10│Søde uskyldige Axel

152 23 9
                                    

ROOMMATES

Sierra Cummings

Jeg smækker min computer sammen og rejser mig. At stå op klokken 7.05 stinker. At lave skolearbejde selvom skolen ikke er startet stinker. Jeg fatter ikke at vi kan have så meget at læse op på, jeg mener vi har alle sammen en del. Jeg var til møde i går, vi kan jo ikke alle strippe for at få penge. Jeg kunne nok godt, men nej, mine forældre ville flippe. Forståeligt nok, man tager tøjet af foran liderlige mænd, men man bliver da i det mindste betalt for det. Jeg spreder glædeligt benene for fyre, hvis jeg er tiltrukket af dem, men ikke for penge. Det er en ting at have sex fordi man har lyst til den anden person, men at sælge sin krop. Det er lige over grænsen, i hvert fald for mig. Nej tak, du. Jeg rejser mig op og retter på min bh. Jeg er et af de der mennesker der går i så lidt tøj som muligt, sue me if you wanna. Jeg smutter ud på gangen og ser ned mod taget. Der er nok 10 krager, som alle står og kigger på det samme som mig; Axel der står med sin hånd nede i Vikkis bukser. Søde uskyldige Axel. Jeg står fast frosset, Vikki griber ned og giver sig til at åbne hans bælte. Jeg blinker flere gange før jeg for mine ben til at virke, jeg lavede lige en Lizzie. Hvad er der galt med mig? Jeg skynder mig ned af gangen, prøver at være så stille som muligt. Det glipper dog helt for mig da jeg ser Theo komme ind af hoveddøren.

"Axel og Vikki boller op af væggen!"

"No way!"

"Yes way!"

"Det skal jeg sgu se!"

eg har set Criminal Minds hele dagen, startede i går aftes og fuuuuuck jeg lever for den serie! Jeg har set 21 afsnit hvilket er slemt, men også godt for jeg har kun 13 dage til at se 315 episoder

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

eg har set Criminal Minds hele dagen, startede i går aftes og fuuuuuck jeg lever for den serie! Jeg har set 21 afsnit hvilket er slemt, men også godt for jeg har kun 13 dage til at se 315 episoder. Noget andet der er slemt er Spencer Reid, hver gang han åbner munden blir jeg sådan en totalt giggly lille bitch. DER ER SLEMT!

(jeg føket jeg plaprer løs om alt muligt irrelevant i de her ting ting sorry!)

SPØRGSMÅL: Hvad er din yndlings serie?

(23.03-2020)

Roommates ✓Where stories live. Discover now