,,omlouvám se matko" štve mě to,že mi nepovolí mít hypogryfa, vždyď chci jen obyčejného tvora, né nějaké monstrum. Chci létat ,ale ne na koštěti to nesnáším. A matka mi to nechce povolit,prý jsem spala dlouho a potřebuji odpočívat abych nabrala všechnu sílu. Matka odešla.
,,Eee Herm co se děje? " třásl se mu hlas bylo mi ho líto ,ale sralo mě to zároveň že je strašpytel. ,,nic jen jsem nedostala to co chci nic víc, a ty přestaň být posraný až za ušima" a odešla jsem na pozemky. Musí si uvědomit v jaké je společnosti, kdykoli ho můj otec může kvůli tomu mučit a to nechci vidět. teď jsem na pozemku a jsem nasraná tak moc ,že začala jsem zvedat kameny bezhůlkovou magií a teď jsou tři metry nad zemí , chci je zvednou ještě víc.Ale tu chvíli mě někdo obejme vidím velké , bílé ruce v černé a hned vím,že je to otec,,dceruško klid, no tak vše bude dobré" ,,já vím,jen potřebuji se odreagovat a nechci zničit knihy",,jseš stejná jak já" a uchechtl se,,ale neboj se v tom dobrém, jinak jsi po matce takový psychopat a proto...",, takže já jsem psychopat Tome? to si děláš srandu ne?!!" já se uchechtnu že je otec v hajzlu,, jsi to nepopřeš a kdyby jsi nebyla tak tě tolik nemiluji" a přiblížil se k ní a chtěl jí dát pusu,ale matka...,,Tome Redvoj Radle jak se opovažuješ po tom co jsi řekl se ke mě přiblížit,víš že je to hodně riskantní!!" ale směje se ,, kdybych nebyl tvůj manžel tak už dávno jsem mrtví",,můžeš bít už teď!!!" ,,Matko klid je to Radlle nemá cenu mu něco říkat, to má po Salazaru Zmiozelu ..." přiblížím se k ní a pošeptám,, tu svou namyšlenost" ,,a ty dcero zas po mě jsi tvrdohlavá" řekne otec za mnou,, TĚŠÍ MĚ JSEM HERMIONA JANE RADLLOVÁ TVRDOHLAVÁ" a začnu se smát a rodiče také.,,no nic nechám vás samotné dámy" a odešel. tu chvíli jsem si uvědomila jak jsem byla na Draca hnusná,ach jo. ,,tak co ty a Draco?" sakra nechce se mi o tom bavit,,vše je oka",,ale no tak nelži mi a vypovídej se mi",, fajn tak se mi mega moc líbí,ale když jsem byla nahoře,tak jsem na něj řvala,že aby nebyl posraný až za ušima a odešla jsem"a mám strach že jsem ho tím odradila ode mne.,,tak jdi za ním" to je fakt,,pa matko" a šla jsem hlavou vztyčenou jak se hodí a patří a tím jsem si hodila odvahu. Šla jsem do věže a doufala jsem,že tam bude.
Vešla jsem do věže,ale po Dracovi ani stopy, šla jsem k němu do ložnice a tam také nebyl, šla jsem do své kdyby nááhodou a taky nic.Šla jsem do učebny kde se učíme černou magii a také nic,šla jsem do knihovny,kde někdy býváme ,ale zase nic,stoupla jsem si a začala uvažovat ,kde by mohl být, jídelna, kuchyně, šla jsem tam a nebyl šla jsem na pozemky taky nic ,,co hledáš Herm??" slyšela jsem za sebou ,, CO? SPÍŠ KOHO DRACO!!!",,a koho teda hledáš? pomohu ti",,děláš si ze mě srandu?",,ne myslím to smrtelně vážně"skočím mu kolem krku a řeknu,, ty jsi takový blbec víš jak jsem se bála?",,proč čeho?",,že sse ti něco stalo,4hodiny tě tu hledám a ty..." ,,taj klid Herm čtyři hodiny to nebyly, byly to sotva necelé dvě" ,,a jak ty to můžeš vědět?!",,byl jsem všude" ,,jo a jak to že jsem tě neviděla a neslyšela?!!",,no protože ses nekoukala nad hlavu" ,,MOMENT CO?" teď jsem si všimla koštěte co má v ruce,,jakto že jsem tě neslyšela?" ,,co takhle tišící kouzlo?" ,,to mne nenapadlo" usměje se na mě a já mu rozcuchám vlasy do všech stran, nafoukl tváře to je tak kawaiiii. Neudržela jsem se a dala jsem mu pusu do vlasů.
ČTEŠ
What happened ?
FanfictionJako každý rok se Hermiona, vrací do Bradavic s Harrym Potrem a Ronem Weaslim. Letos se ale něco pokazilo , začal na ní být Ron hnusný (a myslela si že ho miluje ale...) To jí změnilo.