10. kapitola

230 7 0
                                    

Přemístila jsem se do Bradavic a hned sem použila kouzla aby mě nikdo neviděl a mířila jsem si to do komnaty největší potřeby i když otec řekl že je v tajemné komnatě a v tom patře co řekl tak je největší potřeby. Našla jsem ho celkem rychle černá magie mě táhla.
Vzala jsem to a šla ze školy a u východu ze školy slyším jak Potter říká že jdou pro pohár. Utekla jsem z pozemků a přemístila se domů.
,,Mami?",, teď ne zlato je rada",, tím líp" ,, zdravím všechny přítomný, byla jsem v Bradavicích jak už asi víte a povedlo se mi to, jenže u východu stál Potter a Weasly stím že jdou pro pohár v bance, který je jak víte mojí matky",,zas do toho cpe tam mudlovský rypák" zamumlal jeden Smrtijed ale Rádlovi ho slyšeli. ,,A i kdyby tak co ?" ,,Tak by měla být mrtvá" ,, chápu to ale nejsem z Mudlovské rodiny tak už drž hubu" otec bouchá a požil Crucio na toho švába.
Vidím v sobě podobu jak u Belatrix tak u Voldemorta. Otec četl taky knihy má kamennou tvář jen když mučí se směje (já mučím jen toho kdo si zaslouží,ne bezmocný mudly) to je jediný rozdíl mezi náma.

Chtěla jsem dát diadém otci,ale řekl ať si ho nechám já, tak jsem si ho dala na hlavu a šla jsem do zahrad.
Vyčistit si hlavu a koukat se za štíty ale já mám hodně dobrý sluch a slyším Pottera a Weaslyho jak si prý jdou pro diadem, byla zaskočená ani se nehla a když se tam dostali tak chladným tónem hlasu řekla,, Ale,ale ale koho pak tu máme? Bleska a rezouna? Pro co stě přišli" ,,Hermiono jsem rád že ti nic není" a stím se přibližoval Ron ,,, mdloby na tebe" a vrátil se tak kde byl. ,,Herm pomoc nám zničit Voldyho" ,,Ronalde okamžitě vypadni z mého pozemku než vypěním dělej" ,,Herm no ták" ,, nenechám zabít rodiče a vy táhněte" ,,ale Herm.." řekla jsem táhněte"Crucio a náhle se mi povedlo na dvě osoby ano na Pottera a Weaslyho.
,, Dcerko koho to tu máme?" ,,Nezvanou návštěvu, která mi chtěla sebrat diadém"

What happened ?Kde žijí příběhy. Začni objevovat