,, dobré ráno lásko” ,, dobré ráno Draco” přitulila jsem se k němu a šnupala jeho vůni ,,myslím, že by jsme měli vztávat” ,,ty taky umíš skazit pěknou chvíli." Vztala jsem z postele náhle se mi zvedl žaludek,šla jsem na záchod a zvracela jsem. Co je ? Včera jsem nepila tak nemohu nic vyblít,asi mi něco nesedlo... Šla jsem do sprchy,potom jsem si vzala černý šaty se vzorem stříbrných hadů.
,,Můžem Draco!" ,, Už jdu jen si rozčešu vlasy" ,, dobře"
***
,, Dobré ráno, rodino" ,,dobré ráno,přeju" ,, dobré ráno hrdličky, zítra nastane válka, už vím kde je schovává" ,,kde otče?" ,,V Bradavicích, přesněji za myslánkou, má tajnou místnost" ,,omluvte mě" rozeběhla jsem se za dveřmi je hned koupelna, sakra nestihla jsem to mávala jsem hůlkou a uklidila to. Zbytek jsem dozvracela do záchodu. Sakra co se děje?
,, Mladá sslečna je těhotná, co cítím ssedmý týden, nevím přessně" ,,Naginy jssi si jistá?" ,,Naprossto sslečno,měl by to vědět vášš otec" ,,co bych měl vědět?" ,,Podle Naginy jsem těhotná a v sedmým týdnu” otec vytáhl hůlku a začal kouzlit ,,těhotná jsi ale ne sedm týdnů,ale osm" ,,jak to bude zítra otče?" ,, Budeš muset jít, nebo hlídat vězně,ale měj na sobě ten diadém, dlouho jsi ho už neměla" ,, jistě otče,budu ho zase nosit.”,,Herm, jsi v porádku? Dnes chodíš stále na záchod,co ti je?" ,,Draco,jsem v pořádku, jen jsem těhotná osm týdnů." ,,Jja budu otec?o_O" ,,ano budeš otec a já matka, vem si studovali jsme a najednou BUM a vše je jinak, já jsem dcera lorda Voldemorta, chodím s tebou ,tento měsíc se máme vzít a do toho jsem těhotná,zítra bude válka..je toho na mě trochu moc" ,,a to že jsi měla v Bradavicích o jedenáct předmětů navíc, na tebe nebylo moc?" Uchecht se,,abych pravdu řekla tak ne, bavilo mě to,ale válka? Ta mě neba, ať už to máme za sebou a jestli omluvíš jsem nějak unavená, jo a prosím tě podívej se na vězně." ,, Jistě lásko,jen se prospi,dobrou " dál pusu na čelo a odešel. ,,Tak to bude ještě zajímavé.
Ahoj lidičky, omlouvám se moc často nepíšu, protože mě čekají přijímačky a je toho na mě hodně.
Doufám že se líbí, omlouvám se že ne krátká.
ČTEŠ
What happened ?
FanfictionJako každý rok se Hermiona, vrací do Bradavic s Harrym Potrem a Ronem Weaslim. Letos se ale něco pokazilo , začal na ní být Ron hnusný (a myslela si že ho miluje ale...) To jí změnilo.