,,Felixi brzo uvidíš jak mě ta nevinná holka bude zbožňovat" ,,Já ti věřím Petře" ,,bude mi ležet u nohou až se jí zalíbím no a já pak..." ,,co uděláš Petře pověz mi to." ,,Někdo nás špehuje Felixi, vezmi chlapce a jděte omrknout tábor." ,,Ano."
Wendy se rychle schovala do keře a snažící se ani nedýchat.
Lost boys mě přeběhli a mně napadlo se podívat po táboře. Vlezu hned do prvního stanu. Nic moc tam nebylo jen čtyři postele a osobní věci jako oblečení a další. Všechny stany vypadali stejně až na jeden. Byl asi Petera Pana, protože byl sice z venku jako ty ostatní, ale uvnitř byl větší než snad celý ostrov. Měl i různé místnosti většinou prázdné. A když už tam něco bylo tak leda tak prach a odpadky, měl by si tu uklidit pomyslím si a zasměji se. Zbývají ještě dvě místnosti otevřu tu co je blíže jsou vín přesýpací hodiny a dalekohled, který je přesně namířený do mého domku. Ty hodiny se přesýpají a vypadá to, že je to ta jeho hra. Vejdu do posledního pokoje měl tam jen postel. Najednou se zavřou dveře a na posteli sedí Peter pan. ,,Wendy už jsem tě tu čekal, věděl jsem, že si tak zvídavé děvče, ale nečekal jsem že polezeš i do stanů, co tu hledáš?" ,,Nic" ,,Tak hlavně nezapomeň čas běží." ,,Ano" ,,tak jdi." Vyběhla jsem ze stanu a utírala se podívat na pláž. Chodím si takhle po pláži a všimnu si menší bedny. No co napadlo se mně do ní podívat. Když ji otevřu všimnu si že v ní je oblečení, moje oblečení. Když ho chci vzít tak ovšem ztratím paměť a nic co bylo potom si nepamatuji. Objevím se zase v domku na stromě tentokrát nepřipoutaná k posteli, ale nebyl tam žebřík na slezení dolů a taky byl vchod přikrytý.
ČTEŠ
PETER PAN IS HERE
FantasyMladé teprve 15-ti lété dívce umře její otec, který ji ve všem podporoval. Nedokáže se vyrovnat s jeho smrtí, co se stane když dívka uvěří v pohádky? Vždy byla jiná než ostatní v jejím věku. Nechce vyrůst a tak udělá věc, kterou nikdo nečeká. Je to...