,,Dračku co se děje proč jsi náhle na mě takový ?" ,,Pansy už pět let se mi snažíš lézt do prdele a já ti říkám dej mi pokoj!",, vždyť jsme si souzeni",,to teda nejsme a nikdy nebudeme " ,,ale dračku" ,,dej mi pokoj mopsí ksychte"
,, Dračku..." ,,Neser mě už nebo použiji jednu z kledeb které se nepromíjí!"
,,Hej Droco, máš tu nějakou poštu",,dej to sem"
Začal jsem číst a čím dál větší úsměv jsem měl.
Psala mi Herm.
Ahoj Draco,
Doufám , že tě nikdo v Bradavicích nesere a jestli jo dostane přes držku.
Chci se zeptat jestli bys nechtěl strávit vánoční prázdniny se mnou.
Je to otázka ne rozkaz,ale prosím o zprávu co nejrychleji.
PS chybí mi tu s kým klabosit
Díky H.J.R
,,Hej kdo ti píše" ,,moje holka, Pansy proč ?" ,, Cože ty máš holku kdo je to !!!",, nejhezčí, nejchytřejší, nejodvážnější, nejnebezpečnější holka kterou znám" ,,si ze mě děláš srandu!",,no dobře není ještě má ,ale bude" ,,to teda nebude" ,,a to jako proč?" ,,Nikomu tě nedám"
Vzala si dopis a řekla ,,H.J.R kdo to je a vyklop to" ,, říká nejholka co znám"a sebral jsem jí to a šel do pokoje tam čekala na okně další sova velký výr Malfoyů.
,,Ahoj synu, temný pán chce se s tebou vidět tak pohni.
N.M
Cože vždyť až na vánoční prázdniny no co a utíkal jsem pryč z hradu, byl jsem za pozemky a přemístil jsem se.
,,Aaa náš mladý Draco Malfoy"
,,Pane?"
,,Dnes jde tvá matka do Bradavic, a zítra buď tady už před obědem. Můžeš jít"
,, Můžu se zeptat kde je Hermiona?"
,,Ale jistě je v knihovně a učí se,ale neradil bych tam chodit,je totiž vytočená z Pottera"
,,Co se stalo?" ,, Zničili další viteál a má dcera se o mě bojí, mohu tě o něco poprosit ?" ,, Jistě, o co se jedná" ,,na konci školního roku bude velká bitva a chci abys byl po boku Hermioně a bránil jí.",,bude mi ctí být po jejím boku.",, můžeš jít spatky do hradu"V Bradavicích
,,Dračku!!,tady jsi" ,,dej mi pokoj" ,, máš jít za Brumbálem" ,,tak mě pusť mopsí ksychte." A šel jsem za Brumbálem no jo ale neřekl mi heslo citronový bonbóny? Nic citronový zákusek zase nic. Zabouchal jsem na obraz(dveře).Nic až za pár okamžiků se otevřelo , vešel jsem a tam jsem objevil ředitele sedícího za katedrou.
,,Ach chlapče, opravdu chceš jít z Bradavic do jiné Školy, víš že jsme nejbezpečnější škola čar a kouzel" ,, jistě že to vím,ale matka má strach,je tu chlapec který přežil a on ho chce, má strach že ublíží i nám",, jistě jestli jseš toho vědom můžeš si jít zabalit a zítra jet.",, děkuji pane profesore"a těmito slovy jsem odešel do velké síně.,,Hej Malfoyi vím kde je Hermiona a říkám ti že chci vědět kdo je jejich dcera a proč využívají Herm"
,, První dcera je a zadruhé jí nevyužívají, ne jako vy na úkoly" prskl jsem na Pottera.
,, To není pravda Herm není jako oni , nemůže být jejich dcera" ,, prý jste u nich byli ?" ,, Jo a Ron byl hnusný jak něco a já jen držel hubu a pak jsem jí řekl ať mi dá diadém, že ho zničím , jenže vyjela a nevím jestli ona nebo někdo jiný na nás použil Crucio, mám o ní strach" ,, nebuď směšný Pottere jsi celý otec, namyšlený idiot který využívá jen dobrá srdce a zničí je"...
,, Omlouvám se že vás ruším studenti,ale dneska je tu Draco Malfoy naposledy, prosím o klid, Draco chce tu zůstat ,ale je to nebezpečné tu pro něj být.... Dobrou chuť" a sedl si.
,, Dračku proč jdeš pryč z Bradavic ?!",, kvůli tobě už mě sereš, dolejzáš..." A odešel jsem si zabalit
ČTEŠ
What happened ?
FanfictionJako každý rok se Hermiona, vrací do Bradavic s Harrym Potrem a Ronem Weaslim. Letos se ale něco pokazilo , začal na ní být Ron hnusný (a myslela si že ho miluje ale...) To jí změnilo.