21.

663 31 1
                                    

Nedávala jsem pozor co ta osoba praví jen jsem se dívala na moje jídlo a občas i do Petrova talíře. Zničeno nic ta osoba zavolala moje jméno. ,,Wendy??" Nevím proč mě volala, ale ze slušnosti jsme odpověděla ,,Ano?" Oba dva se začli smát. ,,co je?" Byla jsem vyděšená, že jsem udělala něco špatně. ,,Wendy" dala se do řeči ta dívka ,,Já jsem taky něco jako Peter Pan, ale na mém ostrově jsou jenom samé holky, jinka promiň za nezdvořilost jmenuji se Zvonilka." Ale to byla přeci ta víla od Petra Pana?? Pomyslela jsem si ,,aha? Těší mě" ,,S Petrem jsme se rozhodli tě přesunout na SweetLand, místo NeverLandu. Tedy jestli budeš chtít?" Bylo by neslušné jí odpovědět ne, a proto jsem souhlasila. ,,Wendy po jídle si zbal věci a budeš moci odcestovat." Řekl Peter, byl dneska nějaký vážný, ale z hlasu mu znělo osamění. Jak kdyby mu tu něco chybělo, když teď odjíždím pryč. ,,Ano" odpověděla jsem nejistým tónem a Peter mi na tajno podal dopis. Kde na přední straně stálo přečti si to až na mě budeš zapomínat a k tomu tři vykřičníky. Dojedla jsme tedy kuře a vstala jsme od stolu a šla si balit věci. A připravovat se na cestu z NeverLandu. ,,Bude mi to místo chybět" řekla jsme při odchodu.

————————————————————————
Tohle bude nejspíše předposlední kapitola téhle knížky, tedy pokud nebudete chtít pokračování, vše je na vás a vaší aktivitě.

PETER PAN IS HEREKde žijí příběhy. Začni objevovat