9.kapitola

233 5 0
                                    

Povídali si a zbližovali se až jednoho dne...

,,Draco" otevřela jsem dveře od mého pokoje a zavolala jeho jméno.,, Ano Herm ?" ,, Pojď do pokoje" s obavami ale zároveň šťastný šel k ní do pokoje a teď si všiml co má na sobě, průhlednou košilku na spaní a snad po prvé viděl jí bez bot, otočila se na něj a všiml si že má ještě rozcuchané vlasy. Herm červenala a rychle se otočila zády a doufala že si toho nevšiml , jenže si všiml. Objal jí ze zadu a zašeptal jí do ucha ,, seš roztomilá když se  červenaš  a máš rozcuchané vlasy" ,, takhle se mluví s dcerou největšího černokněžníka ?" Řekla jsem s kamennou maskou na obličeji a on se vylekal a pustil mě ,, omlouvám se má paní" ,, dělala jsem si srandu ale fakt to nikde nevytahuj hlavně ne na velké bitvě." A objala jsem ho a řekla jsem že má těžkej úkol od mého otce a ať se psychicky připraví.(já vím co má za úkol,ale neřeknu to) náhle jsem slyšela u dveří otcův řev, rozeběhla jsem se ke dveřím a vidím otce držící se za hlavu. ,, Tati ? Co se děje ?" Náhle neměla kamennou masku ani šťastný obličej spíše vyděšený.,, Harry Potter zničil další viteál" řekl to úplně ,,vyrovnaně" ,, mám pro tebe úkol, musíš jít do Bradavic a vzít diadém Heleny z Havrasparu nachází se v tajemné komnatě, ale musíš dávat pozor na Potra a na toho rezouna" tak to bude těžké ale znám krycí kouzlo a ani na tom Poterovém plánku mě nenajdou,, ano otče udělám to"  odešel, objala jsem Draca a šla vyplnit úkol...
Pokračování příště
Jsem hrozná ale teď už pokračovat nebudu možná odpoledne.
Tak zatím

What happened ?Kde žijí příběhy. Začni objevovat