Pohled Draca
Když jsem viděl co provedla,začal jsem se bát co by udělala mě,kdybych jí nějak ublížil,bylo by to určitě horší než u Weaslyho. Když si vezmu,byli "přátelé" v Bradavicích a tady? Řeže ho do masa..brr, mám z toho husinu. Vzal jsem si koště že se půjdu na chvíli proletět.
,,Kam jako jdeš,zdrháš pryč, protože jsi viděl co jsem provedla Ronovi?!" Ten hlas..byl naštvaný. Stála ve dveří a propalovala mě pohledem. ,,Ahoj Herm,nezdrhám jen jsem se chtěl jít proletět, NIKDY bych od tebe nezdrhl i kdyby si mě mučila" ,,FAJN tak si táhni!!" Odešla ze dveří a ukázala ven z pokoje. ,,Herm co se děje?" ,,NIC, chtěl jsi letět,tak leť,nikdo tě tu nedrží!Malfoy!!" To se mi nelíbí ,, Táhni !! leť si kam chceš!!!"pustil jsem koště a šel jsem k ní, že jí obejmu,, NESAHEJ NA MĚ,prosím, nechci ti ublížit,KURVA DRACO, ŘEKLA JSEM AŤ UŽ TÁHNEŠ!!ZMIS, HNED!¡!",,jdu jen proto, že si to přeješ." Otočil jsem se a vzal si koště,nasedl jsem a už odletěl z místnosti,co se jí sakra stalo?!
Odletěl jsem z Manoru,za matkou,možná mi poradí,co se mohlo stát,ale vím že pod impériem nebyla,to poznám.
Zaklepal jsem klepadlem na velkou bránu a čekal,jestli otevře. Nic,tak jsem pořádně zatlačil až se brána otevřela. ,,Matko! Jsi tu?!" Vylezla z ložnice,vypadala jako by se teprve probudila.,,Ach Draco,zlatíčko moje,tak ráda tě vidím"objala mě a ulízla mi vlasy,neřešil jsem to, protože jsem jí objal na zpátek.,,tak rád tě vidím matko" ,,já taky, proč jsi mi nenapsal že přijedeš?" ,,Noo...víš bylo to na rychlo..." ,,Ty jsi odletěl,nebo zdrhl od...?" ,, Odletěl,první jsem chtěl proletět jejich sidlo,ale Herm, noo..dejme tomu že neměla dobrou náladu,tak mě poslala pryč" ,, co se jí stalo,Herm je hodná dívka,i když má rodiče,jaké má..." ,,To nevím naposledy jsem jí viděl,jak šla k vězňům dát chleba a pak byla nasra*..naštvaná" ,,kdo jsou ti vězni?" ,,Potter a nejmladší Weasly" ,,ta holka??" ,,Ne Ron Weasly." ,,Jestli si otevřel hubu,tak se nedivím že Hermiona vystartovala, nezapomeň že ho kdysi brala jako přítele a on? Ten jí jen zneužíval,aby měl dobrý známky,... Takže jestli si otevřel Weasly hubu,tak by byl zázrak, že přežil" ,,já nevím kdo by si dokázal otevřít hubu na Miu" ,,jestli to byl Potter, tak je pravděpodobné že jí nastal ještě víc, nezapomeň že chce zabít jejího otce,matku poslat do Askabanu a jí? To nevím možná jí dostat na světlou stranu, nebo jí také zabít...fakt nevím Draco, budeš se jí muset zeptat" ,,díky za typ, a co tu děláš celé dny?" ,, Rekonstrukce, a koupila jsem něco co si vždy chtěl" ,, já toho chtěl.." ,, pojď za mnou" šla se přede mnou do "obýváku" ,,klavír?" ,, Jistě" vypadalo to že mi odpověděla na nevyřčenou otázku,ukázala na klavír, sedl jsem si a začal jezdit po klávesách. ,,Draco?!" ,, Co se děje matko?" Vyvedlo mě to z míry jak se tvářila. ,,Draco tahle píseň je v mudlovském světě od Beethovena,která se jmenuje Pro Elišku",, Jja jsem hrál a myslel jsem na Herm, jemná,jako že by nikomu neublížila,rychlá, že má vždy rychle plán, uklidňující,že dokáže člověka rozveselit,i když je smutná, chvílemi pomalejší,jako že přemýšlí nad vším než něco udělá" ,,Draco skus to zahrát znova,prosím" položil jsem ruce na klavír,a snažil jsem si zpomenout jak jsem začal. ,,Draco,nepřemýšlej vzpomeň si na Hermionu." Kývl jsem jako že rozumím a začal jsem hrát, viděl jsem její úsměv, když byla na tarantulí, hned na to že je rychlé v místnosti, jak utišovala kdysi Ginny, ikdyž ona byla smutná a potom další a další vzpomínky. Dohrál jsem ,,Draco!o_O já tomu nedokáži uvěřit,nikdy jsi tu skladbu neslyšel a zahrál jsi jí perfektně, počkej tu" otočila se a odešla,co se stalo? No nic,sedl jsem si ke klavíru a začal jinou hrát,koukal jsem se na klávesy a představoval si že jí hraju na mojí a Hermioniný svadbě,, Draco!jak to děláš?" ,,No teď jsem si představil že hraji na moji svadbě" pokrčil jsem rameny ,,Draco to je Haleluja",,co?" ,,Draco psala jsem Bel,jestli si můžeš vzít klavír k nim" ,,matko,ale co budeš mít..." ,,Draco já mám ještě jeden,jen si ho vem" ,,s ním neprojdu dveřmi" ,, Draco jsi kouzelník, co tahle zmenšovací kouzlo??" ,,No jo" flákl jsem se do čela, zmenšil jsem klavír a dal si ho do prsní kapsy, je tak malý že se vejde i do dlaně.,,no nic já už půjdu,aby Herm dlouho nečekala" ,,měj se Draco,mám tě ráda dala mu pusu na čelo a otevřela mu dveře(bránu)
Odletěl jsem.,,Této?" ,,Aaa Draco, jen pojď" šel jsem za ní do místnosti,co vypadá jak knihovna,ale není to ona,kde se učíme. Vytáhl jsem z kapsy klavír/ek a začal ho zvětšovat. ,,Ee teto ,nemáš náhodou židli na víc?" ,,Přišla ti s Dopisem od tvé matky" dala mi dopis a začal jsem číšt(Draco nad čím přemýšlíš,myslela jsem i s tou židlí, no nic tady ji máš tvá matka N.M.) vytáhl jsem z obálky židli co k tomu patří a začal jsem hrát, teta po chvíli odešla asi se jí to nelíbí,ale co hraji dál.
Dohrál jsem, jak to mamka říkala Bítoven? Nebo Beethoven? No co...
TLESK,TLESK,TLESK. Já myslel že tu nikdo není?,, Nevěděla jsem že umíš hrát na klavír, natož tak těžkou skladbu. Beethoven,je jeden z mudlovských skladatelů,co..." ,,Dobře byl jsem obeznámen matkou,prý se jmenuje pro Elišku,ale já u toho myslel na tebe..." Přišla ke mě blíž,vypadala že je zas naštvaná. ,,Je neslušný skákat někomu do řeči,to už rovnou můžeš říct,abych držela hubu, že tě to nezajímá a za druhý co máš s vlasy??" Povytáhla obočí. ,, omlouvám se byl jsem u matky a udělala mi tento účes a pak jsem letěl rychle že to přilíplo na sebe,místo na opak." ,,Hmm, to mě ale nezajímá" rozcuchala mi vlasy. ,,Přijď co nejdříve do ložnice" zašeptal mi svůdně do ucha. Sakra teď jsem jí chtěl,jestli nic nebude budu sklamaný...Přišel jsem do ložnice,ale Herm nikde nevidím,koukám se všude okolo,ale nikde není..co to je sakra za hru ?! Náhle smích,podívám se tam od kus to šlo, ty vole já se lekl, Herm byla vzhůru nohama na stropě a ještě na tarantuli. ,,Chytej" pustila se Pavouka a spadla mi do náruče. ,,Klep,klep,klep,klep,klep,klep" pavouk náhle zmizel. ,,Co jsi mu řekla?" ,, Teď můžeš jít,díky za pobavení, nic víc" ,,Herm já se tak lekl, když jsem viděl nad sebou tarantuli" ,,Draco,já nechci řešit tarantuli,já si chci užít noc" mávala hůlkou, zavřela dveře a tišící kouzlo,proti odposlouchání" chytl jsem jí do náruče a začal jí líbat,tak moc mi už chyběla.začal jsem jí svlékat, když mi zajela rukou ke kalhotům,ale ona se culila,kousla mě do krku,ruce dala pryč z kalhot,tak jsem si je svlékl, protože už to začalo bolet,jak se mi postavil. Kroutila se na mě,vím že mi to dělá naschvál. Chytl jsem jí za půlky a svalil jí do postele ,,Herm já už to nevrdržím" ,,to máš blbý, já jsem unavená, dobrou noc" otočila se na bok a dělala že jde spát. Přetočil jsem si jí k sobě,, Herm,notak vím že nejsi unavená..." Chytla mě kolem krku rukama a nohy mi omotala kolem hrudníku,, nejsi tek hloupí jak si ostatní myslí" vytočilo mě to ,,a i kdyby tak jsi nejlepší v posteli Draco" zašeptala mi do ucha. Vnikl jsem do ní. První potichu vzdychala,ale já ji chci slyšet vzdychat o sto šest. Začal jsem přirážet rychleji, nechci ještě silně,přirazila se sama až po kořen měla v sobě, vždyť jí to musí bolet,ne? přirazila ještě znova po kořen ho má v sobě. Tak jsem začal to dělat jak to chce a hned rychle... ,,Aaach Dra-co jo-oo aaach" řvala slastí,přirazil jsem pořádně a ještě rychleji. ,, Mi-lu-ju tě Dra-co aaach" ,,já te-be ta-ky Herm" náhle mě pustila rukama krk a místo rukou,tam dala nohy, teď budu mít lepší přístup do ní. Chytl jsem jí za stehna a přirazil. Herm za vzdychala ještě víc. To je tak skvělí,sakra já se do ní udělal! Prosím ať hned není v jiném stavu... Vylezl jsem z ní, a ona mi okamžitě položila hlavu na hruď. ,, Teď jsem unavená,doopravdy" zamumlala a ležela dál na mé hrudi, dál jsem jí pusu do vlasů a šel také spát.
ČTEŠ
What happened ?
FanfictionJako každý rok se Hermiona, vrací do Bradavic s Harrym Potrem a Ronem Weaslim. Letos se ale něco pokazilo , začal na ní být Ron hnusný (a myslela si že ho miluje ale...) To jí změnilo.