11.kapitola

227 5 1
                                    

,,ÁHLE Harry Potter, přišel si pro smrt  "řekl otec
,, Ještě ne Voldemorte, až při velké bitvě" a ušklíbli se Harry.
,,Řekla jsem vypadněte z mého pozemku a HNEED" zařvala jsem.
,,Herm notak, jen tě využívá nejsi Radlová ale Grengerová"
,, Drž hubu Rone, nic nevíš "tak dej důkaz že jsi jeho dcera" tu chvíli přišla matka se slovy ,,co se děje dítě, že tady ječíš ?" Viděla je zašklebila se a řekla ať jdu k ní vzala hůlku a zobrazil se malý had a podívala se na Harryho,, toto kouzlo  může udělat matka když je těhotná a ví že nebude moci se starat o dceru" ,, lže Herm to nejde" zase Ron jako vždy ,,tak se podívej někdy do knihovny a uvidíš že to tak je a to kouzlo může udělat jen jedna osoba a to matka a Už TÁHNĚTE DO PRDELE" ,, Herm sundej ten diadém prosím, takhle bys nemluvila"
Otočila jsem se na otce on kývl že mohu a dala jsem otci diadém a otočila jsem se zas na ně,, Lepší ?" ,,Řekla jsem táhněte ,prdele už z mého pozemku" oni se otočili a šli k vratům a za tu dobu jsem vzala splátky diadém, který mám tak aby nemohl spadnout.
Byli u vrat a zařvali esperiarmus (sorry nevím jak se to píše)
Ale já byla rychlejší a použila Crucio na oba,potom co jsem toho nechala jsem řekla,, už na mě nic zkoušet nebudete" a zdrhli.
,, Dobrá práce dcerko jsem na tebe pyšný a matka též." A odešli do sídla po hodině  když jsem tam už nechtěla být tak jsem šla do zahrad a všimla si že za zahrady není to co bylo ale město. Nojo nemůžeme zůstat na jednom místě ale jak to zvládl ? Přemístit celé sídlo? To je mi záhada.

What happened ?Kde žijí příběhy. Začni objevovat