,,Ale Dračku.." slyšel jsem jí jak zlomeně mě volá,ale nejsem sní tak ať trpí. Utíkám do pokoje...
Použil jsem uklízecí kouzlo a měl jsem zabaleno. Těším se až budu s tou krásnou psychopatkou. Ale teď musím jít za Severusem.
,,Ale Srabotka je tady" ,,moment připosraný Malfoy" ,,co chceš Weasly ?!" ,,Chci vědět kde je ten zrádce" ,,koho myslíš??" Vím že myslí Herm ,ale rodiče si nikdo nevybírá.
,,Nehraj na mě, že nevíš o Kom mluvím, mluvím o Hermioně Grengerové" ,,neznám Grengerovou znám jen Grangerovou"
,,Jsi moc chytrý Malfoyi"prskl ,,kde je !!!" ,,Doma, nechtěla jet do Bradavic kvůli rezounovi" ,, jo jasný mě má nejradši, ta mě chce mít jen pro sebe"
,, Dobrý vtip... máš další ? V té tvé palici??" ,,Ne a není to vtip"
,, Mám pocit, že kdyby tě chtěla,jak tvrdíš,tak by ti napsala kolikrát jsi od ní dostal dopis ?",, víckrát než ty"
,,Tak kolik?" ,,Jeden" vybouchl jsem smíchy a zeptal se co tam psala... Nechtěl říct co psala tak jsem použil zaklínadlo aby dělal co chci a pak...
,,Psala mi na konci prázdnin, že jsem hovado, který myslí jen na sebe" ,,to tu dobu nebyla pryč,byla mezi mudlovskymi rodiči,ty debile" ,, já vím,ale stynak mi napsala víckrát než tobě",,hele sorry Weasly,ale mám na spěch už teď jdu pozdě.",, Jo jasný volá tě Voldemort co ?!" ,,Ne ale profesor Snape" ,,jaj to je ještě horší... přerostlý, umaštěný netopýr" ,,dej mi pokoj Weasly"
A nosem nahoru jsem odešel z jeho přítomnosti,nechci smrdět jak on.,, Co potřebuješ Draco?" ,, Jen jsem ti chtěl říct,kde budu ale prosím nevybouchni" ,, proč bych bouchal,bouchl bych kdybys chtěl dobrovolně trávit čas s temným pánem" ,,no...." ,,Si ze mě děláš srandu Malfoyi" ,,nebudu trávit čas s Ním ,ale jeho dcerou" ,,to se mi snad jen zdá" ,, nezdá" zamumlal jsem a koukal jsem se mu na záda, Severus se otočil,abych neviděl jeho vyděšený výraz.
,, Dobře,ale dávej si prosím pozor."
,, Nemusíš se bát,ale zářid' ať mi dá pokoj Weasly" ,,co je s ním ?" ,, Strká nos kam nemá" ,,no nic jdu do společensky ahoj Seve" ,,ahoj Draco" uslyšel jsem ho zamumlat.
ČTEŠ
What happened ?
FanfictionJako každý rok se Hermiona, vrací do Bradavic s Harrym Potrem a Ronem Weaslim. Letos se ale něco pokazilo , začal na ní být Ron hnusný (a myslela si že ho miluje ale...) To jí změnilo.