24.

589 28 2
                                    

Neváhavě jsem ho pozdravila ,,Ahoj Hooku, dlouho jsem tě neviděla. Jsi o dost starší.'' ,,No jo pár týdnů to už bude.'' ,,A co tu vlastně děláš?" ,,Copak si myslíš, že díry na pirátských košilích se zašijí sami?" ,,No to ne" zasmála jsem se. ,,Hele a nechceš alespoň obeplout ostrov?" Zeptal se vyděšeně Hook. ,,A proč vlastně ne?'' Nastoupila jsem si tedy na jeho loď. Chvilku jsem si sním povídala, a pak mi Hook řekl, ať jdu do kajuty, že je z tama hezký pohled. Poslechla jsem, otevřela jsem dveře ,,Baf" ozvalo se z kajuty. Musím říci, že jsem se sebou cukla. Někdo se začel smát, byl mi to povědomý smích. Vesla jsem do kajuty. ,,Je tu někdo?'' Zabouchl se za mnou dveře, otočím se a zamnou nikdo. Tak se otočím a přímo před mým nosem, nos další osoby. Byl to Peter Pan, stál u mě blíže než jeden centimetr. Celkem strašidelné ne?. ,,Ahoj Wendy'' odstoupila jsem pár kroků od něj ,,Aho-" přerušil mě ,,Psal jsem ti, že se sem nějak dostanu. Teď bych si rád prohlídl tenhle ostrov. Nikdy jsem tu nebyl." Propadl mě za ruku, vyběhli jsme z kajuty. Peter hodil po Hookovi lahvičku, nejspíše s rumem. Zvolal na ně ,,Ráno v 5:30 odsud padám vyzvedni mě, dík." ,,Petře budeš tu až do rána?" ,,A proč ne? Kdo by mě tu znal? Navíc nikdo nepozná, že jsem tu." Mrknoul na mě a než jsme stačila ho zastavit už byl o deset kroků napřed. Doběhla jsme ho. Měl na sobě plášť s kapucí, nahodila jsem mu tedy tu kapuci. ,,Co to děláš?" Odsekl mi drze. ,,Zničíš mi účes!" ,,Funguje to tu úplně jinak než si zvyklí a navíc, ty si někdy česal vlasy?" ,,Co ty víš" Zastavil se a usmál se na mě tím křivým úsměvem. Nevím co mě to napadlo, ale začal jsem utíkat dopředu. Koukla jsme se za sebe a Peter běžel zamnou. ,,Tohle jsme si nedomluvili Wendy" začal jsme se smát. Kdyź jsme se ohlédla za sebe podruhé Peter už nemohl. Byl celý zadýchaný. Tak jsme šla za ním. ,,a proč jsi vlastně tady?, šel si navštívit nějakou holku? Všechny tady po tobě letí" ,,A ty po mě taky letíš?" ,,Hej odpověz mi na předchozí otázku" ,,takže jo?" Zasmál se ,,Na něco jsem se tě ptala, pane "Krasavče" zasmála jsem se. ,,No jak se to tak vezme." ,,Jezdíš sem za ní tak často?" ,,Jak často myslíš?" ,,Každou noc." ,,Hele myslíš si, že já s Hookem jsme velcí kamarádi? Tak to si na omylu." ,,tak jaktože tě tu dneska vzal?" ,,Dluží mi to" ,,Za co?" ,,Neřeš, ale teď bych se rád něčeho napil" ,,Tak si hoď kapuci a jdeme do tábora, nedělej rámus ať nikoho nevzbudíš, jasný?" ,,Ano paní přísná" ,,Hej jen nechci mít průser a taky nechci aby tu na tebe naběhlo 300 dívek v noční košili." ,,Mě by to nevadilo" usmál se na mě ,,Ty seš ale prase"

PETER PAN IS HEREKde žijí příběhy. Začni objevovat