=28=

478 41 77
                                    

    Tao, saatlerdir Kyungsoo'nun gelmesini bekliyordu. Baekhyun, bu süre içinde iki defa daha kusmuş ve yemeğini yemek istememişti, şimdi Yoora ona zorla yedirmeye çalışıyordu. Odadan söylenerek çıkan Yoora, düşünceli görünen Tao'ya bakarak elindeki tepsiyi sehpanın üzerine bıraktı.

     "Neyin var Tao? Bugün bir garipsin."

     "Yok bir şey abla, iyiyim."

     Sehpanın üzerindeki tepsiye baktı, gözüyle işaret ederek, "Yemedi mi?"

    "Ah, hayır. Bugün nesi var anlamadım, kusup duruyor. Zaten az yiyor, yediğinide çıkardı ve oldukça da huysuz," dedi Yoora sızlanarak. "Onun için endişeleniyorum Tao. "

     Tao, Yoora'ya şüphelerinden bahsedememişti, nasıl bir tepki vereceğini bilmiyordu. Kyungsoo gelip sonuçları açıklayana kadar söyleyebileceğini sanmıyordu.

    "Bilmiyorum abla."

    "Nesi var acaba?"

    "Bunu D.O gelince öğreneceğiz."

    "Umarım kötü bir şey değildir Tao."

    "Umarım değildir abla." Tao'nun fısıltıyla çıkan sesi bile içindeki endişeyi yansıtıyordu.

**

    Kyungsoo, hastahane odasında masasında oturmuş masanın üzerinde duran kağıda sıkıntılı gözlerle bakarken, bunu Tao'ya nasıl açıklayacağını düşünüyordu. Az önce laboratuvardan gelen test sonucu tüm şüphelerini doğruluyordu. Sabah yaptığı muayene sırasında hissettiği yumrunun sonucu gözlerinin önünde duruyordu.

      Baekhyun hamileydi...

      Masada duran test sonucunu eline aldı. Tao ve Yoora, Baekhyun'un hamile olduğunu öğrenince nasıl bir tepki verecekti bilmiyordu. Bunu çok sorun etmiyordu, esas sorun Baekhyun'du.

     Baekhyun hamile olduğunu öğrenince nasıl bir tepki verecekti? Ruhsal durumu bunu öğrenmek için hazır mıydı?

     Kyungsoo, bunu öğrenmek için telefonunu çıkarıp Baekhyun'un terapisti Jondae'yı aradı. Kısa bir zil sesinin ardından açılan telefonla hemen atıldı.

     "Jongdae, hemen odama gel."

     "Hey, hey, dur. Neler oluyor? Konu ne?"

    Kyungsoo sıkıntıyla nefes alıp verdi. "Konu Baekhyun."

     "Ne olmuş, Baekhyun'a?"

     "Bunu odama gelince konuşsak. Önemli bir konu."

     "Sesin endişeli geliyor Soo, neler oluyor?"

     "Jongdae, lütfen."

     "Tamam, geliyorum."

    Kyungsoo, telefonu kapatıp masaya koydu. Elinde tuttuğu test sonucuna bakarak içini çekti.

     Jongdae, beş dakika gibi kısa bir sürede Kyungsoo'nun odasına geldi.  "Sorun ne?"

    Kyungsoo, masanın üzerinde duran test sonucunu Jongdae'ya uzattı. "Sorun bu Jongdae."

     Jongdae, soran bakışlarla Kyungsoo'nun uzattığı kağıdı alıp baktı. Okuduğu her satırda gözleri büyüdü, ağzı yaşadığı şok yüzünden açılmış bir eliyle test sonucunu tutarken diğer eliyle Kyungsoo"ya işaret ederek konuşmaya çalıştı.

     "Bu... Bu doğru mu? Yanlış görmüyorum değil mi?"

     Kyungsoo başını salladı. "Hayır Jongdae, yanlış görmüyorsun."

Contracted Married / ChanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin