17.kapitola

211 6 3
                                    

,, Herm prosím tě co je toto za kledbu ?",, Kledba kterou člověk zasaženy, vykrvácí"aha a co je ,, sectumsempra?" ,,Řezací kouzlo, hodně podobné předešlému ale u tohohle pokud nějaká část těla kvůli téhle kledbě rozdělí od těla,tak žádné kouzlo ho nevrátí.a je to samozřejmě smrtící kledba" ,, takže jsem měl z prdele kliku že mě Severus našel ?'' ,, rozhodně ano, bys tu už dávno nebyl, a kdo to použil na tebe?!! " ,,Potter" ,,Já ho zabiju, šmejda jednoho!! Co si osobě myslí ?!....že je vyvolený ...ale chcípne pod mojí rukou !!!",, Herm dýchej..." ,,Já dýchám, ale on na dlouho ne!"
,, Draco prosím tě řekni mi jestli nevíš,kdo chce zradit otce a bojovat za Pottra",, nevím Herm ale můžu ti slíbit že když to budu vědět řeknu ti to" ,, děkuji Draco"objala jsem ho a nechtěla jsem ho pustit,jako kdyby mi chtěl utéct.,, Mladá sslečno volá vásss vášš otec." ,, Děkuji Nagini hned tam jsem" Nagini se odplazila  do společenské místnosti.
,,Ty umíš hadí jazyk ?" ,,Asi to tak bude" ,,a co chtěla ?" ,,Zdělila mi že mě volá otec,tak já jdu ať dlouho nečeká" ,, počkám tu"

,,Ano otče chtěl jsi se mnou mluvit ?"
,,Ale jistě, blíží se Vánoce,tak co by sis přála" ,,smrt Harryho Pottera"
,,To musíš počkat až při velké bitvě bude mrtvý" ,,a do té doby zničí zbytek viteálů!!",,ale co takhle ho dostat na mučení i s tím jeho kamarádem" ,,beru ,se aspoň pomstím",,ale dávej si pozor na diadém !!" Neboj se otče,zaklela jsem ho že se ho nikdo nemůže dotknout,bez toho abych mu to povolila, použila jsem tu černou magii, která je v tom prstenů a ničí Brumbála"
,, Chytrá dcera" ,,a k tomu nejde zničit ani baziliščím zubem ,ale pravým diamantem a to je vše s čím jde zničit ",, dokonale chytrá  dcera" objal mě,bez žádného zpamatovaní jsem ho objala se slovy ,,aspoň ten život mezi mudly k něčemu byl" ,,jak to myslíš ?
,,Diamant +diamant ≠ diamant" ,, nerozumím" ,,achjo... Když dáš k sobě dva diamanty a začneš snima třít,zničí se " ,, takže jako viteál a baziliščí jed ?" ,,Ano, takže první by museli zničit diamantem a pak zubem protože stynak je to viteál " ,, takový chaos",,to kvůli Potterovi,jinak by se nic takového nedělo",, zlatá pravda"
Eee,, tati ? Co se děje ?" Voldemort nevnímal okolí, držel se za hlavu a mlčel. ,,Otče!!" ,, Harry Potter zničil další viteál", já říkala že potřebuji aby schnil!!",, dostaneš ho k Vánocům jako dárek,neboj se " ,,a můžu ho mučit jak chci ?" ,,Ale jistě, že můžeš" ,, děkuji otče" objala jsem ho a v duchu jsem si říkala že není tak bezcitný,a jestli jo tak já též, přece jen jsem jeho dcera.


Draco zatím seděl v křesle a přemýšlel, jak se jí dostat pod kůži jako ona jemu. Ale to netuší, že nad tím myslí i ona.

What happened ?Kde žijí příběhy. Začni objevovat