16.bölüm-22 psikopat...-

96 40 40
                                    

Koridorda ilerliyorduk.Yanıp sönen led lambalar beyaz fayansları aydınlatıyor bir o kadar da korkunç bir görüntü yaratıyordu.
İçimi tek ısıtan Sophie'nin sıcak ama bir o kadar da soğuk hissettiren eliydi...

Koridorlarda dolaşırken odalara da göz atıyor,işimize yarayacak birşey var mı kontrol ediyorduk.Koridorun sonunda gördüğümüz diğer odalardan daha değişik gözüken odayı görmemiz ile durmuştuk.

"Hey,Sophie..."

"Şunu da kullanılabiliriz belki...Ama yiyecek bulmak çok daha önemli..."

"Sophie!"

"Ha?Ne-"

Sophie de benim kadar şaşırmıştı.
Yüzündeki umursamaz ifade şimdi merak ve korku karışımı bir duyguya bürünmüştü.

Bu odada korkunç birşeyler hissediyorum...Fakat merakım gene bir el misali beni itmişti.ilerliyordum.Sophie de tereddüt ile beni takip etmişti.

Kapıyı gıcırtılı sesler ile açmıştım.Oda genel olarak karanlıktı.Koridorda olduğu gibi burada da minik bir led lamba vardı.Sönük bir ışığı olsada işe yarar gözüküyordu.

Çalışma masaları vardı odada.Ve birçok bilgisayar.Masaların üzerinde bilgisayardan başka birşey yoktu.Sadece bir masada bilgisayar dışında birşey vardı.Dikkatle koyulmuş bir dosya.

"Emily,sen şu dosyaya bak.Ben bilgisayarları açmaya çalışacağım."

Sophie hemen bir masanın üzerine oturdu.
Ve bilgisayar ile uğraşmaya başladı.

Mavi dosyaya baktım.Üstü hafif tozlanmıştı.
Minik bir el darbesiyle üstündeki tozları attım.Kapakta yazan ile şaşkınlığıma engel olamadım."DENEY İNFİNİTY DENEK BİLGİLERİ". Ve yavaşça kapağı açtım.

Karşıma çıkan sayfada ilk gördüğüm bir fotoğraf oldu.Birinin fotoğrafı çıktı alınarak  kağıdın köşesine koyulmuş altada bütün bilgileri yazılmıştı.

"Ad:James
Soyadı:gangdan

Cinsiyet:erkek

Yaş:20

Kan Grubu:0

Saç rengi:Turuncu

Göz rengi:Sarı
 
En sevdiği renk:yok.

Boy:1,82

Belirgin özellikler: Psikopat,cinayete meyilli acımasız, duygularını belli etmeyen,ani duygu değişimleri olan birisi.İnsanları kolayca ve üzülmeden öldürebiliyor.

Geçmiş:?               "

Merakla diğer sayfayı açtım.

"Ad:Emily
Soyadı:young

Cinsiyet:kız

Yaş:20

Kan grubu:0

Saç rengi:siyah

Göz rengi:yeşile kaçan kahverengi

En sevdiği renk:koyu mor ya da lila

Boy:1,68

Belirgin özellikler:Cesur,kibar.özel güçleri çok güçlü.Sevdiklerine önem veren biri.Yeri geldiği zaman güçlerini kullanıp herkesi yerle bir edebilir.Onu sinirlendirmemek iyi bir  seçenek.Dikkatli olunmalı.

Geçmiş:?   "

Bunların hepsini bilmeleri gerçekten şaşırtıcıydı...Hemen sayfayı çevirdim.

"Ad:Alex
Soyadı:gottomberg

Cinsiyet: erkek

Yaş:21

Kan grubu:A+

Saç rengi: kahverengi

Göz rengi:koyu kahverengi

En sevdiği renk:mavi

Boy:1.80

Belirgin özellikler: korkusuz,en kötü anda bile şaka yapabilen,nazik birisi.İş birliğinden yana değildir.Genelde yanlız.

Geçmiş:?"

Gene diğer sayfayı açtım.

"Ad: Sophie
Soyadı:hansamber

Cinsiyet:kız

Yaş:22

Kan grubu:AB-

Saç rengi: kızıl kahve karışımı

Göz rengi: açık kahve

En sevdiği renk: kırmızı

Boy:1.71

Belirgin özellikler:çift kişilikli.Bir yanı çok iyiyken diğer yanı ortaya çıkarsa gayet acımasız olabilir.Ne zaman hangi kişiliğin ortaya çıkacağı belli olmuyor.Dikkatli olunmalı.

Geçmiş:?"

Çift kişilik mi?İşte bu garipti.Beni ürperten kısmı ise kötü kişiliği olmuştu.Arkamdan gelen ses ile döndüm.Bilgisiyarın açık ekranı mavi bir ışık yayıyor,sophie'ye ise göremiyordum.

"S..Sophie?"

Minik kahkaha ile irkildim.Arkamı döndüğümde odanın üstündeki demirlere tutunarak ters durmuş ve bana en pis gülümsemesiyle gülen sophie'ye gördüm.

"Ne yapıyorsun sen!?"

Hemen gülümsemesini yok etti.Ve düşünceli bir ifade ile konuşmaya başladı.

"Demek iyi Sophie ile tanıştın...Neden birlikte bir yürüyüşe çıkmıyoruz?Seni tanımak isterim"dedi ve beni süzdü.

Gene pis gülüşü suratındaydı.

"Sağol ama ben almayayım."diyerek koşacakken beni durdurdu.

"Burada 22 kişiden çoğunluğunun psikopat olduğunu biliyorsun değil mi?Ya bir psikopata denk gelirsen?".

Koluma girdi ve beni koridora doğru sürükledi.

"Tek başına bir psikopat ile baş edemezsin.
Emin ol,bunu bir psikopat olarak söylüyorum."

"Yeterince psikopat ile mücadele ettim"dedim kolumu kurtarmaya çalışırken.

"Emin ol buradaki 22 psikopattan daha psikopat birileriyle başa çıkmamışsındır."
dedi endişeli bir ses ile...

...

Bu bölümün şarkısı ♠→Lady gaga-poker face

13.MINTIKAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin