V sídle
Hermiona si představuje,jak si povídá s Dracem a postupně to jsi do něčeho vážnějšího. Zasmála se nad svýma myšlenky a vzala si knížku (Bezhulková magie) ale za chviličku si představila, ty nejkrásnější oči které kdy poznala ano myslí ty bouřkové oči, které vždy jiskří když se mu podívá do očí. ,,Nemohu být bez nikoho tady, otec je pryč s matkou a já se nudím...no dobře namlouvám si chci mít tu Draca,... Tak mu napiš ne ??,jsem cvok už mluvím sama se sebou " vzala pergamen a brk a začala psát.
Ahoj Draco,
Nemohl bys přijít, chci si s nikým promluvit.
H.J.R.No spíše ho chci vidět, vidět jeho krásné bouřkové oči a uliznuté vlasy , které by byly hezčí rozcuchaný. Vidět jeho úsměv, který patří jen mě. No jo ale když to neodešlu tak nebude moci přijít. Pískla jsem třikrát objevila se moje nová sova a řekla jsem jen jeho jméno a letěla z okna.
V Manoru
,,ÁHLE dopis od dcerky"otevřel okno a pravil dál ,, to není pro mě " a odlevitoval to to k Dracovi. Draco to položil vedle ruky a chtěl si to přečíst ale Voldy ho přivolal z Bradavic.
,, Klidně si to přečti, je to od dcery tak můžeš " odpověděl a Draco začal číst.
Když to dočetl uculil se a položil to zase zabalené na stůl ,, co pak psala Herm?" ,, Že by si semnou chtěla promluvit" ,,Jen tak ?" ,,Ano jen tak " Voldemort si vzal dopis a začal číst a pak jen řekl že mu matka zruší studium a bude se učit s Herm.
Teda jestli chce a stím že šel do jiné Školy kvůli bezpečnosti.
Přijmul to ale ještě se musel vrátit do Bradavic.V Bradavicích
Harry byl u Brumbála ohledně viteálech v tom tam přišla osoba s černobílými vlasy ano byla to Narcissa Malfoy. A Brumbál zavolal Draca s tím ať se jde zabalit, že jde na jinou školu. Harry vybouchl s tím že jinde není tak bezpečno jak v Bradavicích, ale nikdo ho neposlouchal.V sídle
V jedné vyšší věží sedí dívka na okně a v klíně má knihu Černé magie, ale přemýšlí jestli její dopis dostal ten komu byl určen a také se modlila aby se mu nic nestalo.
Přišla do její věže Belatrix se slovy ať jde do jídelny. Jenže Herm byla špatná že jí neodepsal a chtěla být sama, ale koho má za otce ? Ten by jí nenechal, tak si vzala své oblíbené rudé šaty a šla do jídelny.
Otevřela jsem pomalu dveře a u stolu seděl otec s matkou a u okna někdo byl přes to slunce jsem nic neviděla jen siluetu člověka,, má paní, chtěla jste se mnou mluvit" a uklonil se poctou a já jen ,, chtěla ale ani mi neodpovědět to se dělá ?!" Stále byl ukloněný a řekl ,,omlouvám se má paní chtěl jsem udělat překvapení",,dobře a už se nekloň. "
,, Dcerko, Draco se bude učit s tebou, zařizovala to jeho matka v Bradavicích." ,, Jako že se bude učit semnou to řekla Brumbalovi ?" Začala jsem se smát ale otec se na mě podíval stím pohledem nedělejsizemnesrandu
,, Ne řekla že jde do jiné Školy že v Bradavicích není v bezpečí",, aha" šla jsem mu ukázat studijní místnost a skusila jsem bez hulkovou magii si "přivolat"knihu a zapálila oheň lusknutím prstů (otec o tom neví že to umím),, páni Herm, jsem nevěděl že to tvůj otec umí " ,, neumí, viděla jsem to v jedné knize jménem ,, živly přírody" otec umí živel krve ale ohně vzduchu, země, vody ne a tyto se já učím, abych byla lepší než on"
ČTEŠ
What happened ?
FanfictionJako každý rok se Hermiona, vrací do Bradavic s Harrym Potrem a Ronem Weaslim. Letos se ale něco pokazilo , začal na ní být Ron hnusný (a myslela si že ho miluje ale...) To jí změnilo.