38 │ Lyder det klamt hvis jeg siger ja?

89 17 38
                                    

ROOMMATES

Theo Rose

Jeg ved ikke rigtig hvorfor, men jeg har lige givet Lizzie lov at lægge neglelak på mine negle. Fortryder jeg det allerede? Lidt. På den ene side er det sjovt, på den anden overhovedet ikke. Hun kommer tilbage op på mit værelse med en sort neglelak. Jeg sender den et blik, før jeg kigger på hende.

"Det er så en ommer."

"Ej, kom nuuu!" Hun ser på mig med hundeøjne.

"Jeg kommer til at ligne en tiktok dreng! Skal jeg så også have en stribet langærmet og t-shirt ud over på?" Spørger jeg og kigger ned af mig selv. Fuck.

"Det har du allerede."

"Endnu mere grund til jeg ikke skal have sort neglelak på," brokker jeg mig. Lizzie sætter sig på min seng og hiver et stykke køkkenrulle ud af sin lomme sammen med nogle vatrondeller og neglelakfjerner. Hun tager min ene hånd.

"Vi kan bare fjerne det igen," minder hun mig om.

"Hvorfor er det lige mig det her skal gå udover? Hvorfor ikke Johnny?" Hun sender mig et blik. "Oh."

"Ja, oh. Jeg har sjovt nok stadig det største crush på ham."

"Søde ven, du har været vild med ham siden i mødtes," griner jeg. Lizzie giver mig en lammer. Der kommer et dæmpet støn, fra den anden side af væggen. Woop, love my life! Not. Det er hver gang, jeg kan hører det igennem væggen og det er ikke altid lige behageligt.

"Det har jeg bare overhovedet ikke," protesterer hun. Jeg sender hende et blik. Hun hiver i min hånd så den ligger på køkkenrullen og så skruger hun låget af neglelakken. Jeg sidder helt stille mens hun lægger det på. "Du må altså godt snakke imens."

"Undskyld, jeg troede du nød lyden af Johnny og hans veninde."

"Årgh, fuck dig," siger hun og dypper den der ting ned i neglelakken igen.

"Så det er ikke bevist du udsætter sig selv for det?" Jeg driller hende, men vil faktisk gerne vide det.

"Lyder det klamt hvis jeg siger ja?"

"En smule."

"Okay, men det er altså kun fordi, jeg tænker siden jeg ikke kan få mig selv til at fortælle ham om mine følelser og han tydeligvis ikke har det på samme måde, kan jeg lige så godt komme over ham. Det har så vist sig at være en del svære end man skulle tro og siden du altid brokker dig over du kan høre alt, tænkte jeg, at hvis jeg nu hører på ham have sex med en anden at det ville få mig til at indse, der aldrig ville kunne være noget mellem os."

"Damn girl. Det er lidt hardcore. Jeg ville aldrig udsætte mig selv for sådan noget."

"Du udsatte da Selina for det."

"Ja, jeg sagde også at jeg ikke ville udsætte mig selv for det."

"Ærligt, Theo, du er en ret dårlig ex."

"Hun var mig utro."

"Stadig, Axel er ikke sådan."

"True, så handler det bare om ikke at være mig utro, I guess," siger jeg med et suk. Selina var mig ikke utro, jeg ved det godt. Jeg har tilgivet hende og vi er venner igen. Okay venner og venner, jeg hader hende ikke mere og vinker til hende hvis jeg ser hende. "Tror du, at du kan klare det, Lizzie?"

"Det skulle jeg mene," griner hun. Jeg griner også. "Sid stille."

"Jesus, kvinde." Lizzie ryster smilende på hovedet og fortsætter sit arbejde.

" Lizzie ryster smilende på hovedet og fortsætter sit arbejde

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Der er kun 8 kapitler tilbage... Det er virkelig trist, men så kommer der noget andet ud!

Jeg ved godt det her kapitel kom lidt sent, men jeg håber i har nydt Theo og Lizzie det har jeg i hvert fald. Honestly I want what they have, jeg ved ikke helt hvad det er men det er fucking sødt og suk. Undskyld.

Jeg har været sammen med dem fra min efterskole hver dag den sidste uge og det er seriøst nogle dejlige mennesker!!!! Jeg er så fucking glad det er helt vildt.

SPØRGSMÅL: hvordan har din dag været?

(22.06.20)

Roommates ✓Où les histoires vivent. Découvrez maintenant