To bylo boží, jak se tvářil, culím se celou cestu do knihovny,v knihovně si čtu Černá magie a její zranění.Když v tom přijde otec,,Ahoj dcerko,jak víš Vánoce jsou za rohem" ,,kolikátého je vlastně dneska?" ,,14.prosince" už?! já nemám dárky,,my přece nechceme abys nám dávala dárky, dceruško, já jen že bude to teď těžší ti sem donést Pottera s Weaslym,protože je hlídá Brumbál." ,,otče mám nápad, co kdybys mu šel do hlavy a dal mu iluzi,že mě mučíš a že sem zničila ten pohár,jak znám Pottera tak bude chtít mi pomoc a Weasly by chtěl abych si myslela,že mě miluje,tak půjde s ním"ušklíbnu se ,,ty jsi tak chytrá, a lstivá jako Salazar Zmijozel dcerko,jsem tak pyšný,tak já jdu a k vánocům je dostaneš oba",,děkuji otče ,jsi nejlepší",,JoJo a kde máš Draca?" ,,Ale je nejspíš zmatený,tím co jsem mu řekla" ušklíbnu se nad vzpomínkou,, a to co že ho miluješ??" ,,ne se podívej" vlezl mi do hlavy,když odešel z hlavy začal se smát,,To snad není možné,po kom sakra jsi" drží se za břicho a směje se,, no já nevím otče,ale jestli omluvíš,tak se učím" ,,Jo jistě,promiň,tak já jdu" ,,ahoj" odešel a jdu se učit... Jsem skoro na konci knihy,když v tom někdo přijde,,to jako vážně?! nenecháte mě v klidu učit?!",,promiň jen mě poslala tvá matka,s tím že máš jít na večeři" ,,už večeře,ale nebyl oběd??" ,,tvůj otec řekl,aby tě nechala se učit, a aby šla pro tebe kvůli večeři",,ach tak,tak jdeme rodiče si potrpí na přesnosti" vstala jsem a vzala jsem si do ruky tu knihu ,,Vážně Herm,stále se budeš učit? i když tolik nepotřebuješ?",,jistě že budu musím se připravit na Vánoční dárek" ,,aha" nechápe to,ale pochopí.,,Omlouvám se,zapomněla jsem na čas" položila jsem knihu na stůl.,,nechte si chutnat" ,,vy také matko" ,,dobrou" začali jsme jíst.,,Promiň Belo musím jít" odešel ze stolu a chytl se za hlavu,,ZASE POTTER!!" vyprskla jsem ze svých úst,,Dceruško, to nic není" ,,NENÍ?!? CHCE MI ZABÍT OTCE,ALE TO NIC NENÍ!!?",,Nemusíš se o mě bát dcero" ,,otče?",,Ano Hermiono?" ,,ten dárek chci dřív než za deset dní, je to možné?",,no.." ,,Prosíím otče",,máš to mít" objala jsem otce,,Děkuji jsi nejlepší otec na světě" ,,ale jdi" uchechtne se,, a teď by jsme se mohli už najíst co myslíte?"ozvala se mamka,,Jo myslím že je to dobrý nápad" šli jsme ke stolu a otec se znova chytl za hlavu,,To už zničil další?!",,ano" ,,A DOST! JDU SI PRO NĚJ!!" ,,TO NEMYSLÍŠ VÁŽNĚ!" ,,MYSLÍM MATKO",,budeš ho mít, zítra to musí stačit",,dobře otče" A Draco to celé sledoval, vůbec neví o co go.
Po večeři jsem šla do ložnice,,CO SI O SOBĚ MYSLÍ?! ,,PÁN VYVOLENÝ" ,,CHCÍPNE DŘÍV NEŽ STAČÍ MRKNOUT ,BASTARD!!" někdo mě objal,,Herm,klídek brzo zemře",,Jo,ale pod mojí rukou grrrr" ,,děláš to špatně musíš vrrrr haf" ,,DRACOOO Nejsem žádný pes!!",,promiň jen jsem chtěl tě odreagovat"až teď jsem se na něj podívala,,co jsem ti řekla ohledně vlasů?!",,ŽE MI TO TAK SLUŠÍ??",,Ne řekla jsem,že takto vypadáš,jako by tě olízla kráva" a rozcuchala jsem mu vlasy,,teď je to mnohem lepší" usmál se na mě OMG on je ještě víc k sežrání,to snad není možný,chytnu ho za límec od košile a přitáhnu si ho do polibku,chvíli byl mimo,ale hned na to to prohloubil,byla jsem nejvíc štastná na světě má tak úžasný rty,lehce jsem se od něj odtrhla a uvolnila jsem horní knoflík"aby se nedusil" a přilepím se k jeho rtům svýma,,Jsi neodolatelný tak to" sakra co jsem to řekla!!! všimnu si že jsem ho přimáčkla ke zdi,uvolním mu další knoflík a rty přejdu z rtu na krk a udělám mu flíček,,no spíš flek,,HE-RM",,Ale ale co pak snad se ti to nelíbí " podívám se na něj trochu ublíženě ,,ne to ne "ušklíbnu se a chytnu se ho za zády a položím mu hlavu na rameno,proč je tak okouzlující,teď mám chuť to s ním dělat,ale mám strach co by řekl otec...co teď? Skousnu mu lalůček,,proč musíš být tak sexy Draco?!"řeknu mu do ucha ťuk ťuk
to snad ne,odtrhnu se od Draca,,DÁLE" ,,ahoj zlatíčko,otec chce mluvit s tebou Draco,podívá se na něj má matka ,,Dobře a kde ho najdu?" ,,v síni" odešel. Sakra otče,teď jsem si s ním chtěla pohrát.tak mi to neklapne,,Co pak dceruško? vyrušila jsem vás?" ,,to je už jedno" ,,ale no tak, můžeš si s ním užít,až se vrátí" mrkne na mně ,,hmm",,jinak pěkně velký cucák jsi mu udělala" ,,já mu nic neudělala" ,,takže chceš mi říct,že si ho udělal sám?"začne se smát,zní jako psychopat,ale mám jí ráda,,mami?",,ano zlatíčko?" ,,víš mě se Draco mega líbí,a už se nedokáži držet dál",,to vidím a řeknu ti,že nám to nevadí,kdyby byl z mudlovského původu tak jo,ale takto ne,ještě jsme se domlouvali s Narcissou,že až vyrostete že se vezmete" ,,cože?",,noo víš my jsme nejlepší přítelkyně už léta a..." ,,to je úžasný a ví to Draco?" ,,ne myslí si že si musí vzít Pansy,ale nemiluje jí" mrkne na mě,,jo a mimochodem nic s ní neměl" mrkne na mě ,,Sakra matko nemrkej furt na mě!" zasměji se a přichází,ten o kom jsme se bavily.,,tak já vás nechám osamotě"
Ahoj lidi,myslím,že další bude 15+.Poslední dobou mám dobrou náladu,tak to na tom jde vidět.A přežijte Karanténu.
ČTEŠ
What happened ?
FanfictionJako každý rok se Hermiona, vrací do Bradavic s Harrym Potrem a Ronem Weaslim. Letos se ale něco pokazilo , začal na ní být Ron hnusný (a myslela si že ho miluje ale...) To jí změnilo.