Jsem strašně unavená ale vnímám okolí jen mám zavřené oči. ,,Kdy se probudí?" Slyšela ten sametový hlas,ale zněl jako by měl strach spala jsem max hodinu. ,,Draco použila moc magie bude ještě spát minimálně dva dny." ,,Já jen jestli je to v pořádku, už týden se ani nepohla..." Týden??? ,, Já vím Draco jeslí něco má po mě tak to bojovat do posledních sil" ,,pane..." ,,Ano Draco ?" ,, Myslíte že vnímá?" ,,Řekl bych to v hádankách,ale nebudu jako ten starý blázen, tak ti odpovím je to možné,ale musí být příšerně vyčerpaná, tolik magie použila a ktomu té černé..najednou ... vůbec nevím po Kom má tu moc ovládat tolik těl a použít kledby na všechny, které nesnáší.....no nic jdu oznámit ostatním, že se stále neprobudila" slyšela u její hlavy hadí jazyk ,,má paní,nesssmíte teď usssnout, nebo se neprobudíte musssít..." ,,Naginy nech jí,neslyší nás" ,, musssíte zůstat vzhůru, přišššla jsem když váš otec odešššel" ,,naginy nech jí" pořád viděla jsem jenom tmu ale dokázala jsem si představit jak Naginy kýve hlavou a pláží se pryč,, jdu pro vaššeho otce paní"a náhle ticho,ale ne nadlouho ,, chybíš mi Hermiono,chci abys otevřela oči a usmála se na mě...tak moc mi chybíš, že to ani není normální" slyším potom rozhovor v hadím jazyce ,,opravdu Naginy je vzhůru?" ,,Ano můj pane, jejím hadem se dozvíte jestli je při vědomí" ,, dobrý Naginy,kde je Běla?" ,,Můžete jí přivolat" ,,pravda" chvílí nic
a cítí že se jí někdo dotýká ruky a sotva slyší ,, chybíš mi" ,,Tome volal si mě ?" ,,Ano Belo,naše dcera je prý při vědomí,ale je jen jeden způsob jak jí "probudit",ale... A k tomu potřebuji tvou pomoc" ,,s čím ?" ,,To znamení co má,tak aby ses sní spojila a přivedla jí,a musíš si pospíšit nebo usně a nebude šance jí přivolat k nám" ,, mám lepší nápad můj pane" ,, jaký Skverku?" ,, Zabít jí" ,, mojí dcerku nikdo zabíjet nebude !!" Křup,křup,křupity,křup ,, omlouvám se můj pane", smůla Skverku , AVADA.." nedořekl to protože byl v šoku že se probrala, když Naginy řekla že se z toho nedostane sama" ,,otče prosím tě, klid" vztala jsem ,,myslela jsem že jsi na otcově straně,a ne na Pottrové" ,,to jsem,ale proč jste se bavila s Pottrem a Weaslym, když je chcete zabít?" ,, Máš pravdu bavila než jsem zjistila že mě využívali šest let!aby měli dobrý známky!! A byli hnusný proti Malfoyovi!! ... Snad si nemyslíš že já bych byla na jeho straně,chce mi zabít otce a matku poslat do Azkabanu! ...Tak se KURVA VZPAMATUJ !!" Najednou ucítila objetí ,,jsem rád že jsi zpátky" ,, Malfoyi,takhle se vítá dcera největšího černokněžníka všech dob?!!!" Pustil mě,, Omlouvám se má paní" a začal se dívat na špičky bot,přišly mu najednou nejzajímavější na co hleděl uslyšel smích a kroky blížící se k němu ,,taky si mi chyběl Draco" a objala ho. ,,No nejsou roztomilý Tome?" Snažila se zašeptat Belatrix,ale nepovedlo se. ,,Malfoyi pojď za mnou" hlasitě Draco polk a šel za mým otcem pak jsem nic neslyšela...,, Takže mě poslouchej Malfoyi, ublížíš mé jediné dceři,je po tobě,jestli se jí něco stane kvůli tobě je po tobě a když budeš škemrat o svou smrt, nebudeš jí mít v tom přípaďe bude po tvé matce,tak si uvědom jestli chceš ublížit mé dceři"
,,To by mě nikdy nenapadlo, j já jí mám strašně moc rád" ,, jasně ,ale bacha uvědom si kdo je její otec" a zmizel, co to mělo být ??? ,Budu jí muset říct co k ní cítím,ale je to správný??" Šel jsem ke společenské místnosti když slyším,, matko prosím, chtěla bych se proletět" ,,řekla jsem ne " ,,matko zvířatům rozumím víc než kdo kolik jiný" ,, důkaz a nepočítám to že umíš hadí jazyk ten máš po otci" ,,fajn,ale pojď na zahradu" schoval jsem se za závěs. A když kolem mě prošly šel jsem k oknu.
Viděl jsem obří tarantule a jak k nim mluví Herm najednou si najednou nasedla a lehla s ní po Manoru směr k nám, když byla u okna zamávala mi a řekla něco tarantulí a byla tam kde na ní nastoupila fascinovalo ho to,náhle začala ječet na matku že chce se proletět na hyporgyfu a že se o ní nemusí bát. ,, Ještě ne Herm, před chvílí ses probrala." Třísknutí dveřmi ,, Takže Holčičko uvědom si kdo si a čí si dcera a tak se podle toho chovej a ne jak nějaká mudlovská šmejdka! A přestaň tu se vším třískat jasný?!!" ,, Omlouvám se... já jen... " ,,Klid... prostě teď ne ...až uznám za vhodné jasné??!" ,,Ano matko"
ČTEŠ
What happened ?
FanfictionJako každý rok se Hermiona, vrací do Bradavic s Harrym Potrem a Ronem Weaslim. Letos se ale něco pokazilo , začal na ní být Ron hnusný (a myslela si že ho miluje ale...) To jí změnilo.