9.

980 34 0
                                    

               Řekl ať si sednu vedle něho. Zase se na mě divně pousmál. ,,Wendy jak moc dobře víš můžeš si tu dělat co chceš" ,,Ty lháři" ,,Neobviňuj mě z něčeho co není pravdy" ,,Vrať mě tedy domů" ,,Tak si to přej" 
Wendy se velice snaží, ale nejde jí to. Začne si něco uvědomovat.
  ,,Nefunguje mi to" ,,Ty nechceš domů co." Hodil po mně ten jeho úchylný úsměv. Už mi to tak začalo připadat. ,,Vždyť chci." ,,Tak Dobrá stín tě stín na pět hodin vrátí domů, ale pak se mi......... tedy všem vrátit však on už tě najde." Byla jsem tak happy. Doletí stín a když už mě bere chytí mě Peter Pan. ,,Wendy vrať se co nejdříve čas tady v Neverlandu ubíhá jinak ve světě" překvapivě nebyl na mně hnusný. Pustil mě a já letěla zase domů neboli tedy k oknu u kterého jsem uvěřila v knihu. Místo mého a sourozenců pokoje byl pokojík pro mimino. Uprostřed byla postýlka a v ní mimino. Měla jsem divný pocit. Šla jsem k postýlce a miminko bylo tak roztomilé. Slyšela jsem chůzi po schodech, schovala jsem se za bednu s hračkami. Všimnu si jak do pokoje vstupuje nějaký muž, byl velmi podobný mému bratrovi Joshovy, ale byl o dost starší snad měl přes třicet let. Jde k postýlce a bere miminko do náruče a začne si sním povídat. ,,Víš Benny, chtěl bych aby se vrátila Wendy tvoje tetička, která zmizela už od toho uběhlo třicet tři let co tu není." Nevydržím to a vylezu z po za bedny. ,,Joshy?" ,,Wendy jsi to ty?" ,,Ano jsem" ,,Vždyť jsi úplně malá" to zase ne bude mi v srpnu přeci patnáct a to je zachvíli." ,,Ale vždyť je listopad?" ,,Tam kde jsem běží čas jinak" ,,a že tu už zůstaneš" ,,Nemohu promiň mi to" ,,omlouvat se mi nemusíš já jsem tak rád, že tě zase vidím" ,,Nebude to nadlouho co tu budu, ani né den jenom necelých pět hodin." ,,Tak tě schováme" ,,On už jsi mě najde a může si vzít i další děti" ,,Kdo on?" ,,Nemůžu ti to říci, jelikož by zase chtěl hrát nějakou jeho hru." ,,Hru?" ,,Ano" ,,Jakou?" ,,To ví jenom on."

————————————————————————

Jsem na sebe pyšná dokopala jsem se k napsání další části. Nemusíte gratulovat, ale ano je trošku kratší. Takže mně omluvte.

PETER PAN IS HEREKde žijí příběhy. Začni objevovat