trochu si pohrajeme

172 7 0
                                    

,, samozřejmě že jsi kouzelník Hermi" ,,jinak jsem pyšná že jsi se zlepšil,normálně bys minimálně odvrátil zrak" ,,za málo musím si zvyknout a jinak tě mám zavolat k obědu" ,,to jsi nemohl říct dřív, víš jak otec trpí na přesnosti?! Pohni!!"
Po obědu ,,Otče?" ,,Ano dcero?" ,,Děkuji za dárek a chtěla bych se zeptat, jestli by nevadilo že bych je mučila po Mudlovsku, protože to bolí víc než kledba" ,,a jak bys je chtěla mučit?" ,,Noo začala bych pomalu, takže řezat je nožem,potom je zkopat, připoutat je ke zdi a zbičovat potom cruciatus, a potom bych oslepla Pottera a Weaslymu bych vlezla do hlavy a ukázala mu to nechutné jídlo co má rád,ale až by se ho chtěl dotknout, rozpadne se." ,,Páni mám chytrou dceru" ,,no já jsem vymyslela ty kledby a tady Draco mi řekl, že bych mohla po Mudlovsku" ,,rána kterou mi dala ve třetím ročníku byla tak bolestivá, tak proto mě to napadlo"
***
,,No nic tak já jdu" odešla jsem jako největší královna a šla jsem k hladomorně.
,, Dobré poledne kluci" usměji se (šklebit se mi nechce) ,, cco tto ss tebou jje" zachraptěl Weasly ,, co by mi mělo být?jen jdu za vámi vyléčit rány po cruciu" ,,nesahej na mě ty špíno, NIKDY jsi se neměla narodit!!!" ,,To říká ten pravý" otočila jsem se k Potterovi a on se odsunul ke zdi ,,No tak Harry vyléčím ti to" ,,nesahej na něj štětko!" Mávnu jeho směrem hůlkou a klečí v bolestí ,otočím se na Pottera a zbavím ho ran které má z crucia.
,,Tahle to dopadnout nemuselo Rone" ,,akcio provaz" změnila jsem ho ještě ve vzduchu na bič (kouzlo jsem neřekla nahlas, nepotřebuji aby to věděli) ,,Rone proč musíš mít drzý kecy? Hmmm?!" Plesk ,, proč musíš být takový idiot? Hmm" Plesk schytal to do zad ,,Herm prosím, dost nejsi špína" ,,najednou" plesk ,,abysis to zapamatoval a ty Harry? Jsi poslušný tohle neschytaš(zatím)" z biče jsem udělala kudlu,,je mi to líto Harry " usklíbám se říznu ho na levou stranu čela,, proč se nesmějes ! Proč se nesměješ máš dvě jizvy na čele TY VYVOLANÝ" ,,to by stačilo Hermiono" otočím se za hlasem ,,ale otče já si chci pohrát!" ,,Měla bys hlídat toho Weaslyho, chtěl tě fláknout kamenem po hlavě, ale neboj se upoutal jsem ho" ,,děkuji otče" ,, cože Lord Voldemort umí bránit lidí?! Já myslel že je bezcitný a nikdy nevěděl co je láska natož aby někoho ochránil" Harry měl vykulený oči ,,Ne každý je takový jaký se zdá být, řekl ti Brumbál že zabil sestru?" ,,Říkal že jste jí zabil vy!!" ,,No jistě já budu zabíjet čaroděje jen protože jsou Brumbálovi, zabil jí aby se mohl dostat k tomu vitealu a nedovolím aby se MÉ rodině něco stalo,a Pottere nechtěl jsem zabít tvé rodiče,byl tam Brumbál, a schovával se za tvýho otce, umřel potom za tebe a tvá matka skočila před tebe a zachránila tě,ale je z tebe viteál a ten starý cvok tě využívá"

Ahoj lidičky omlouvám se za takovouhle kravinu ale nepřemýšlím do předu. Vymíšlím rovnou, doufám že se vám líbí.
A děkuji za tolik shlédnutí.
Páčko 👋 vaše Káťa 👋

What happened ?Kde žijí příběhy. Začni objevovat