1│Sue me

633 31 55
                                    

*THE RISK  - ELLE KENNEDY SPOILERS*

*THE RISK  - ELLE KENNEDY SPOILERS*

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sierra Cummings

Jeg lukker min bog sammen og kigger over på min telefon. Den bibber stadig. Endnu en fucking dag. Suk. Søvn, hvad er det? Ikke noget jeg har brug for i hvert fald. Jeg er næsten færdig med Harry Potter og De Vise Sten for sådan syvende gang, jeg kommer bare aldrig videre. Ja, jeg har aldrig læst mere end eterne i Harry Potter, Sue me. Jeg rækker ud efter min telefon og slår min alarm fra. 7.05. Og så er det lørdag. Hvis jeg selv kunne bestemme ville jeg stadig sove, men nej. Jeg sætter mig op og kigger over på mit skab. Jeg vil se cute ud i dag. Men jeg gider virkelig ikke kjole, jeg havde en kort lavendelfarvet wrap-kjole på i går, den ligger på gulvet, sammen med mit undertøj. Jeg gad ikke tage det på efter ham drengen skred, jeg tror han hed Jonas, men i mit hoved hed han Jake, Jake Connelly. Ja, jeg læser erotiske romaner, sue me igen. Jeg har pengene, så det skal sgu nok gå. Jeg ville ønske jeg kunne gå med rød læbestift ligesom Brenna - også fra The Risk ligesom Connelly, de kommer faktisk sammen. Ærligt en af mine fucking yndlingsbøger - men nej, det klæder mig bare ikke. Det sgu ikke fordi jeg mangler confidence, jeg er vold hot. Jeg har den flotteste krop, det synes drenge i hvert fald, sikkert også piger, jeg får i hvert fald tit komplimenter. Jeg svarer på de tre beskeder jeg har fået siden jeg tjekkede min mobil sidst og så står jeg op. Jeg går hen til skabet finder noget undertøj og et par tracksuit bukser. Jeg tager et håndklæde fra den øverste hylde, snor det rundt om mig og bevæger mig ud på gangen. Jeg skynder mig ned til badeværelset og tager et hurtigt bad, hvorefter jeg tager tøj og makeup på. Jeg klassificerer en bralet som en top, hvis man må have undertrøjer, crop tops og sports bh'er på, så må man vel også have en blanding af det hele på. Det er i hvert fald min mening. Jeg hænger håndklædet op og børster mit mørke brune hår. Jeg låser døren op og smutter ned i køkkenet. To af mine roommates står og skændes.

"Jeg sagde at du skulle lade hende være!"

"Det da ikke min skyld hun hellere ville have mig," griner Amber, og hopper ned fra køkkenbordet. "Var Jonas god?" spørger hun og går om på den anden side af køkkenøen.

"Hvorfor bryder du dit lille pæne hoved med det?" spørger jeg og åbner køleskabet. "Pludselig til pik?" Tilføjer jeg drillende.

"Det ville jeg fucking ønske!" Udbryder Theo fra der hvor han står lænet op af vores lille 'lektie bord'.

"Hvad? Vil du nu gerne knalde Ames?" spørger jeg med et løftet øjenbryn og tager min yoghurt ud af køleskabet. Jeg sætter mig på en af skamlerne og åbner den.

"Nej, jeg vil ikke knalde med Ames. Hun stjal den tøs jeg ville stacke i går," brokker han sig.

"Aw, stakkels Theo," siger jeg i en hvor-har-jeg-ondt-af-dig-lille-treårige-dreng stemme. "Chicks before dicks, det ikke min skyld."

"Du er nedern," sukker han og slår ud med armene. "Du fik pik i går, jeg har brug for sex, S,"

"Jeg har sgu ondt af dig, T." smiler jeg, "Kan du ikke stikke mig en ske?"

"Ik' en en skid du har," siger han og henter mig mig en ske, jeg kysser ham på kinden og kører min hånd ned af hans trænede brystkasse.

"Nej, jeg havde ondt af Hunter Davenport, fordi han ikke fik sex i otte måneder, hører du otte måneder-"

"Det er en bog, Sierra," afbryder han mig, jeg fortsætter ufortrødent.

"-at du ikke har haft sex i hvad? To dage, skulle ikke slå dig helt ud." Jeg tager en skefuld yogurt og fortsætter. "Gå op på spil den af, så skulle du nok komme i bedre humør."

"Desuden var det ligesom ikke min skyld at hun heller ville have fisse," griner Ames. Selvfølgelig skal hun lige tværer det i fjæset på ham. Jeg ville ikke være overrasket hvis de holdt regnskab over, hvor mange potential hookups de har gaflet fra hinanden. Theo griber det første han finder på bordet og kaster det efter Amber. En tusch, han rammer hende på panden, man er vel footballspiller af en grund.

"Bitch," råber Amber og kigger over på ham med åben mund.

"Ups," siger han før han går ud af køkkenet. "Desuden kan jeg ikke være en bitch, for jeg er ikke af hunkøn."

"Nej, det lagde Olivia godt mærke til!" Råber Amber efter ham, jeg løfter hånden til en high five og hun klasker sin håndflade mod min.

"Nej, det lagde Olivia godt mærke til!" Råber Amber efter ham, jeg løfter hånden til en high five og hun klasker sin håndflade mod min

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Det var første "kapitel" af roommates! håber i kunne lide det :) 

(07.03-2020)


Roommates ✓Where stories live. Discover now