UYARI: Ne kadar (M) işareti konsa da bölüm içinde ağır şiddet ve tecavüz bulunuyor rahatsız olanlar okumasın lütfen.
Ve, bir ricam daha olacak. Lüfen daha önce olduğu gibi şahsıma hakaret içeren yorumlar yapmazsanız çok sevinirim. Bunun bir kurgu olduğunu unutmadan okuyun. Kurgu gereği olması gereken olayların yaşandığı bir bölüm nedeniyle kötü söylemler okumak istemiyorum :(
Bu kurgu öyle baştan savma yazılan bir kitap değil, üzerinde uzun zaman düşünerek, araştırılarak yazılmış bir kitaptır. Asla ama asla tecavüze özendiren ve destekleyen cümleler kullanılmamıştır.
Bu kitapta öfkeli ve sarhoşken yaptığı hatanın (hata demeyelim, yanlışın) pişmanlığını yaşayan bir adamın, hayatını kararttığı ve büyük acılar çektirdiği masum varlığın yeniden hayata dönmesine ve kendini affettirmeye çalışmasını yansıtmaya çalıştım.
Bu Wattpad de bulunan diğer kitaplar gibi öyle tecevüz edip, sonra bir anda karakterlerin hemen aşık olduğu bir kitap değil. Lütfen o kitaplarla aynı kefeye koymayın. Ben bu platformda ne kitaplar okudum ve okuyorum. Ki, sizlerde okumuşsunuzdur. Ana karakter masum karaktere etmediği işkence ve eziyeti bırakmıyor ama sonra hoop bir bakmışsın her şey güllük gülistanlık.
Ve bu karakterler bunu bilinçli ve isteyerek yapıyor üstelik...
Ama bu kitapta kimse kimseye bilerek ve isteyerek böyle bir şey yapmıyor ve yapmayacak da. Daha önce de belirttiğim gibi, biraz sonra okuyacağınız satırlar, sarhoş bir adamın bir anlık öfkesiyle yaptığı en büyük yanlışı ya da kötülüğü anlatacak.
Evet, bazı satırlar aşırı şiddet içerecek ama ben bunu yazarken gerçek tecavüz vakalarını araştırarak ve neler yaşadıklarını hissederek yazdım. O yüzden oldukça gerçekçi yazılmış olabilir ve bu sizleri etkileyebilir. Ama tekrar ediyorum, lütfen şahsıma ya da aileme hakaret içeren yorumlarda bulunmayın. Sizlerden tek bunu rica ediyorum.
Sadece bir bölümle kitabı değerlendirmeyin ve gelecek bölümleri de okuyarak değerlendirin.
Çok fazla uzattım biliyorum, kusura bakmayın ama daha önce çok üzülmeme neden olan şeyler yaşadım :(( tekrar aynı şeyleri yaşamak istemiyorum :((
•
•
•
•
Baekhyun, eve nasıl geldiğini ve kendini nasıl odasına attığını hatırlamıyordu. Hatırladığı tek şey takside ağlarken telefonunu alıp Tao'ya eve gittiğine dair attığı mesaj ve zil sesini açtığıydı. Hışımla üzerindeki ceketi yere fırlattı. Odanın içinde ileri geri dolanarak öfkeyle söylenirken bir taraftan ağlıyordu, bütün bunlar bir ailesi olmadığı için gelmişti başına. Neden Tanrı onu da ailesiyle birlikte almamıştı yanına? Neden bütün acı ve yalnızlığı o çekmek zorundaydı? Neden?
''Lanet pislik... Aşağılık Bay Park ukala Chanyeol. Faiz ha, faiz. Geri zekalı köpek...''
Kendini yatağına sırt üstü bırakıp kollarını iki yana açarak tavanı izledi. Tanrım, ne felaket bir geceydi. En sonunda bitti, diye düşündü. Bu akşam onu son görüşüydü bundan sonra ne magazin dergilerin de, ne de tv'de ona bakmayacaktı.
Bu şekilde ne kadar yattığının farkında değildi. İçindeki öfke yavaş yavaş bedenini terk etmeye başlamıştı, bu zamana kadar hiç sinirlenmemiş biri olarak bugün yaşadıkları onu oldukça yormuştu. Evin ışıklarını bile açmamış hışımla odasına girip kendini yatağa atmıştı. Oysaki karanlıktan hep korkardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Contracted Married / Chanbaek
FanfictionBiri, kendine miras kalan mal varlığını almak için, diğeri kardeşten öte sevdiği kader arkadaşını yaşatmak için yaptıkları anlaşmayla evlenmek zorunda kalan, biri öfkeli, diğeri yaralı iki ruh. Ve onları bekleyen acı ve hüzün dolu bir yolculuk...