,,Nneřikala si náhodou do školy ?"ušklíbl se na mě ,,A toto není náhodou tvoje škola?" ,,Noo...",,je tak sklapni a jdi se učit" ,,a co ?" Nojo co by měl se učit už vím ,,nitroobranu" ,,ta mi nejde" ,,no právě,skuz mě z hlavy vyhodit pomocí živlem, můj je třeba oheň, takže všechny spálím." Vytáhla jsem hůlku a namířila na Draca,,já nevím jestli.."
,,Legilimens"(legilimency)
Draco se prochází po Bradavicích a do něj někdo vrazí a hned řekne ,, promiň neviděla jsem" pak se podívá do očí a řekne ,,a to jsi jen ty ulízaný zmiozel" a zmizí. A Draco si mumlá že je roztomilá, ale je mudlovská šmejdka a kamarádka Pottra. Pak si představoval jak je s ní a otec v Azkabanu...,,Draco soustřeď se !" Tak mu "sáhnu" blíž do přítomnosti.
Sedí na sedačce a mluví sám se sebou(v hlavě)Já jí tak chci kdyby jen věděla jak mi vlezla pod kůži, kdyby mě tak chtěla...,,Kdo pak Draco ?Kdo kdyby tě chtěl? Povíš mi to??"dobírala jsem si ho. Náhle mě že své hlavy vyhodil.
,,To ti to trvalo, stynak to nebylo nic moc, mohla jsem jít hodně hluboko do minulosti" ,,legilime.." ,, Prosím už ne" ,,fajn tak později" ,,a kdo kdyby tě chtěl?" ,,Nechci o tom mluvit" ,,fajn stynak to z tebe dostanu" ,,jo a jinak díky že jsi mi zachránil život" i když bych to dokázala sama. ,,To byla maličkost, dostal jsem vztek na Weaslyho." ,, Proč pak ?" Zčervenal ale hned to zakryl větou,,že by protože tě chtěl zabít?!" ,,Klid Draco,nic se nestalo"odcházel z věže ,,jdu na vzduch" ,,ale notak Draco" objala jsem ho ze zadu ,, nenechávej mě tu samotnou,bude mi smutno" ,,ale copak že by Hermiona nešla do knihovny?" ,,Ne, chce být s ulízaným Zmiozelem" ,,tak to jdu teda pryč" a vymanil se mi z obětí ,ale dohnala jsem ho,, promiň Draco,buď se mnou" ,,jako chodit s tebou ?" ,,Ne buď se mnou jako ve věži" ,,ale já jdu na vzduch" ,,tak si běž" a pustila jsem mu ruce. ,,Huu někdo se urazil" ,,ne někoho si urazil,tak běž si na vzduch!" otočila jsem se a šla do mojí ložnice,kam může max matka.
Použiji kouzlo aby mě nikdo neslyšel.
A začnu házet s věcmi a řvu u toho, když se uklidním ,zašeptám ,,Redintegro" a vše se dá do původního stavu a zruším tišící kouzlo.
Jdu do společenské místnosti kde si vždy povídám s Dracem. Není tu...
Další dopis ??
Ahoj Herm,
Promiň mi za bratra. Harry má spálený celý záda a říká že to má od tebe je to pravda ?
Ale proč ti píši, Prašivka řekl kde je vaše sídlo prý tady a u toho fotka kde se naše sídlo nachází. Jde tam Harry s bistrozory. Pa Ginny,,Otče!",,teď ne, je ..." ,, Tím líp pojď ke mě Pettigrew" ,, mmá paní" ,, Crucio" mučím a směju se ,,dcero klid co se stalo? " ,,Tady Pettigrew řekl Pottrovi kde se nachází naše sídlo" ,,tři není pravda nic jsem neřekl" podala jsem dopis otci. ,,Zklamal jsi mě Pettigrew" ,, Avada.." ,, nechceš ty dcerko" ,, děkuji otče za takovou čest" ,, AVADA KEDAVRA" a jeho tělo přestalo hýbat. ,,Naginy oběd" řekla jsem ,, děkuji " a syčela a pak ho spolkla. ,,A teďko musíme pryč"
,,Tady jsou!!" ,,Tak bude boj" uvidí mě Brumbál a řekne ,,Herm nic ti není?" ,,Neříkej mi tak ty dědku šedivá" a začnu házet kledby, jeden s těch bistrozorů spoutal matku a já dostala vztek ,,hajzle" soustředila jsem se a zašeptala ,,Crucio" a všechni bistrozoři se svíjeli v bolestích i Brumbál a Potter. Otec vysvobodil smrtijedy s pout a otec ,,dceru můžeš" ,,fajn" za tuhle chvilku se dostal Brumbál k Pottrovi a přemístili se, soustředila jsem se a zašeptal Avada Kedavra. Všechny bistrozoři jsou mrtví.,, Tohle jíst Naginy nebude bude jí zle , takže spálit. Vzala jsem si hůlku a zapálila je. Pak jsem usnula, poslední co jsem slyšela ,,odnesu jí do ložnice".a spadla jsem do spánku a nic víc nevnímala.
ČTEŠ
What happened ?
FanfictionJako každý rok se Hermiona, vrací do Bradavic s Harrym Potrem a Ronem Weaslim. Letos se ale něco pokazilo , začal na ní být Ron hnusný (a myslela si že ho miluje ale...) To jí změnilo.