10.

962 37 0
                                    

        Už uběhli od setkání dvě hodina, ale Wendy se chce i přesto, že je její bratr tady i se svojí rodinou. Slovo rodina ji vždy vyděsí jednou dokonce už omdlela to budou ty Panovy kouzla.
   ,,Wendy a pamatuješ na maminku?" Josh se mně zeptal jako bych to věděla ,,Co je to maminka?" Doopravdy jsem to nevěděla co to je. ,,A co tatínek, když umřel byla jsi tak smutná" ,,Kdože nepamatuji si nikoho takového." ,,No přece rodiče?!" ,,Cože??!??!??" Lekla jsem se tak že jsem malém spadla. ,,To slovo už neříkej prosím." ,,Ano" ,,Děkuji Joshy" ,,Akorát mě to mrzí že si je nepamatukeš" ,,Nepřišli mi asi moc důležití" ,,Byli vychovávali tě."  Nevím proč si je nepamatuji a mrzí mě to. Pokládám si otázku kdo to je znala jsem je dobře nebo byli cizí.
Uběhli už další dvě hodiny. A Wendy si užívá toho jak tu není vedro a je tu chladněji. S Joshem šli i na oběd a Wendy si to jídlo pochvalovala protože Peter Pan zrovna není dobrý kuchař, ale vařit celkem uměl.
    ,,Už bych se měla vrátit nebo to dopadne blbě. Jak dlouho trvá cesta do domu ve kterém jsem se objevila a vyrůstala." ,,chvilku neboj" Nasedli jsem do auta i s jeho přítelkyní a jejich malím Bennim. Když jsem se rozjeli jeli sem na opačnou stranu po několika zeptání sem nedostala odpověď. ,,Kam to tedy Joshy jedeme?" ,,Tam kde tě ten blázen nenajde, tam kde budeš v bezpečí." Tajně jsem doufala že mě najde protože mě to tady absolutně nebavilo. ,,Jenže já chci aby jste mě zavezli domů." ,,Ale to nejde Wendy já chci mít alespoň sestru potom co se všichni odstěhovali." ,,kolik vlastně zbylo mých sourozenců?" ,,No popravdě je jich z šesti když počítám i tebe, je jich už jenom dva já a Jonny, a ty nesmíš odejít." ,,Nech mě nebo to bude ještě horší." Nedal si říci a tak jsme jeli už poměrně dlouhou dobu. Z krásného počasí se najednou stalo tak škaredě, že i chvíli padali vločky a pak zese déšť.
 



————————————————————————

  Takže je tu další kapitola. Kterou píší hned další den po té minulé. Snažím se vydávat a psát ty díly každý den, ale moc mi to nejde spíš vůbec. Snad vás to baví.

PETER PAN IS HEREKde žijí příběhy. Začni objevovat