THE PATH TO YOUR HEART
" Nothing hurts than realizing he meant everything for you but you meant nothing for him. "--
Kim Eunjae. The bad girl. Hati batu dan tidak kisah apa persepsi orang padanya. Dia tidak akan usik sesiapa melainkan ada orang yang mengacau dulu. Dia ketua bagi kumpulan The Prankster. Perempuan sebagai ketua? Dia bukan ketua biasa. Bagi mereka dia ketua luar biasa.
Kim Taehyung. The nerd. Bukan tipikal nerd biasa yang pakai kaca mata besar. Rambut belah tengah. Selalu dibuli. Dia nerd yang digila-gila kan pelajar perempuan. Hot nerd. Sombong dan berlagak.
--
Tak ada siapa sangka, Kim Eunjae yang hati batu dan tak ada perasaan, jatuh hati buat kali pertama pada Kim Taehyung. Kerana pertama kali jatuh cinta, dia bertindak gila dengan meluahkan perasaannya pada lelaki itu dihadapan semua pelajar kelas.
"Hoi kau Kim Taehyung kan? Aku suka kau! "
"Oh. "
"What the hell. Dia balas tu je? "
Muncul pula seorang lelaki bernama Jeon Jungkook. Pertemuan pertama bersama Eunjae buatkan dia berminat mahu berkawan dengan gadis itu. Dia bukan jenis beramah mesra dengan lelaki yang baru dia kenal.
"Pandang-pandang apa? Aku tahu aku kacak. "
"Oh shit. Jijiklah gila. "
Usaha-usaha Eunjae mahu mengambil hati Taehyung dikuburkan begitu sahaja apabila Taehyung meluahkan perasaan sebenarnya.
"Aku tak suka sampah masyarakat macam kau. Tolong sedar diri. "
Akhirnya, Eunjae bertindak mengundur diri dari lelaki itu.
YOU ARE READING
[ COMPLETE ] The Path To Your Heart ; Kim Taehyung
Fanfiction| Kim Taehyung X Kim Eunjae | Nothing hurts more than realizing he meant everything to you but you meant nothing to him. __ malay fanfic start ; 140320 end ; -