dárek

182 6 0
                                    

Jsem se probudila tak Draco ještě spal. Vzala jsem si černé šaty učesala jsem se a namalovala jsem se.
Šla jsem do knihovny si číst... ,,Ahoj zlatíčko, včera v noci to bylo hodně živé že ?" ,,Ahoj mami, noo jo zapomněla jsem použít tišící kouzlo" mám pocit že jsem zrudla o dalších pět odstínů červený ,,hahaha zlatíčko z toho si nic nedělej, šla jsem okolo tak jsem to udělala za tebe, nevím jak by se zachoval otec,kdyby vás slyšel" ,,on nás neslyšel?"
Možná?",,no super" ,, pojď na snídani, a my tam náhodou kluci nebyli dlouho sami. Jinak by se otec mohl vyptávat" ,,tak to už jdu"
,, Dobré ráno" ,, dobré dcero " ,,otče máš pro mě ten dárek?" ,, Každou chvíli dorazí" ,,super" ,,jdeme do síně hned" ,,Draco vem si masku a plášť" schoulím se do kuličky a otec míří na mě hůlkou ,vlezu mu do hlavy,,jsou tady cítím jejich magii jsou pod neviditelným pláštěm" a odejdu z jeho hlavy ,,Ty pomáháš mě zničit, zničila jsi pohár, diadém a co bude příště Nagini?!",, Crucio" bylo to vedle mě (chudák pavouk , který to schytal) ,,Harry příjde a zachrání mě" ,,Crucio" ,,aaaaa" držím se za břicho a dělám že jsem to schytala já a ne pavouk vedle. ,,Hej Vojeldorte, nech jí na pokoji!" Zařval Potter,,Harry je to nebezpečné, co tu děláš?!" ,, Zachraňuji ti život" stoupnu si,,Ty by jsi každému jen pomáhal,ale toto je můj boj" ,,jsme v tom společně,zlaté trio musí držet pospolu" použila jsem kledbu aby se nemohli pohnout,,Ach Harry Harry, bylo mi to jasné, že přijídeš,a ty Rone? Jsi tak moc naivní až to bolí" a jinak Brumbál si nepamatuje že jste za ním byli a nikdo neví že tu jste" seberu jim hůlky a zlomím je,,Nebudu riskovat, že se k nim dostanete a ten plášť si beru,bude se mi hodit" ,,nikdo mi nezabije otce!!"

What happened ?Kde žijí příběhy. Začni objevovat