Pohled Herm
Probudila jsem se v šest ráno, protože jsem slyšela bordel z nišího patra.Dala jsem pusu Dracovi na čelo, a vzala si černé šaty se stříbrným vzorem pavučin,učesala se (rozčesala si vlasy) vzala si rudou rtěnku, řasenku a šla se podívat co jí zbudilo.
Šla za zvukem,nikdo nikde ,,Jaký parchant dělá takový bordel v šest ráno!?!" (Řekla si v duchu) prošla kolem jídelny, byla tam matka a držela se jednou rukou za hlavu a druhou drtila hůlku,,Dobré ráno Herm" ,, Dobré matko, prosím tě nevíš co je to za rámus?" ,,Vím vězeň, mlátí o všechno, že má hlad, že by se z toho nenajedla ani jeho krysa" ,,Ronald Weasly!! Omluv mě matko" mírně se uklonila a odešla do vězení.
***
,,Hej nechceš se sklidnit, nikoho nezajímá že nemáš své kuře!!" ,,Tak co dala jsi se všem smrtijedům? I Luciusi ?pchee" ,,seš úplný kripl?nebo ti nestačilo mučení včera?!!" ,,Kdo na tebe použil Impérium?" ,,To že jsi kripl,neznamená že člověk musí být pod impériem,aby udělal to co chce! CruCIO",,jsi divná, první mě bereš jako svýho přítele a pak?! Mě tu mučíš a proč? Protože jsem kamarád Harryho Pottera!" ,,To není pravda, mučím tě,abys věděl jak to bolelo, vás slyšet, abys viděl, že i "mudla" umí být krutý, abys neříkal Giny s kým má chodit, JE to její život!! Podívej se na Freda a Gorge, Gorge má přítelkyni a Fred? Ten ho nechává i když ho bolí, že s ním není stále! A ty Imbecil?!! Vše každýmu jen vičítáš, Nedivím se že Draco byl na vás hnusný..." ,,Byl hnusný i na tebe" ,, protože jsem s vámi bavila! Divím se že Harry ti nezabil tu krysu! ....Ale co nepřišla jsem si pokecat! Vytáhla jsem si hůlku(aby nevěděl že umím bez hůlkovou magii) a přivolala si bič. Plesk ,,tohle je za to že neumíš jíst jako člověk" Plesk ,,tohle je za to,že jsi" Plesk,,tohle je za to že jsi hamoun" Plesk ,,tohle je za to že jsi hnusný na Ginny" pořádný Plesk po celé páteři ,,aaaa stačí prosím" ,,to bylo za to že jsi mě využíval na úkoly" plesk do boku,,to je za to že skáčeš do řeči, když ti něco říkám '' Plesk po levých žeber ,,To je ,protože chci" Plesk ,,neznáš mudlovský skladatele" plesk ,,jsi kripl,co mě nenechá spát" P,, aby jsi měl noční můry" Plesk po hlavě. Je bezvědomí.odešla jsem.
***
,,Ahoj Harry,ty nespíš?" ,,a Ahoj, no Ron dělal rámus..a pproč jsi na straně zla?" ,,Harry vím, že můj otec zabíjí mudly,ale neznáš důvod a ne není to kvůli nečisté krvi, celou dobu otec hledá lidi co mu tvrdili že jsem mrtvá,co mě měli pohlídat na jednu noc, vím zabil ti rodiče,ale oni schovávali Brumbála ,a nechtěli ho předat, nechtěl uvěřit, že jeho dcera by byla mrtvá, no a Brumbál? Ty lidi schová, dokud je otec nenajde bude válka,Harry já nechci přijít o otce, jen proto že Brumbál tvrdí že nezná lásku, je to jen vrah co zabije každýho s nečistou krví, nebo to že..." ,, Takže Lord Voldemort,nezabíjí kvůli nečisté krvi,ale protože hledá lidi,co mu "sebrali" holčičku a Brumbál je schovává a má mě jako zbraň, protože??" ,, Protože jsi viteál, a čeká na pravou chvíli kdy máš umřít",,ten hajzl!!!" Vlezla mu do hlavy a vidí jak je vzteklí a představuje si jak zabíjí Brumbál se slovy ,,kvůli vám umřeli mé rodiče"
,,Herm,prosím odpusť,já nevěděl..že .."vytáhl z kapsy viteál?,,tohle dej svými otci,to je jeho ne mé" koukal se do země. ,,Dík Harry,doufám, že už víš pravdu a podle toho se zachováš, jinak jsem ráda, že nejsi takový magor jako Ron aby na sebe přivolával pozornost, protože mě fakt sere" vzala jsem viteál a odešla.(zamkla samozřejmě)
***
,,Dobré ráno" ,, Dobré" ozvalo se třikrát v jídelně. Šla jsem k otci ,,toto ti posílá Potter se slovy, že je to jeho né mé" ,,jak jsi to udělala?" ,,Řekla jsem mu pravdu, no a vlezla jsem mu do hlavy a viděla jak chce zabít Brumbála" ,,jinak ten rámus dělal Weasly, trochu to schytal" ,,já viděl jak to schytal, bez vědomí a ta ráno po páteři je suprová" ,,díky Draco"
***
,,no nic, jdu do knihovny se učit, mějte se" ,,taky se loučím a přeji klid,já jdu ke klavíru"
***
Po chvilce zněl klavír a zpěv, znělo to jako by zpívál anděl. Musela jsem jít za ním začal hrát jinou.Every night in my dreams
I see you, I feel you
That is how I know you, go on
Far across the distance
And spaces, between us
You have come to show you, go on
Near, far, wherever you are
I believe that the heart does, go on
Once more you open the door
And you're here in my heart
And my heart will go on, and on.
,,Draco jak to děláš?" ,,Ee? Herm, co jak dělám jen jsem zpíval to co cítím k tobě?" Najednou mu sčervenal, tváře.
Utřela jsem si slzu dojetí, takže on nezná Titanik a myslí na ní.
,,Draco, teď si připadám jako by byli všechny mudlovské písničky o mě" ,, cože další mudlovská píseň?" ,,Jo, je to z filmu Titanik a zpívá to dívka o svým mílím co umrzl ve vodě, protože loď se potopila a zpívá to že ho má stále v srdci, že láska zůstane i když oni ne..." ,,Zazpíváš mi jí? Já budu hrát na klavír a ty zpívat?”,,Dobře tak,ale prosím o znova” rozezněli se první tóny a začala jsem zpívat. ,,Páni ty máš hlas jak anděl Herm” ,,to říká ten pravý” ,,mě by zajímalo jak by to znělo v češtině.” ,,to není nic težkýho si to přeložit”,,já vím,ale myslím,jak by to znělo,jestli líp nebo hůř než v anglický verzi” ,, takže chceš to zahrát znovu? A já to přezpívat?" ,, Jestli nevadí.." ,,tak začni”Každou noc v mých
snech, vidím tě, cítím tě, tak vim, že jdeš dál.
Přes dálku a prostor mezi námi, přišel jsi mi ukázat, že jdeš dál.
Blízko, daleko, kdekoli jsi, věřím, že mé srdce
bude bít dál.
Ještě jednou otevřeš dveře a jsi tady v mém srdci a mé srdce bude bít dál
a dál.
Láska se nás dotkla
jednou
a na celý život a neodejde i když
odejdeme.,,Vy jste sehraná dvojka" ,,otče? Děkujeme" trochu jsem zčervenala. ,,Ale myslím, že anglicky to znělo líp" ,,souhlasím" ozvalo se čtyřhlasně(Herm, Draco )aaa. ,,Matko? Paní Malfoyová?" ,,Matko? Teto?" Ženy se začaly smát a my? Zrudli jak rajčata, neboť jsme si uvědomili,jaký na nás musel být pohled, protože jsme se dívali jak vyvorané myši" po chvíli jsem se začala smát (v tu chvíli i Draco) tak jsem vybouchla smíchy ještě víc.
,,Draco? Pustíš mě ke klavíru?" ,, Jistě" začala jsem hrát...,,Někdy lidem zbyde jenom víra co se ztrácí při pohledu na svět. A milovaný lidí mizí v černých dírách.A někdo doufá, že se potkaj cestou na zpět. A když ostatní jenom přihlížej,smutný oči který vyhlížej.... A některý věci nejsou v lidský moci,hrdě obětuju tvoje mlčení.
I když jsem sám jsem stebou ve dne v noci, a tiše doufám ve vysvobození....." TLESK,TLESK,TLESK,TLESK TLESK.
,,Kde ses jí naučila?" ,Bydlela jsem mezi Mudli a měla jsem piáno." Řekla jsem jako by to vysvětlovalo vše ,,ale nikdy se mi nepovedlo bez chyby zahrát Beethovena, zatož tady mistr? Nezná jí a zahraje jí perfektně."
ČTEŠ
What happened ?
FanfictionJako každý rok se Hermiona, vrací do Bradavic s Harrym Potrem a Ronem Weaslim. Letos se ale něco pokazilo , začal na ní být Ron hnusný (a myslela si že ho miluje ale...) To jí změnilo.