Sadomaso!!!! pozor

194 6 0
                                    

,,Není to starý cvok je to nejmocnější kouzelník všech dob.za to nikdy nebudete vy",, ty jsi úplně vypatlaný kolikrát ti budu říkat že nedovolím aby mi někdo zabil rodiče.! Ty bastarde" ,,n No tak  zklidni se, je jen naivní kouzelník který věří Brumbálu." ,,T to není pravda jsem na vaší straně od teď když vím jak to bylo" ,, lžeš neumíš ovládat nitro obranu tak sklapni Crucio Crucio sectumsempra.!!!! Důvěřuješ špatným lidem Harry Pottere, Ron jde jenom po slávě baví se s tebou jenom kvůli tomu že jsi vyvolený ale něco ti řeknu o vše přijdeš! Berou tě jen jako zbraň!!!",, to není pravda" ,,bavit se s tebou nebudu" vzala jsem si zase kudlu a na předloktí jsem napsala PRÝ VYVOLANÝ a přes to jsem udělala blesk( to jsem zatlačila břitvu do masa) byl to krásný pocit, kopla jsem ho do břicha a ohnula se nad něj ,,takhle to dopadnout nemuselo, nu což můj problém to není" leží na zemi v kuličce bez bot hnusnou ranou na hlavě a s nápisem na ruce, klekla jsem k němu ,,Kdybys nelhal, nevěřil lidem,někdy by ses mě zastal, nemusel si tolik trpět" a stěmito slovy jsem ho řízla do pravého chodidla a u prostřed jsem víc zarila ,, před tím bych se zhroutila že jsem monstrum,ale já si to dovolit mohu, nejsem jako Salazar,tak vychcana ale jsem jako  Nebelvír, nedovolím aby se ublížilo lidem co mám ráda a ukecaná" projedu mu kudlou po páteři. Ale to už je bezvědomí.
,,A co ty Rone?hmmm" přemýšlím co mu udělám. Odpoutaný je tak mluvit může ,,jsi svině doufám, že brzo chcípneš!" ,,Jak se opovážuješ Cruci.." ,, otče klid,je to můj dárek" Ron se mračí,, proč se nesměješ?" ,,Nejsem psychopat" ,,Ptám se proč se nesměješ!!!" Vzala jsem kudlu a rozřízla jsem mu pusu (od koutku pomalu k uchu a když říkám pomalu tak pomalu až ho to bolelo)
,,Teď vypadáš líp,ale něco tomu chybí ach ano Akcio Ronovy vlasy" přistály mi v ruce jeho vlasy a on je plešatý,ale  krvácí,, Herm málem jsi mi vyrvala mozek!" ,,A jaký? Ty žádný nemáš! chceš to dokázat?akcio Ronův..." ,, Prosím ne!!" ,,Takovou radost ti neudělám vždyť by tě to zabilo, a já si chci hrát"vzala jsem si kudlu a zpoutala ho, protěže se snažil utýct,,tak ty bys nechal Harryho tady jo?je sorry ty mi neodpovíš" vzala jsem jeho hlavu a začala si kreslit a psát začala jsem ze předu (you will find max shit in my head) Draco se začal smát,,nebo jsem tam měla napsat nenajdeš vůbec nic?" ,,Ne tahle to je dobrý" pokračovala jsem dál a nakreslila jsem po zbytku hlavy hovno (💩) tahle vypadá, jen není hnědý ale  červený od krve. To už se začal smát i otec, ještě jsem dokreslila, jako že smrdí a začarovala to aby to nemohl nikdo zacelit a tam kde to má, tak mu neporostou vlasy.
Bodla jsem ho do boku,a zkončil v bezvědomí, přičarovala jsem kus chleba aby mi trochu vydrželi a nechcípli hlady, po nějaké době jsem zacelila ránu aby nevykrkvacel a odešla jsem.

What happened ?Kde žijí příběhy. Začni objevovat