Nemůžu se dočkat prázdnin,to si u sebe nechám Draca na pokec a na nemyšlení co ještě čeká.
Chci aby vyhrálo dobro,ale nechci aby otec umřel.. A Harry mě už taky sere,ale abych pravdu řekla tak víc Ron. Hráli si na kámoše a co ?!?
V Bradavicích
,,Hej Draco vnímáš mě?" ,, Jasně že jo co jsi říkala Pensy?",, No... musíš něco sníst a jestli netušíš kdo může být JEHO dcera a jestli se mnou nebudeš chodit"
,, Nemám hlad, nevím kdo je JEHO dcera a ne nebudu s tebou chodit, to už radši mladou Radlovou" a stěmito slovy odešel z společenské místnosti.
Myslí totiž jen na dívku s oříškovýma očima, která nosí rozpuštěné hnědé vlasy , má je pod prsa, je roztomilá když je naštvaná a nebojí se trestat ale nedělá to jen tak musí mít pravý důvod... Takhle si o ní snil až se objevil z pozemků Bradavic a náhle byl v zapovězeném lese, a nevšímal si ničeho ani toho že je úplněk, což znamená vlkodlaci mají pré.
Zpamatovalo ho až zavytí vlkodlaka, jenž bylo nedaleko od něj, vzal si hůlku a čekal na zjevení vlkodlaka, nečekal moc dlouho, dostal strach a začal pálit za sebou kledby (Mdloby na tebe, žer slimáky a pak už to nezvládal tak použil kledbu spoutání a pak utekl z lesu a ukončil spoutání. původně ho chtěl zabít,ale nemá na to žaludek.
A není to tak lepší ..?no jo to je náš Draco.
...
Utíkal jsem do Hradu,ne neutíkala jsem na kolej jsem na Pansy naštvaný, nedá mi vůbec pokoj, vždyť mám oči jen pro Hermionu, už ji musím vidět.
,Hej Malfoyi" otočil jsem se za tím hlasem byl to Potter a vedle něj Weasly ,,ÁHLE blesk a rezavá hlava, co je sem přivádí?" A ušklíbl jsem se, což na mě vlítl Weasly ,, TY HAJZLE, ŘEKNI, KDO JE JEHO DCERA" a přitiskl mi hůlku na tepnu, ušklíbl jsem se a dodal si tím odvahu ,, Proč to chceš vědět Rone ?" ,,Abych jí mohl zabít" ,,ty a někoho zabít ?bojíš se pavouků a ona to ví"a začal jsem se od srdce smát.
,, Draco, prosím řekni nám kdo je jeho dcera a jestli je Hermiona v pořádku"
,,Jak to mám vědět Pottere?" Ron mi vitahl levý rukáv a sklámání se jen dočkal aspoň že Herm přemluvila otce ať mi to neznačí, že Weasly a Potter si myslí že jsem smrtijed.
,,Cos myslel že najdeš ?" ,, Popravdě znamení zla, omlouvám se" a pustil mě.
A šel jsem na kolej...
,,Dračku kde si byl" ,, dej mi pokoj Pansy, řekl jsem že tě nechci, tak nedolejzej" ,,ale dračku vím že mě chceš" ,,máš pravdu, chci tě, DÁT VOLDEMORTOVI NA MUČENÍ"
ČTEŠ
What happened ?
FanfictionJako každý rok se Hermiona, vrací do Bradavic s Harrym Potrem a Ronem Weaslim. Letos se ale něco pokazilo , začal na ní být Ron hnusný (a myslela si že ho miluje ale...) To jí změnilo.