Neden o aptal kapıdan içeri girdim ki!?...
Herkes yerlerini almış Ecetra herneyse onunla savaşmak için bekliyorlardı.Ve ben
geminin tahtasına bağlı halde canavarın yemeği olmayı bekliyordum....
"Hey... sence bu kız o kız mı?"
"Hangi kız..?"
"İşte denizde bulduğumuz varya!O kız yazıtlarda geçen kız olamaz mı..?"
"Sersem olma!Bu aralar farklı dünyalardan birsürü kişi denizde bulundu... yaklaşık 3 kişi."
...
Acaba bu kişiler poker,james ya da sophie olamaz mı..?
Onları bulup yeni bir lanet portal bulucam.
Ve bu dünyadan çıkıcam.Yeterince canavarla dövüştüm."Kaptan!Ecetra yön değiştirdi..!"
"Oh..iyi olmuş hemen onun yönünün tersine gidin.Ne duruyorsunuz!Yerlerinize!"
Güçlerimi kullansam iyi olacak....Çıkayım şu gemiden...
...
Ne oluyor böyle...
...
Güçlerimi neden kullanamıyorum!?
...⏳(yaklaşık 30 dk sonra)⏳
Denemeyi bıraktım artık.Şuan güçlerimi hiçbir şekilde kullanamıyorum.Ve bu beni sinir ediyor...neden kullanamıyorum...?
İçeriye dolan adım sesleri ile ürperdim.
Normalde korkusuz olan ben minik bir adım sesi ile korkmuştum...Kendimi savunmasız hissediyordum.
Güçlerim olmadan kimsenin beni istemediği bir çöp parçasıydım.Ve bu duyguyu abim beni terk ettikten sonra hiç tatmamıştım.Ya poker...?Beni güçsüz kabul edecek miydi?Nede olsa güçlerim dolayısıyla tanışmıştık.
Gemi sallandıkça midem bulanıyordu.
Kafamdaki adım sesi çok gerçekçi duruyordu.Önümde duran bulanık şeyi zarzor görüyordum.Bu pokerdi....ama nasıl burada
olabilirdi..?"Ah yeşil,güçlerin yokmu oldu...?"
"Evet...ama biz hala biziz! değil mi?Bu...
bizi ayıramaz..!Gücüm olmasada sen beni korursun!""Hayır."
"Poker...ne diyorsun sen?
"Gücün olmayınca seni kabul edeceğimi mi sanıyorsun..!?Şuan işime
yaramazsın.Baştan beri seninle neden dolaştım sence!?sadece seni kullanıp buraya gelmekti amacım.
Üzgünüm ama gülmem gerek.Ahahah... nefes alamıyorum resmen.ÇOK KOMİKSİN!SADECE SENİ KULLANIYORDUM..!""Sen gerçek değilsin ki...poker bana böyle demez!"
"Hayır oldukça gerçeğim.Biraz düşün.Sana sarıldığımda hiç gerçek bir sıcaklık hissetin mi..seninleyken ki gülüşlerim..hepsi sahteydi..!sen sadece bir oyuncaksın.Hiç tanımadığın biri ile bu yolculuğa başladın.
Ve şimdi bu yolculukta yerin kalmadı!""Hayır...ben..!benim... gerçek arkadaşlarım da var...!sence sensiz yapamam mı sanıyorsun?Ben....ben bir yol bulup yaptıklarını sana ödeticem...sen...sen!"
"Daha fazla konuşmana gerek yok...ben başından beri...o mağaranın önünde bileklik ile dururken bile senin portalı açacağını biliyordum.Sence neden portala girmek için bu kadar ısrar ettim?"
"Poker...sen....şaka yapıyorsun değil mi..?
Bu..komik değil.""Şaka yapar gibi bir halim mi var?"
"Bu dünyaya neden geldin!?Ne istiyorsun ki?"
"Ah..sadece bir ipucu verebilirim.Zaten bunu bilsen sana yeter;gelme sebebim sen değilsin."
"Hayır...bu olamaz...yani sen..!sen başından beri...hatta 13.Mıntıkaya geldiğimden beri portalı açacağımı biliyordun...ve beni hep kullandın...o gülüşlerin... sadece alaycı karakterinden dolayı öyle gülüyorsun sanmıştım!"
"Görüşürüz yeşil,hmmm sanırım artık bu sana uygun değil.Tenekeye ne dersin?"
"Kes sesini..."
"Görüşürüz teneke!Bak sanada uydu bu takma ad."
"Sen... nasıl bu kadar iyi oynadın?Sana yaptıklarını ödeticem.Tek tek...."
"Ah evet evet...tabi!Peki sana kim yardım edecek?poker olduğunu sanmıyorum...
Haha...baybay teneke.."Kapıdan çıkıp giderken tek yapabildiğim ağlamak olmuştu...gözlerimdeki yaşlar taşmaya başlamıştı....
"Bu...."
Artık bir hiçtim... güçlerim neden gitmişti..?
Ve..ve poker....ne istiyordu? Beni kullanmıştı...Kaptan mike içeri girmişti.
"Seni çözüyoruz uyuyan güzel."
"Neden çözesin ki?"
"Ohh...bir adam bize rüşvet verdi.Ha birde mesajı varmış...'yakalayabilirsen yakala.'
dedi."Benimle dalga geçiyor...
"Al bu da benden.Biraz para.En azından kendine bişeyler alır yersin."
...
"Paranı istemiyorum!"
"Kendin bilirsin.Karadayız.Burdan sonrası sana kalmış ne istersen onu yap."
Minik kasabada kalakalmıştım...Peki bundan sonra ne yapacaktım? Arkadaşlarımı nasıl bulacak... nasıl pokere bunları ödetecektim?
İşte bu tam bir muammaydı...
♣Bu bölümün şarkısı ♣ Katy Perry-Dark horse
ŞİMDİ OKUDUĞUN
13.MINTIKA
Khoa học viễn tưởngYıl~2020 Ben Emily; O gün arkadaşımın ölmesiyle tanıştım bu virüsle.İnsanlar ölüyordu.Acıyla hemde. 8,5 milyar kişiden 2.500 kişi kalmıştı koskoca dünyada...☣️ Kalan kişilerin özel güçleri vardı. Bende yaşıyordum.Benimde güçlerim vardı...❄️💓 Boştu...