16.kapitola

221 7 0
                                    

,,ne já tě nepustím dráčku" ,,dej mi už pokoj Pansy, nemám o tebe zájem,najdi si někoho jiného, JASNÝ?!!" ,,Ale já nikoho jiného nechci" ,,a já nechci tebe" otočil jsem se na kluky a řekl ,, podržte jí já chci odejít" ,,Rozkaz, ale budeš nám chybět" ,,jo vy mě taky" (to tak jeden co furt žere a druhý který je otravný,ale co vím možná budou mi chybět),,tak čus "odcházím a slyším jí řvát ať neodcházím zasmál jsem se a šel z pozemků Bradavic kde jsme si včera domluvili s mamkou že se sejdeme. ,,Draco,tak ráda tě vidím" ,, já tebe také matko" a objal jsem jí ,,opravdu chceš být u pána zla ?" ,,Matko nebudu u něj ale u jeho dcery, a ano chci" ,, tobě se líbí že?" ,,C- co ehmm Ne-nelibí" sakra zakoktal jsem se ,, mě lhát nemusíš ,je to pěkná dívka, že bych ani nevěřila že je jejich dcera,ale je, byla jsem u toho když se narodila, Bela brečela ",,tak jdeme ať nečeká dlouho" no chci už jí vidět.

,, Aaa Draco pojď ke mě, dcerka za chvíli přijde" ,, můj pane" a uklonil jsem se. ,,Nech toho Draco , jsi host mé dcery tak se mi nekloň" ,, ddobře můj pane" a postavil jsem se.
,,Jak si opovážuješ přijít pozdě,myslela jsem že ještě ten den přijdeš a další se budeš učit se mnou,ale radši jseš v Bradavicích, CCC" ,, omlouvám se, Brumbál měl kecy a furt se vyptával a k tomu ještě Weasly..." ,,Sklapni! Měl jsi aspoň napsat byl jsi tam celý týden !!!" ,, Omlouvám se má paní" ,,sklapni a pojď se učit!!" Stále myslí na učení
,,TAK JDEŠ !!" ,,Jdu" šli jsme do knihovny a...
,,Draco měl jsi mi aspoň napsat, víš jaký jsem měla strach ? Že ti tam někdo něco dělá?!" ,, Omlouvám se má paní" ,, nech toho Draco, jsem Hermiona nebo už ne ?" ,,Ale jistě že jste Hermiona" ,, Malfoyi přestaň mi vykat v soukromí" ,, jistě má paní" (mrk mrk) ,, Malfoyi!" ,,Jsi roztomilá když se červenáš"
,, Neser mě a pojď ke mě" udělal jsem jeden krok k ní ,,tomu říkáš POJĎ KE MĚ?!" Udělal jsem další dva kroky k ní aaa ,, chyběl jsi mi" ona mě objala!!,,ty mě taky" ,,to asi těžko jinak bys mi napsal" ,,ale co jdeme se učit, černou magii"

What happened ?Kde žijí příběhy. Začni objevovat