14

789 33 1
                                    

Každým mým mrknutím se snad začalo více a více ochlazovat než když tu Peter Pan byl. Na jednu stranu to že tu Pan není to bylo i celkem fajn nikdo mě psychicky nevydíral jak měl vždy zapotřebí. Celkem by byla zima až taková že se mi zabíraly oční víčka. Byla jsem tak unavená, že jsem i usnula. Něco mě začne probouzet, byla to vůně, kterou bych přirovnala jedině k heřmánku. Nemohu otevřít oči jenom jsem cítila jak mě drží někdo za ruku. Byl to pocit něčeho co tu v NeverLandu chybí a to něco jako Láska. Né že bych tu osobu co mě držela bych milovala nevím kdo to je. Najednou začínám slýchávat hlasy. Když rozeznám hlasy jediný co jsem slyšela bylo 'BUDE VPOHODĚ........' nic více a ani nic méně. Osoba mě po chvilce opustí a já se probouzím v kleci. Poslední dobou mám asi fakt zoufalé sny. Pomyslím si ,,Ano to máš" uslyším něčí hlas. ,,Kdo jsi" ,,Ty už jsi zapoměla na starého známého?" ,,Peter?" ,,Já ne ne Felix" Vyjde z po za stromu v ústech žvýkal slámu. ,,Vždyť jsem přemýšlela potichu nemohl jsi mě slyšet" ,,Já ne, ale ostrov ano" ,,Všichni mluvíte jen v hádankách a navíc je tohle beztak jenom sen." ,,Proč myslíš" ,,koukni začíná se oteplovat." ,,Toho jsem si už stihl všimnout" tuhle poslední větu nemohl říci Felix neboť jsem se po celou dobu rozhovoru na Felixe dívala. ,,vždyť to říkám jen sen" ,,Podle čeho zase soudíš Wendy" ,,protože ty Felixi nemluvíš neboť neotevíráš pusu když se ozývají hlasy." Felix na obranu řekne ,,To není můj hlas" ,,Peter Pan je pryč tak mi tu neříkej že tohle není sen ju?" ,,Peter Pan tu není?" Ozve se zase hlas za mími zády. Ovšem po tom jak jsem se otočila jsem ho viděla v hlavě mi jen proběhlo ať mě sakra pustí a on místo toho se zase usmál a spolu s Felixem odešel. Já pověřená v kleci a přemýšlející jak dlouho tu už jsem podle místního času jsem došla na to že mi za dva dny bude patnáct a když se tu nedtsrne . Nebo to tak nefunguje vážně se mi do hlavy tahle myšlenka. Nad ní už přemýšlím těch pár hodin co tu jsem.

————————————————————————

Po delší době další část. Snad se líbí, na další části už pracuji nebojte.

PETER PAN IS HEREKde žijí příběhy. Začni objevovat