''Kim tacavüze uğrayıp hamile kaldı?''
Dördü birden soruyu soran sesin sahibine döndü.
''Se-Sehun...''
Tao, oturduğu koltuktan hızla kalktı. Yaşadığı korku ve endişe yüzüne yansımıştı. Sehun kaşlarını çatarak birkaç adım daha atıp yanlarına yanaştı.
''Size sordum. Kim tacavüze uğradı ve hamile kaldı?''
Sehun, sorduğu sorunun cevabını duymaya hazır hissetmiyordu kendini. Ya şüpheleri doğruysa, ya bahsettikleri kişi Baekhyun ise. Kapıdan girdiğini fark etmeyecek kadar daldıkları konunun bir tecavüz ve bebek olması zaten kötü hissettirirken bu olayın kimin başına geldiğini bilmemek, ya da şüphelenmek içini kemiriyordu. Gerçi bir hamilelik söz konusuysa bu konu her ne kadar kötü bir durum olsada, Baekhyun'un tecavüze uğradığını düşünmek aptalca olurdu. Saldırıya uğradığını tahmin ediyordu ama bu kesinlikle gasptır diye düşünüyordu. Yine de salondakilerin yüzlerindeki korku onu daha çok geriyordu.
Yeniden hiç ses çıkarmadan kendine bakan Tao, Kyungsoo ve Yoora'ya baktı. Salonda üçü haricinde duran yabancıyı tanımıyordu, daha önce görmemişti ve burada ne yaptığı konusunda hiçbir bilgisi yoktu.
Sehun, bakışlarını diğerlerinin üzerinden çekip yabancıya baktı. Baştan ayağa gözüyle süzdü.
Jongdae, kendisini süzen Sehun'a gülümseyerek elini uzattı. ''Merhaba Sehun, ben Jongdae.''
Sehun, kıstığı gözleriyle bakarken elini uzatıp Jondae'nın elini tutup sıktı. ''Eee.. Sen kimsin?''
''Ah, ben Tao ve Kyungsoo'nun arkadaşıyım. Aynı zamanda bir psikoloğum.''
''Psikolog?''
Sehun, tek kaşını kaldırıp şüpheyle baktı. Psikoloğun bu evde ne işi vardı? Hem de bu saatte.
''Aaa... Şey Sehun. Jongdae, Baek'e kendini iyi hissetmesi için yardım ediyor,'' dedi Tao telaşla.
''Baek'in neden kendini iyi hissetmeye ihtiyacı var, Tao?''
''Şey, kaza geç...''
''Kes sesini Tao. Sence buna inanır mıyım?' Sehun, sinirle bağırdı. Yoora ona eliyle sessiz olmasını işaret etti.
''Sessiz ol, Baek uyuyor.''
Sehun, sinirle nefesini tuttu, gözlerini kapattı. Yumruk yapıp sıktığı sağ elini kaldırıp nefesini bıraktı. Sıktığı elinin işaret parmağını Yoora'ya doğrulttu.
''Sen...'' dedi kısık çıkan sesiyle. ''Sen her şeyi bana anlatacaksın,'' diye tamamladı cümlesini.
''Sehun bak...''
''Sana sesini kesmeni söyledim Tao. Ortada dönen şeyler var ve ben bunların ne olduğunu bugün öğreneceğim. Sence oradan bakınca aptal gibi mi duruyorum Tao?''
Sehun, bakışlarını yeniden Yoora'ya çevirdi. ''Şimdi, bana az önce söylediğin şeyi açıkla.''
Yoora'nın cevap vermediğini görünce bir kez daha bağırdı. ''Tecavüze uğrayan kim?'' Sona doğru sesi iyice kısık çıktı. İçinden Tanrıya dua ediyordu Baekhyun olmasın diye.
Jongdae araya girdi. ''Tamam, sana bütün gerçeği anlatacağız ama öncelikle sakin olmalısın Sehun.''
Sehun, bakışlarını Jongdae'ya çevirdi. ''Gerçeği?''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Contracted Married / Chanbaek
FanfictionBiri, kendine miras kalan mal varlığını almak için, diğeri kardeşten öte sevdiği kader arkadaşını yaşatmak için yaptıkları anlaşmayla evlenmek zorunda kalan, biri öfkeli, diğeri yaralı iki ruh. Ve onları bekleyen acı ve hüzün dolu bir yolculuk...