13.

845 38 2
                                    

       ,,Ty počkej jak se vlastně jmenuješ?" ,,Já jsem Alex." ,,Moc mě mrzí Alexi, že ti s tím a ani ostatním nepomohu." ,,Wendy podle Felixe se bude ochlazovat tak se tepleji obleč." Hodil po mě bundu z kožešiny. ,,Děkuji a ahoj." Zavolala jsem když už odcházel. ,,Ahoj" nevím proč, ale bylo mu ani né osm a už držel v ruce luk a na zádech měl šípy se snovým příznakem.
   Pro ty co neví co je Snový přízrak, je jed, který je z rostliny stejného názvu. Stačí jenom škrábnutí a do člověka se vnese jed, který se po těle začne rozšiřovat. Tato rostlina roste jenom v NeverLandu,
   Nemyslím si že by tak malé děti měli mít kontakt s takovými věcmi co dokážou zabít nejen prostřelením, ale i otrávením. Donesla jsem si do domku kabát a maliny s ostružinami. Když jsem dojedla přišlo mi, že je opravdu větší a větší zima a proto co mě nenapadlo. Šla jsem do tábora za Felixem. Byla jsem už u tábora, když jsem do něj vešla nemohla jsem Felixe nikde najít a to ani Lost boys nevěděli kde je. Myslela jsem, že je někde s Peterem Panem. Jenže nebyl, hned po prozkoumání tábora jsem šla na jižní pláž většinou chodím na severní nevím proč mě to napadlo, ale byl to asi osud. Byl tam totiž i Felix. Seděl na zkrácené palmě a koukal se na moře, které se mírně vlnilo. ,,Felixi kde je Peter" mlčel ,,Tak kde je?" ,,na co ti to bude" řekl skleslým hlasem. ,,Ty jsi ho viděl, že jo?" ,,kdy?" ,,potom co odešel ode mně?" ,,No a?" ,,mluvil si sním že?" ,,proč se sakra ptáš na takové kraviny?" ,,Jen chci vědět kde je" ,,a na co ti to bude?" ,,jestli to souvisí s tou zimou" ,,Ne ani moc ne" ,,tak co tu zimu tu přivolalo?" ,,Piráti jsem připlouvají" ,,Myslíš ty jak je tam kapitán Hook?" ,,ty je znáš" nestihla jsem ani odpovědět a hned zapískal na ostatní Lost boys a začal hned mluvit. ,,Kluci máme tu zrádce, je od pirátů. Do klece sní" Lost boys mě začali chytat ,,Felixi je to příběh v knize" ,,My jsem v nějaké hloupé knize pche." Všichni Lost boys mě odvedli a zamkli do klece, která byla zhotovená z bambusu a nějakého provázku. Když mě vytáhli nad zem a odešli, tak jsem si myslela že to půjde jednoduše zničit abych byla venku a ono ne. Ať jsem se snažila sebe více nešlo to. Pak mi došlo, že je to chráněno kouzlem.

PETER PAN IS HEREKde žijí příběhy. Začni objevovat