ahoj lidičky,máme tu pokračování příběhu.Doufám že se vám líbí,to co píši a musím říct,že jsem napsala Snemione,musím říct,že se mi to líbí víc co jsem napsala tam,ale tady to půjde také vylepšit snad. NESNÁŠÍM TO člověk to tu píše jak idiot a ono se uloží jen toto zezačátku.
Matka odešla a Draco přišel. Ale zase má ulíznuté vlasy. ,,Draco?" ,,Ano?" ,,co jsem ti řekla ohledně vlasů?",,že mi to tak sluší víc" a rozcuchal si vlasy. ,,no proto" je tak k sežrání, jdu k němu chci mu dát pusu,ale ten zmetek mi tam dá ruku a podívá se na mě pohledem,který mě dostává do kolen. ,,Sakra Draco proč mi to děláš?" otočím se k němu zády abych na něj nevyjela,ale nepodaří se mi to už na dlouho,protože... ,,Co pak ti dělám?" položil mi svou hlavu na rameno a nos měl zabořený ve vlasech,,hmmm krásně ti voní vlasy" usmála jsem se ale všimla jsem si že stále nasává vůni z vlasů,,Vážně Draco?To mi budeš šňupat vlasy?" podívám se na něj pobaveně ,,Tak pardon, nemají ti tak vonět" otočím se k němu čelem a chytnu ho za límec a políbím ho na rty,ale nedotýká se mně a to se mi nelíbí,táhnu ho k posteli,,Herm!" řekl vyděšeně,já ho svalila na postel a sedla jsem si na něj ,,co pak Draco?" ,,není to dobrý nápad aby.." ,,pšš" ,,Herm" políbím ho a přitom mu svlékám košili,,Herm no tak!",,chytnu ho za tváře,,řekla jsem PŠŠT nechci nic slyšet JASNÝ?!" ,,já jen,že.." to si ze mne děla srandu nebo co? ,,Nemáš být tak sexy" řeknu na to,náhle je vyveden z míry a já z něj ze svleču košili s tričkem,kousnu ho na hrudi ,,herm prosím",,řeknu ti jedno buď to půjde po dobrém nebo po zlém,tak si vyber!!" ,,já bych chtěl,ale po Novém roce mám si někoho brát a já bych si to představoval s tebou a ne s ní" já se uchechtnu no jo on to neví,ale po novém roce? kousnu ho znova,, to bude mít blbé,protože se nikomu nepovede tě získat" ušklíbnu se ,,herm no tak já to nechci" ,,FAJN TAK SI POLIB PRDEL !!" Slezu z něj a jdu do knihovny,tam se mohu rozbrečet. v knihovně..,,Dcerko co děje?" ,,on jak přišel od mého otce,tak se vůbec nepřipojil a potom se chtěl bránit,JÁ to nedokážu se mu vnutit,prý že by nechtěl po novém roce s manželkou až to bude dělat,tak si místo ní představit mě, jak mu mám říct,že to mně si má vzít?" a brečím dál,,Neboj se,nebudeš muset"Matka vzala pergament a něco tam napsala. A poslala to po sově pryč,brečím stále klep klep utřela jsem si oči od pláč a vešla Narcissa ,,Ahoj Bell,co potřebuješ,znělo to hodně naléhavě",,ahoj Cisso prosím tě měl by Draco vědět koho si má vzít",,s tím souhlasím" ,,ahoj Herm,prosím tě zavoláš mi Draca?" ,,Jistě Paní Malfoyová" a odešla jsem,zase není ve věži,přemístila jsem se(naučila jsem se že když si představíš osobu tak se kní můžeš dostat přemístěním) ,,Jak jsi mě tu našla?" ,,tajemství,ale volá tě tvá matka je v knihovně" ,,myslíš tvou matku ne?" ,,ne MLUVIT JEŠTĚ UMÍM",,takže..." ,,takže se seber a jdi za svou matkou,hned!!" odešel to mu to trvalo a já jdu do věže.
,,HERM!",,hmm" ,,Hermiono!" ,,CO?" ,,Víš že se máme vzít my dva?" ,,hmm"a dělám že si čtu.,,to se nemusím bát,že bych si tě představil,protože to budeš ty" zas má ulíznuté vlasy,,hmm super"sebral mi knihu a sedl mi na předek ,,dej jí sem" ,,ne" uchechtne se,vezme hůlku a levitacím kouzlem jí položí na poličku. ,,Dracoo!",,co pak?" ,,jo promiň"a rozcuchá si vlasy,co si o sobě myslí,že mne první odtrhne a pak sem přijde,tak to ne.,,No tak uvolni se,jinak to bude bolet",,jediný koho co bude bolet js.." políbil mě,dal mi ruce pod šaty a hladil mi břicho a šel výš.,,Draco přeci to nechceš !" připomněla jsem mu to,,chci a vždy budu chtít jen s tebou" políbila jsem ho a teď jsem já nahoře nohy mám roztažené a uprostřed je Draco ,jak leží,tak je ještě víc sexy,svléknu mu znova košili s tričkem,omg on má tak krásné tělo položím mu na hruď hlavu a zkousnu,,HE-RM" ale ne on vzdychl mé jméno? ,,ano?" ,,pro-sím",,to chceš zase přestat?!" ,,ne spíš naopak" ,,eh" uchechtnu se,ale náhle už jsem na něm jen ve spodním prádle a to mi zmizel úšklebek. Sklouznu se po jeho nohou a rozepnu mu kalhoty a stáhnu je z něj zuby ,musím ho pozlobit a celou dobu se mu budu dívat do očí ,,Herm pro-sím ne-tres-tej mě tak.to" je roztomilí jak se snaží mluvit,ale vzdychá u toho. Přece mu nic nedělám ne? eh. Je nahý ,přitáhnu se k němu a začnu ho líbat. Chytne mě za zadek ,vsunul ho do mne,ale stále mě líbá, je dokonalost sama o sobě.Políbím ho,a on přirazí ,,AH DRA-CO AHH AH" tak mu neřeknu jak ho miluji,je příšerný jak vzdychám ,,AN-NO HE-RM?" přirazí ještě víc,, ACH DRA-CO MI-LU-JU TĚ ST-RAŠ-NĚ MOC AH AH JO AHH DRA-CO AH JSI ÚŽAS-NÝ AH" ,,TO TY LÁ-SKO" A přirazí ještě víc ,,AAH" No jo nepoužila jsem tišící kouzlo teď nás může slyšet otec,ale to už je jedno,Draco přiráží jako by mu šlo o život,ale k tomu tak vášnivě,,ACH DRA-CO" Políbím ho je tak dokonalý a hlavně můj. Budu muset matce pak poděkovat. Teď jsem na posteli já a on nahoře,vráží do mně ještě prudčeji než do posud,vzdychám o sto šest. Má hodně dobrou výdrž,ale jak se říká všechno jednou končí,vytáhl ho ze mne a lehl si mi na prsa,a ležel,,bylo to dokonalý Herm děkuji",,já spíš děkuji tobě." najednou mi vzal prso do ruky a dal tam hlavu zároveň, najednou cítím tlak ještě větší ,,AH" usměje se na mne a vstává. ,,Kam jdeš?" ,,Spát už je celkem pozdě",,a nechceš spát vedle mně,mám velkou postel pro dva",,nebude ti to vadit?" ,,kdyby mi to vadilo tak se asi neptám" vzala jsem deku co je vedle mně a ukázala jsem,že si má lehnout sem, a já se jdu odlíčit,protože jak mám otce Lorda Voldemorta tak se sluší abych chodila upravená,naštěstí koupelnu mám vlastní a vedle pokoje (má celé patro pro sebe),takže můžu jít nahá do koupelny. Odličuji se a na na levém ňadru vidím cucák velký jak kráva,usměji se a odličuji se dál. Pochvíli hotovo, jdu k posteli,vypadá to že Draco spí,zašeptám ,,Draco?",,hm" zamručí ze spánku,,Dobrou noc, miláčku" a dám mu pusu na čelo a vlezu k němu pod deku.
ČTEŠ
What happened ?
FanfictionJako každý rok se Hermiona, vrací do Bradavic s Harrym Potrem a Ronem Weaslim. Letos se ale něco pokazilo , začal na ní být Ron hnusný (a myslela si že ho miluje ale...) To jí změnilo.