3. kapitola

454 11 0
                                    

,,Tak to je fajn že nemá tucha, ale ví kolik jich je ?" ,, Ví že jich je sedm ,ale neví že je mezi nima"
,, Udělám si nový, a to schovám za obraz" ,, otče nebude to nápadný ?",, máš pravdu nebude" usmál se až jsem měla husinu, ale je to otec a jsem fakt nasraná na Harryho a Rona, že si hráli na kámoše.
Poslal mě do pokoje ať se převléknu do společenských šatů, když jsem otevřela byli na posteli sice Zmijozelská zelená s černou krajkou a krimi stříbrné šperky,ale co když si to přeje tak to udělám nechci být zasažena kledbou, která se nepromíjí.
Zelenou mám ráda, ale v přírodě ne na sobě, nic nenadělám.

Mezitím v Malfoy Manoru
Pohledu Draca
,,Draco!! Volá nás pán, prý nám chce někoho představit, tak pohni" zas otec a jeho slizký hlas ,, a co to mě nezajma"a lehl jsem si do postele.
,, Takhle se nechová Malfoy, a pohni nebude dlouho čekat" kouzlem jsem se převlékl a už se přemisťoval do sídla Toma Redlla, tentokrát to není u nás.

V sídle pohled Hermiony
Šla jsem dolů do jídelny kde nejspíš bude setkání s smrtijedy.
Když jsem tam vešla viděla jsem zklamanou tvář, sledujíc své znamení zla.
,,Moji milí zastupci, chci vám představit mou dceru, která byla už oplakaná, protože nám řekli že jí neuchranili a je mrtvá, těžko zbavili se jí a dali jí do Mudlovské rodiny,ale už moc keců... Dcerko pojď k nám "
Vylezla jsem z rohu a všichni na mě koukají. Náhle jeden Smrtijed řekl, něco ve smyslu dobrý vtip a že mě jen využívají, otec zbělal a po mudlovsku mu dal ránu do obličeje a zařval, že nikdo si nebude otvírat hubu proti jeho dceře a říkala jsem si že se snaží nemučit předem mou, ale on řekl že jsem jen mudlovská šmejdka a nic víc a to já se k němu pomalu blížila a řekla ,, sice jsem vychovaná mudly, ale takhle mi říkat nebudeš" a  otočila jsem se na zbytek a dodala,, a to už nikdo nebo si ho podám" ,,stynak si jen mudlovská šmejdka" řekl a mě už bořil vztek tak jsem k němu otočila usmála se a šla jsem mu k uchu a šeptla jsem ,,to si posral... Crucio" všichni se na mě podívali ,,Hermiono stačí nebo mi zabiješ služebníka" ,, promiň otče , už jsem jeho kecy nevydržela" a zrušila jsem kouzlo a sedla si k Beatrix ,podívala jsem se jestli neznám nějaké tváře ÁHLE jen tři a to Malfoyovi, takový dar budou mi plnit co řeknu jinak je čeká trest.
...
Po skončení jsem šla do místnosti nazývanou můj pokoj, tam jsem si lehla a rozbrečela jsem se já použila jednu kledbu která se nepromíjí, jsem monstrum. Nejhorší na tom je že se mi líbil ten pohled jak trpí ale proč ??
,,Dcerko neplač je to hajzl" ,, díky ale já použila jednu kledbu která se nepromíjí a užívala jsem si jak trpí to nejsem já" a rozbrečela jsem se nanovo ,, zvykneš si na změnu, neboj se to bude v cajku " ,,to nevím matko, mám ze sebe strach..." ,, Je to něco nového no " a objala mě a po chvilce jsem se sklidnila. Ptala se mě jaký na mě byli mudlovský rodiče a podobný.  Odešla v deset se slovy ať se vyspím ale usnula jsem po druhé raní stále jsem si vše vyčítala, proto jsem neusnula a také proto že mám největšího černokněžníka za otce a cvoklou Beatrix za matku nebo to jen hrají ??aby dostaly informace... Fakt nevím... Než jsem usnula slyším řvát otce , že nikdo se mě nedotkne a hlasitější zařvaní crucia, šla jsem se podívat koho mučí staršího Malfoye.
,, Co se děje ?" ,, Nic dcerko běž spát"
Šla jsem do pokoje a slyším ,, ani se mé dcery nedotkneš nebo jsi mrtví"
Co se dělo ?

What happened ?Kde žijí příběhy. Začni objevovat