15.

804 37 1
                                    

Jelikož se hodně ochladilo musela jsem si rozdělat oheň na pláži. Ne a né mi to jít nevím proč. Nějak mi to nešlo, zdáli uslyším uchychtnutí. Vycházelo to z požádat keře někdo mě pozoroval. Když jdu směrem ke keři uvidím jak nějaký chlapec začne utíkat směrem od tábora což nebylo normální. Kdykoliv se něco stalo běželi všichni chlapci směrem k táboru. Tenhle, ale ovšem ne, napadlo mě ho pronásledovat. Po chvilce se zastavil a když se chtěl otočit zmizela jsem za strom. Asi si to nevšiml a tak přestal utíkat a otočil se a šel. Já ho pořad pronásledovala. Došel snad na druhou stranu ostrova. Přijde najednou k nějaké chatrči. Vejde dovnitř, říkám si proč jsem to udělala že jsem na ty vrátka zaťukala. Otevřel, stál tam tak 16 - 17cti letý chlapec. Vysoký s černými vlasy. ,,Ty jsi kdo a proč nejsi v táboře" ,,Jsem Kyllian Jones, pan mě z tábora vykázal, ale ostrov nemohu opustit" ,,proč?" ,,Pan rozhoduje kdo odsud muže a kdo ne" ,,Aha no já jsem Wendy." ,,potřebuji pomoct abych se odsud dostal" ,,Jak ti mohu pomoct?" ,,Pan nechce aby se Lost boys bavili se zrádci a jelikož ty nejsi Lost boy a Pan si tě vybral naschvál." ,,Jak si mě vybral naschvál?" ,,Je tu snad ještě nějaká jiná dívka?" ,,Ne" ,,Tak vidíš a teď zpátky k tomu. Pan bude zuřit když se semnou budeš scházet." ,,Takže přátele" zeptám se s úsměvem na tváři ,,Něco takového" odpoví. ,,A co z toho budu mít já Kylliane?" ,,Třeba to že tě naučím třeba rozdělovat oheň nebo se orientovat podle hvězd a nebo taky to že se tu nebudeš nudit." ,,Jdu do toho" ,,To je dobře" řekl a podal mi mapu s celým ostrovem. Důkladně popsanou kde bydlím kde je tábor atd. ,,Ten červení křížek je tady to tvoje království?" Zasměji se ,,ano" usměje se taky. Doprovodil mě zpátky na pláž. ,,Wendy nechceš tedy rozdělat ten oheň?" ,,Ano" povedlo se museli jsem se už rozloučit. Neboť mě už Lost boys hledali. Mapu jsem si dala do kapsy. Rozhodla jsem se jít spát jelikož už byla tma.

PETER PAN IS HEREKde žijí příběhy. Začni objevovat