Ahoj lidičky,prosím berte to s humorem😂
Sakra co mám dělat? Hlídat vězně nebo jít do války? Kdybych se nebála o prcka tak bych šla do války,ale teď? Vše se může posrat!!!
Jdu do hladomorny za vězni.
,,Ahoj kluci" ,,špíno zhebni!" ,,Ahoj Hermiono" ,,já ti dám špíno! Ronaldem Weasly!!!nemám na tebe náladu, Crucio! .... Mdloby na tebe,hezké sny" ,,Harry, já vím připadá ti tu hrozný,ale já nebudu ryskovat, že umře otec...a" ,,Hermiono klid mrzí mě to, slyšel jsem jak jsi tu šťastná,několikrát jsem tě slyšel zpívat a kdyby si byla na pokraji smrti, nebo nešťastná,nezpívala bys šťastný písně. Musím říct, že umíš jako anděl a mám otázku kdo zpívá stebou má taky skvělý hlas." ,,Většinou zpívám já a Draco, ale jednou jsem všechny učila svou oblíbenou písničku Schody z nebe od Terezy Kerndlové, i otci se líbí,ale jen když jí zpívám já." ,,Moment i Voldy zpívá?" ,,Jo sice trochu strašidelným hlasem,ale jo zpívá. Jo a jinak dnes by měla skončit válka.otec už ví kde jsou..." ,,Kde?" ,,V Bradavicích za myslánkou,prý tam je tajná místnost" ,,moment naposledy co jsem tam byl viděl jsem tam Babiše s nějakou ženou,ten chlap byl mega moc divný... A ta žena vypadala jako p..." ,,Moment Babiš?" ,,Jo Babiš" ,,pochybuji že by otec dál mě tomu lháři" ,,Nebo ne Babiš to nebyl byl to Bill Bobo" ,,to má tak blbý jméno"(začala se smát) ,,to jo a Herm jak to bude s námi?" ,, Ráda bych řekla že vás pustím,ale nechci aby zabili MÉHO otce..." ,,Herm, kdy začíná válka? Mohl bych pomoc vaší straně a zabít Albuse." ,,Harry jak mám věřit, že nezabiješ mého otce nebo mou matku či snad otce mého dítěte?" ,,Ty jsi těhotná?" ,,Jo ale teď k té první otázce" ,,co tahle neporušitelný slib? Musel bych je bránit a kdybych selhal umřel bych" ,,Ale Ginny,tě má mega ráda,to nemohu jí udělat,.." ,,Herm když to neporuším nezemřu.ne?" ,,Fajn! Harry Jamesi Pottere slibuješ že budeš chránit mou rodinu,aby se jim nic nestalo a aby nezkončili v Azkabanu? A aby mé dítě mohlo mít babičku a dědu?" ,,Ano slibuji" ,, teď to musíš dodržet, jinak zemřeš..." ,,Ano já vím" ,,Har-ry cos to udě-lal?!" ,,Správnou věc Rone, Hermiona měla pravdu bavil ses semnou jen kvůli tomu že jsem přežil,ale já ti něco řeknu Rone už nebudu tak naivní,jak jsem byl! Jsi hajzl větší než Snape,nebo Lord Voldemort. Tu chvíli Harry Potter zmlátil Róna Weaslyho do bezvědomí. A proč? Řval že spaní ,,Já jsem nejlepší kámoš Herryho Pottra kdo chce podpis? Jistě tady...tady.. a tady,ale jistě za chvilku v mé posteli, Potter nemá zájem o vás má mou sestru, vidíte já mu zachránil život,to já byl s ním když ho mučila..."
***
,,Otče!!" ,,Dcero,proč je tady Harry Potter?" ,,Jde s vámi,bude vám třem chránit záda, MiniMÁLNĚ" ,, Zlato jak si můžeš být tak jistá že nezradí?" ,,Malfoyi dal jsem neporušitelný slib,že se její rodině nic nestane a ty patříš do ní" ,,No to vím že patřím do ní" ušklíbl se vlezla jsem mu do hlavy ,,Draco,sklidni se jo?" Ale byl tam podtón pobavení.
,,No nic přemístit se!" ,,Pa Draco dávej si pozor budou tam dvojčata Weasly, a znáš je petardy a takové. Dala mu pusu na tvář, objala otce a matku, na Harryho se podívala ,, Hodně štěstí lidi"
***
,,Albusi odevzdej mi Billa Boba a Lilinu Bobo už to je několik let co je kryješ! Odevzdej je nebo zemřou všichni studenti!!!"
,,Aa Tome po tolika letech tě zase vidím, jak se má tvá dcera, je promiň ona je mrtvá že?" Poprvé Harry Potter neměl rád Brumbála. ,,Pane řediteli odevzdejte jim Bobovi ať nemusí býti válka. ,,Ach Zlatý chlapče,tak ty jsi v pořádku to je dobře a jak jsi na tom s viteály?" ,,Děláte si prdel?!! Kvůli vám jsem přišel o rodiče,kvůli vám přišla jeho dcera o rodiče a proč? Protože VY jste svině co bere špíny světa k sobě, kvůli vám je válka!! Kvůli vám jsem přišel o dětství ale vy Albusi Brumbále příjde to o život kvůli sobě,že jste udělal ze mě zbraň!! Crucio!!" ,,No ne zlatý chlapec umí se rvát?!!" Začal se smát Brumbál. ,,Radši bych držel hubu Brumíku, šmejde Avada Kedavra!"
Lord Voldemort zabil Billa Bobo a Lili Bobo
Epilog
později vše bylo,tak jak má být. Válka nebyla, byl klid nikdo neútočil na Radlovi a oni zase na oplátku také ne.
Hermiona Jane Radlová čtyři dny po válce nebyla Radlová ale Malfoyová. Bydleli v Malfoy Manoru, skoro denně hráli na klavír, někdy navštěvovali Radle Manor.
Jak čas plynul, Hermiona porodila blonďatou holčičku s oříškovýma očima a chlapce s blonďatou hlavou a hnědými oči(po Belatrix) Jmenovali se Rose Hermion Malfoyová a Alex Draco Malfoy. Bylo ve zvyku že prostředí jména měli po rodičích...*** O 6 let později***
,,Mamíí!!!" ,,Co pak zlatíčko?" ,,Mě nejdou rozčesat vlásky fňuk." ,, Pojď sem, vzala si hřeben a rozčesávala jí je. ,,Mamí?" ,,Ano?" ,,Pokom mám tak divoký vlasy ty ani táta je nemáte tak divoký" ,,V tvém věku jsem měla stejné vlasy ale jen hnědé a podívej se na babičku Belatrix, ta je má také divoké" ,,proč děda Voldy je takový...noo děsivý vypadá,jako had v lidské podobě" ,,tohle hlavně neříkej dědovi" ,,to né no,by se na tebou mohl zlobit" ,,ale já jsem jeho andílek" ,, jistě tak jako naše." ,,A já jsem ďábel ne?" ,, Jistě bráško" ,,ne já nejsem ďábel já jsem Bůh" hodil si nohy na stůl ,, Alexandre Draco Malfoyi, kolikrát ti budu říkat že se to nedělá!!" Draco se usmál a sedl si vedle svého syna a udělal to samé ,,Draco Luciusi Malfoyi!!! Děláš si že mne srandu jak chceš, spíš dnes na gauči!" Chlapi stojí při sobě a holky? Herm češe svou malou Rose.
***
,,Pohyb pohyb děti dnes jedete do bradavic! Máte všechno? Učebnice? Sovu? Hůlku?" ,,Ano mami máme vše můžem jít nebo nám to ujede." ,,Mějte se a napište do jaké koleje jste byli zařazení, a pamatujte ať je to jakákoliv máme vás rádi."
Rozloučili se a odešli do vlaku do Bradavic.
,,Zajímalo by mě jestli holčička půjde do Nebelvíru nebo zmiozelu."
Obě děti byli ve Zmiozelu. A Lord Voldemort byl spokojený.
A co Harry s Ginny? Jsou teď nejlepší přátelé Hermiony a Draca Malfoyů. No a Ron? Spáchal sebevraždu, když zjistil že jeho malá sestřička se bude vdávat za Harryho Pottera.
ČTEŠ
What happened ?
FanfictionJako každý rok se Hermiona, vrací do Bradavic s Harrym Potrem a Ronem Weaslim. Letos se ale něco pokazilo , začal na ní být Ron hnusný (a myslela si že ho miluje ale...) To jí změnilo.