27. Doporučený věk 14+

810 25 3
                                    

Za pět dní se vrátil i s Heather. Ty dopisy co jsem našla byli od Táty né od nějakého milence. Táta znovu narukoval a Heather se začala starat o Simona. Ale znovu porodila zase kluka Jackoba. Jmenoval se podle táty. Bylo mi tehdy 14. Přišla první láska, poprvé slovo miluji tě. Za dětství jsem ho nikdy neslyšela. Byl to Rodrick měl už 19. Byl moc na mě milý, vše bylo vpohodě dokud po mě nechtěl sex. Bylo mi čtrnáct, měla jsem si ještě hrát s panenkami a né spát s někým. Řekla jsem že na to nejsem připravené. Ale on nedal pokoj. Jednou na mě došel s nožem. Bylo to na ulici a naštěstí to viděla jedna paní co mi zachránila život, byla to už sice stařenka, ale kdybys věděl jak jsou na svůj věk mrštný a chytrý."
          Usmál se a přisedl si ke mě. Chytil mě za ruku.
!!!!NENAPODOBUJTE NIC CO SE DÁLE BUDE ODEHRÁVAT. TOHLE NENÍ REALITA, ALE VÝMYSL. AŤ VÁS TRÁPÍ COKOLIV NEŘEŠTE TO SEBEPOŽKOZOVÁNÍM NA TOŽ SEBEVRAŽDOU!!!
        ,,když jsem se vracela domů, máma (Heather) držela dopis. Ten osudový dopis, který zavinil mojí sebevraždu. Chtěla jsem jen něco aby to bolelo, ale jen vyskočit ven? Ne, v ložnici v podlaze si jedna z předchozích tátových žen schovávala heroin. Tvrdá droga, ale ještě tvrdší pro začátečníky. Dala jsem si ho a vzala do ruky knihu a skočila vstříc dobrodružstvím."

PETER PAN IS HEREKde žijí příběhy. Začni objevovat