Ráno jsem se probudila a u postele mám dopis. Přečetla jsem ho a hned odepsala Dracovi
Ahoj Draco
Děkuji za upozornění a mám otázku nechtěl bys se stavit, když tak můžeš kdy budeš chtít ,ale chci abys věděl že poznám mnoholecny lektvar, takže nezkoušej prkotiny.
H.J.R
Vzala jsem si rudý šaty rozčesala si vlasy a šla na snídani.
,, Dobré ráno dcerko" a objal mě samotný Lord Voldemort ? Myslela jsem že je to jen robot na zabíjení a že toto neumí... Hermiono a jak bys mohla jinak být jeho dcera kdyby byl robot na zabíjení ?! Okřikla jsem se v duchu a hned jsem objetí oplatila (aby se neřeklo no..),, Dobré ráno otče " ,, dobré ráno i tobě matko" a objala jsem jí, jenž koukající z okna. ,, Matko stalo se něco ?" ,,Ne nic zlatíčko" šlo vidět že lže ,,Matko notak pravdu, prosím " bylo hrobové ticho a začala ,, víš dcerko mám strach otec včera četl dopis od Draca a já mám o tebe strach, nechci o svou jedinou dceru přijít "
,, Nejsem tak slabá abych se nebránila" a otočila jsem se na otce s otázkou jestli umí bezhulkovou magii, naštěstí jo ,, otče a naučíš mi jí v Bradavicích se to neučí" ,, jasně pojď se ale první najíst"
Sice můj otec je největší černokněžník ale přijde mi že mě má rád. Šla jsem ke stolu sedla si mezi ně a položila jsem si hůlku na stůl
Ke snídani byli lívance ? ,, Já myslela že mudlovská jídla nemáte rádi" ,, naše dcera byla vychovaná mudli a chceme aby se tu cítila lépe " řekl a nenápadně mi vzal hůlku ,, otče podáš mi prosím sirup?" ,,Ne, a ty seď a vem si ho" co jak mám sedět a vzít si ho ? Hůlka šahla jsem na místo kam jsem si položila hůlku ale nebyla tam ,, Hledáš toto?" Zasmál se pobaveně otec a držel to v druhé ruce v té dál ode mne ,,ale jak si ho mám podat když nemám hůlku a mám sedět ?" ,, Co takhle bezhulková magie" zasmál se ale ne chladně ale od srdce (netušila jsem že nějaké má)
,,Ale tu já neumím" ,, umíš jen si představ co chceš aby se stalo a stane se" skusila jsem to a nic, achjo ,, kéž by se aspoň sirup dostal ke mě " řekla jsem si v duchu a pohlo se to a šlo to ke mně,ale když jsem se začala radovat přestalo se to pohybovat ke mě. Skusila jsem to ohňová a povedlo, skusila jsem to bezhulkovou magii otevřít a povedlo se na poprvé, potom jsem zkusila nalít na lívance sirup a povedlo otec se usmál pohladil mě se slovy to je moje holka. Jenže něco se plazilo po stole lekla jsem se a náhle to přišlo ke mě ,,těššší mě má paní,jsssem ráda že jssste ssspátky,mezzo náma. ,,Naginy nech mladou slečnu se v klidu najíst" řekl v hadím jazyce,, to je v pohodě "
,,Ty umíš hadí jazyk ?" ,, Rozumím mu ale mluvit neumim",,kde pak odověděla jsi mi hadím jazykem" ,, což je plus " ,, a proč ?" ,, Ten had co máš na ruce je vlastně spojení mezi náma třema, kdyby se něco dělo řekne mi jen pouze že umíš tím jazykem"
,,Hustý "Mezitím v Manoru
,,Hermionko, chybíš mi " achjo proč mi to dělá složitější...
,,Draco!!!!" ,,No ? " Rozlétli se dveře a rozčilený otec v nich ,, tak ty budeš mě praskat pánu jo ?" ,, O čem to mluvíš? " Držel nějaký dopis,, mám ti to přečíst ?!!" ,,Klidně"Ahoj Draco
Děkuji za upozornění a mám otázku nechtěl bys se stavit, když tak můžeš kdy budeš chtít ,ale chci abys věděl že poznám mnoholecny lektvar, takže nezkoušej prkotiny.
H.J.R,,No co taky si děláš co chceš a nenechám tě zabít Hermionku" ,, myslím že jsem tě neprosil o svolení" teleportoval se ,,kurva,kurva,kurva" musím jít upozornit. Přemístil jsem se k vratům sídla Radla. ,,Ale ale ale koho pak to tu máme ,kdo nezůstal doma?" ,,Nezakázal jsi mi sem jít" bránil jsem se. CRUCIO!! Zaječel jsem bolestí, otevřely se vrata a v nich její otec,, Luciusi toto děláš svému synovi? " Řekl tak chladně až mi ztoho bylo zle ,,Dracoo" slyšel jsem jí ,, Hermiono uteč " ,,ne nejsem srab a bát se někoho jako je tvůj otec ne díky i ty jsi horší" zasmála se a zařvala Crucio ,ale nedostala se žádná bolest. Otevřel jsem oči a vidím jí mučit mého otce ,, už nikdy neztahneš ani na Draca ani na tvou ženu ruku , JASNÝ ?!" ,,Hmm" ,, slyšel si NIKDY" ,,ano má paní" to nedodrží řekl jsem si ,, Neporušitelný slib na to"
,,To je moc dcero" hodila mu nějaký dopis a on se k ní přidal
,, Neporušitelný slib Luciusi" řekl Voldy ,,Beru" aspoň se zbavíme tyrana řekl jsem si pro sebe .
ČTEŠ
What happened ?
FanfictionJako každý rok se Hermiona, vrací do Bradavic s Harrym Potrem a Ronem Weaslim. Letos se ale něco pokazilo , začal na ní být Ron hnusný (a myslela si že ho miluje ale...) To jí změnilo.