teda jestli ho nesvolá pán zla dříve)
Má strach, ví že zlo prohraje, má strach o onu dívku, co sní bude když prohrají ? Co bude s ním no dobře O to se moc nezajímal ale taky trochu.

What happened ?Kde žijí příběhy. Začni objevovat