11.bölüm-Gücümün yükselişi-

142 60 24
                                    

Kollarımdan tutup beni çalı çırpıdan yapılmış kulübeye soktular.kalp atış sesim ve nefes alış veriş sesim dışında hiçbir ses yoktu.Bu kabile bizi sihirli özellikler taşıyan bilekliğim için esir almıştı...

Terden ıslanmış saçım ve  kulübedeki  taş zemin soğuktu.Ama buradaki hava her nasılsa çok sıcaktı.

Buradan çıkacağım.Güçlerimle belkide...
Öğrenebilirim güçlerimi kontrol etmeyi.

İçeride oluşan adım sesleri  ile irkildim.
Hemen sese yöneldim.Gelen bileğimi kesmek gibi bir öneri sunan kişiydi...

"Bu bileklik ne işe yarıyor?Sen kimsin?"

Cevap vermedim.Vermeyeceğimde.
Güçlerimi kontrol edip bana bulaşan herkesi yerlebir edeceğim.

"Sorularıma cevap vermek zorundasın.
Bileğini kesmek hala bir seçenek."

"Seni öldürebilirim.Ama şanslısın ki olanlardan haberin yok.Yoksa şimdiye kül olmuştun."

"Şuan esir olan sensin.Bu yüzden konuşmana dikkat et ve soruları cevapla!"

"Biliyor musun?Gitte cevabı cehennemde ara."

Bileğimin yanına fırlattığı bıçak ile irkildim.
Kapıdan çıkıp gitti.

Bileklerimi çözmeliydim.Ve bu kişinin fırlattığı bıçak kesinlikle işe yarardı.Bıçağı
yerinden çıkartıp ipleri kesmeye başladım.
İpleri kestikten sonra kapıya yöneldim.
Ama pencereden ilk olarak neler olup bittiğine bakmam gerekiyordu.

Pencereden sessizce dışarı bakmaya başladım. Herkes bir kulübenin içine oturmuş yemek yiyordu.Pokerlerin tutulduğu kulübeye baktım.Onlar farketmeden kaçmak zorundaydım.

Kapı yerine arka pencereden çıktım.çünkü kapı çok görülür bir yerdeydi.
Sessizce arka ormandan kaçabilirdim.Ama
pokerleri kurtarmalıydım.

Kulübelerin arkasından geçerek pokerlerin kulübesine ulaştım ve içeri daldım.Poker çoktan iplerini çözmüş diğerlerininkini çıkarıyordu.Ona yardım etmeye başladım.

Heekesi çözdükten sonra oturup plan yapmaya başladık.

"Bakın bu çakma çikolatalardan kaçabiliriz.
Fikirlerinizi alayım."

"Bakın benim geldiğim yönden geri dönüp ormandan kaçalım."

"Başka fikri olan?"

Herkes sessizdi.Planımı uygulamaya başlıyorduk.Herkes pencereden tektek çıkıp ormana yöneldi.Koşmaya başlarken
kabilenin bizi fark ettiğini gördüm...

Hemen yön değiştirip diğerlerinden farklı bir yöne koşmaya başladım.Arkadan gelen bağırış sesini duydum.

"Diğerlerini bırakın kızı alın."

Arkadaşlarım için kendimi feda etmiştim.
Kaçabilirim umuduyla koşmaya devam ediyordum.
Çok hızlı koşuyordum..

Bileğimi tutan yeni bir bilek ile karşılaşınca
hemen bileğimi kurtarmaya çalıştım ama
başaramadım hemen döndüm.

Bileğimi tutan kişi süvariydi.

"Sakin ol."

O an sakin olamadığımı fark ettim.
Damarlarımdaki kan yerinden fışkıracak gibi hareket ediyordu...
Nefes nefese kalmıştım.
Birşeyler oluyordu.Normal değildi bu.

"Bak sakin olman gerek anladın mı?"

"O-olamıyorum."

Bir an beynime sanki sinyal gitti gibi oldum.
Damarlarımdaki kan durmuyor,daha da hızlanıyordu.
B-bişeyler oluyordu.

Avuç içlerim yanmaya başladı.
Kabile gelmişti.Ve beni izliyorlardı.

Ellerimden güç çıkmaya başladı.Sarımsı renkteki güç ellerimi kaplamıştı.
Etrafımda bazı sayılar ortaya çıktı ve etrafımda mor iki halka belirdi.

"Daha önce hiç bu kadar güçlü ve ihtişamlı bir güç görmemiştim."

Ellerimdeki sarı güç parlıyordu.Ve aynen bir ateş gibi yükseliyordu.Ama ateşten öte bir şeydi bu.Elini yakmıyordu.

Belimde parlak iki mor halka vardı.Ve çok güçlülerdi.Halkaların üstünde birçok anlam veremediğim sembol vardı.Bu semboller önemli gözüküyordu.

Çok güçlüydüm hemde çok...

Herkesin gözü bana çevrilmişti.Süvari şaşkınca bana bakıyor ve güçlerimi inceliyordu.

Burada durmak istemiyordum.Çok güçlenmiştim.Kanım hala deli gibiydi.
Hareket etmek istiyordum.

Etrafıma baktım.Poker,albion ve yaratıkta gelmişti.Herkes buradaydı.

"İşte senin gücün...Bu...bu... olağanüstü."

Heyecanlanmıştım.Başım dönmeye başlamıştı.Çok heyecandan olmuştu.Biraz daha döndükten sonra durdu.Kendimi sakinleştirmeyi başarmıştım.

"Artık hazırsın Emily.Git ve diğer süvarileri bulup buraya getir.Güçlerin ortaya çıktı.Ve sen en güçlü kişisin.H-hayatımda daha önce bu kadar olağanüstü bir güç görmemiştim...Git.Ve onları bul."

"Merak etme onları bulacağım."

Kabile kaçmıştı.Acaba süvarileri ararken hangi maceralarla karşılaşıcaz?.Pokere baktım ağzı hafif açılmıştı.Gülmeden durmadım.Direk kendini toparladı.

"Yeşil,yola çıkma zamanı...."

Bu bölümün şarkısı ♠→Alexander rybak-fairytale

13.MINTIKAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin