Bazen gördüğünüz ama görmezden geldiğimiz şeyler olur.Değil mi...?
Bu sadece bende olan birşey mi yoksa...
Bunu görmek içimdeki duygu karmaşasını
uyandırmıştı."Adı:Poker
Soyadı: WoodCinsiyet: Erkek
Yaş:20
Kan grubu:0
Saç rengi:Siyah
Göz rengi:neon yeşili
En sevdiği renk:çimen yeşili
Boy:1.82
Belirgindir özellikler: Alaycı,ve oldukça psikopat.Yeri geldiğinde kibar olabiliyor.Ama kibarlığının altında yatan alaycı duygu ciddi olmadığını anlamanıza yeter.Duygularını anlamak zor.Dikkatli olunmalı.
Geçmiş:? "
Ben...bunu istememiştim.Onun burada olması...ona zarar gelmesini istemiyordum.
Ama poker'ın ne kadar güçlü olduğunu ilk karşılaştığımız gün beni kurtlardan kurtardığında anlamıştım...Onu bulmak istiyordum.Onu bulacaktım.
Onun burada olacağı aklımın ucundan geçmezdi.Onun buraya gelmemesini istememin bir sebebi de onun yanına gitmek isteyeceğimi bilmemdi...Ve şuan kalbimin içinde deli bir pusula varmış gibi nereye gideceğimi bilmiyordum.
Donmuştum.
"Emily...?"
Sophie'nin sesi uğultulu geliyordu.Beni sarsması ile kendime geldim.
"Hey,sen iyi misin?"
"İyiyim..."
Yüzümdeki sahte gülümsemeyi inandırıcı yapmak için çok uğraştım.Ama içimde bir fırtına kopuyordu.Dışım ışık saçan bir güneşti.Ama içim...
James'e baktım.Yüzünde hiçbir ifade yoktu.
Ne düşünüyordu..."Neyse yola çıksak iyi olacak."
"İyi olduğuna emin misin?Otursak..."
"Ben iyiyim."
Sesimdeki özgüven beni gururlandırmıştı.
James'in bıçağına baktım.Bunu fark etmiş gibi duruyordu..."Anlaşma anlaşmadır,Em."
Doğru anlamında başımı salladım.
...
Ayak seslerimiz metal koridor duvarlarında yükselirken Sophie ve james'in komik ve bir o kadarda saçma tartışmasını dinliyordum.
"Burada ki en psikopat kişinin sen olduğunu mu sanıyorsun?"
"Evet benim yumurta kafalı.."
"Hayır.O kişi benim.En psikopat benim.
Tamam mı!?O yüzden-""Kesin şu saçma tartışmayı."
"Konuşacak daha iyi bir konun var mı,Em?
Cevap vermessen seni öldüreceğim çünkü.""Kimsiniz?En önemli soru bu bence.Daha sizi tam olarak tanımıyorum bile...Ve bir bıçaklı psikopat ve çift kişilikli bir kız ile burada metal duvarlar arasında
yürüyorum.""Bana neden psikopat demedin Emily!Hemen lafını geri al!"
"Çünkü psikopat değilsin yumurta kafa."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
13.MINTIKA
Science FictionYıl~2020 Ben Emily; O gün arkadaşımın ölmesiyle tanıştım bu virüsle.İnsanlar ölüyordu.Acıyla hemde. 8,5 milyar kişiden 2.500 kişi kalmıştı koskoca dünyada...☣️ Kalan kişilerin özel güçleri vardı. Bende yaşıyordum.Benimde güçlerim vardı...❄️💓 Boştu...