18.kapitola

212 8 0
                                    

Hermiona se vrací po sídle svých rodičů do své věže,kde na ní čeká kluk který se jí dostal pod kůži a přemýšlí jak se k němu dostat ještě blíž než jen jako "nadřízená". Nenadálá se a už byla u dveří své věže. Otevřela dveře vidí jak sedí na kožené sedačce , zády k ní a kouká se z okna. Šla tak potichu že si nevšiml když byla za ním,tak toho využila předklonila se a objala ho ze zadu a položila si bradu na jeho rameno. První se lekl,pak se usmál(no spíš uculil) a pohladil jí po tváři. ,,Krásně voníš" ,, Prosimtě od kdy by ti voněly knihy " a začala se smát,ale ne jak psychopat,ale jako stará známá Hermiona i když má jiné příjmení, ještě má dobrou povahu (noo spíš se snaží... Stynak chce zabít Pottera)
,,Tenhle smích se mi líbí víc, radši bych slyšel tenhle smích, prosím směj se takto" ,,jak se opovážuješ říkat Mě dceře největšího černokněžníka všech dob, ať se směje tak jako Mudlovská šmejdka!!" Smála se,ale přilítla její matka a řvala na Draca ,,Jak se opovážuješ jí porovnávat s Mudlovsku šmejdkou ?!" ,Cru..." Herm si stoupla před Draca ,,Mami ne, neslyšela jsi celou větu" ,,a to je nějak důležité?!" ,,Ano,.." řekla vše co se stalo... ,, omlouvám se Draco,já nevěděla ,že se jen škadlíte" ,,to nic, nic se naštěstí nestalo" usmál se a Belatrix se otočila na dceru,, přišla jsem , protože jsi dole měla sovu ještě jak si byla v Bradavicích,jinak mi máme netopýry. Tak tady je dopis. A já jdu za otcem,pa zlato a kdyby něco potrestej ho" a stěmito slovy odešela z věže Malé Radlové.

Ahoj Herm, dávej si pozor,kluci šli do Malfoy Manoru, prý tam je uložený pohár, viděl ho Harry "ve snech" tak buď ostražitá brácha tě chce mrtvou.
Ginny

,,Kdo ti psal?",, klidně si to přečti, musím odeslat zpět a informovat dole"
Ahoj Ginny děkuji ti za upozornění,dávej si na sebe pozor.
H.J.R
zapískala a místo její sovy přeletěl netopýr. Zajímavý ale co spěchá to,zavázala jsem mu to na nožku. Ginny Weasleyová a pospěš. odletěl Draco byl vytočený z dopisu no spíš z těch dvou koho se to týká Weaslyho a Pottra.
,,Draco prosím tě omluv mě na chvíli, musím..." ,, Běž každá sekunda je důležitá." Rozeběhla se ke dveřím u nich se otočila,,děkuji Droco".a zmizela z dohledu bouřkových očí.

,,Otče!" ,,Co se děje dcero, něco ti přivedl Malfoy?!" ,,Ne ale musíme hned do Malfoy Manoru" ,,co se děje?" ,, Potter jde po poháru viděl kde se nachází,musel ti někdy se  nabourat do mysli. Musíme si pohnout!" Otec chytl se jizvy a tak zavolal Draca.,,Draco ,chci abys byl po boku Hermiony, jdeme k vám do Manoru" ,, jistě bude mi ctí" a uklonil se. ,,JDEME SAKRA, NESMÍ HO DOSTAT!!!" ,,Klid dcero... Vždyť jdeme"

,,Harry Potter přišel už  na smrt?" ,,Ne.. ale pro toto" ukázal na pohár který měl v ruce.
,,Harry tak ráda tě vidím, já ho zničím dej mi ho" ,,a to ti máme věřit jak ty Mudlovská šmejdko" zařval na mě Ron. ,,Rone sakra jsem Hermiona co pak bych někdy lhala? Minulej jsem měla diadém a ten je taktéž zničen, dej mi Harry prosím ten pohár" ,,Hermiono ?! Ty jsi zničila diadém!!" začal zuřit Voldemort ,, omlouvám se nechtěla jsem.." a vlezla mu do hlavy a tam mu řekla,,je to na ně léčka" ,, dělej jako že jseš v bolestích dcero hned!"
,,Aaaaa" točila se do klubíčka a začala si trhat vlasy. ,,Herm..." ,,Dost... Nechte ji už"zařval Harry a šel mi pomoc vstát a v druhé ruce stále držel pohár. Opřela jsem se o něj a začala brečet,, odpusť mi Harry co jsem vám udělala" ,,to nic" ,, už jste skončili ?!!" ,,Ne" řekla jsem a vyrvala jsem Pottrovi pohár a hodila ho otci který to čekal a hned na to se přemístil." Šla jsem k Dracovi když jsem slyšela sectumsepra zařvala jsem ať se skrčí a já se vyhla. Začala jsem házet kledbu za kledbu pak mě Ron,chytl pod krkem a Harry měl mou hůlku. ,,Vy šmejdi !" ,,Crucio"to nene Draco použil kledbu která se nepromíjí ??! A to na Rona.
Harry ho chtěl začít bránit, když jsem mu sáhla mezi lopatky a představila jsem si že je plná ohně a stalo se zaječel bolestí a upadl do mdlob. ,,Draco stačí !!" ,, Omlouvám se" a přestal,,jjja použžil kledbu kkterá se nepromíjí" ,, zachránil jsi mě, pojď vrátíš se do školy" ,, ale..." Otočila jsem se směr těm dvěma a ukázala na ně hůlkou. Přemístili jsme se k nám do sídla mi totiž můžeme.

What happened ?Kde žijí příběhy. Začni objevovat