3│Det mærkeligste bootycall ever

396 26 86
                                    

ROOMMATES

Elisabeth Maxwell

Jeg stiller min gule cykel op af vores gule hus og låser den. Fucking camouflage, ingen kan se den. Jeg går op til vores lilla hoveddør og åbner den.

"Hallo?" råber jeg, mens jeg smider min taske og nøgler på kommoden.

"Stuen," råber Ames, hun sidder med Theo og Axel, T sidder i en lænestol og Ames og Axel ligger i hver deres ende af vores kæmpe sofa. Greys anatomi køre på fjernsynet, men ingen af dem ser rigtig med. Det er Sierra der ser Greys, selvom det er Theo og Amber der vil blive læger.

"Hvorfor ser vi Greys?" spørger jeg og læner mig op af dørkarmen, min skulder gør ikke ondt mere efter jeg faldt på den. Jeg faldt ud af vinduet, jep så klog er jeg. Det kører virkelig for mig.

"Det gør vi heller ikke," siger Axel.

"Nope, det var Cici, men så fik hun et bootycall af Johnny, så hun daffede,"fortæller Theo. Han smiler og klapper på armlænet af sin stol.

"Hvordan ved i det?" Jeg går over og sætter mig på det.

"Glook hendes mobil," pipper Amber og peger på Sierras iPhone som ligger på stuebordet. Jeg rækker ud efter den.

"Er det ikke forkert at læse andres beskeder?" spørger jeg og stopper op midt i min bevægelse. Amber snupper mobilen fra bordet og åbner den.

"John, eller han hedder Logan på hendes mobil, men whatever, han skriver sut min pik. Cici; Hmm. Ham; Overvejer du det spørgsmålstegn. Ham; Eller svare du bare ik, spørgsmålstegn spørgsmålstegn. Cici; Overvejer det. Ham; Har du et svar. Hende; Ja. Ham; Er det dit svar. Hende; Det kan du lige tro. Ham; Kom herind. Hende; On it . Og så forlod hun os bare." Jeg kigger med store øjne på min veninde.

"Vil det sige at Cici, lige nu, er i gang med at sutte Johnny af?" Fandme det mærkeligste bootycall ever. Bare ud af det blå, sut min pik.

"Ja, eller det er et godt stykke tid siden, så de er sikkert videre nu," kommenterer Axel mens han kører sin hånd igennem sit halvblonde hår. Oh. Nåh. "Lizzie," sukker han med et smil. "Lad være at se sådan ud i hovedet, John er ikke vild med hende."

"Hun er der bare, det nem sex uden nogle følelser," forsikre Theo mig om og hiver mig ned på hans skød. Jeg kigger ud af vinduet og op på den blå skyfri himmel. Jeg føler mig kvalt, jeg ved godt han boller rundt og ikke ved at jeg er vild med ham, men at han nu også boller med Cici, det simpelthen for meget.

"Er der noget jeg har misset?" Spørger Amber og kigger mellem os, "for hvis jeg høre det i siger lyder det meget som om at Lizzie er vild med John, og det simpelthen for mærkeligt." Jeg siger ikke noget, gemmer bare mit hoved der hvor Theos skulder og nakke mødes. Jeg rødmer. "Han er da slet ikke din type!"

"Han er alles type," udbryder Axel.

"Der må jeg give ham ret."

"Folk i det her hus er alt for sex fikserede!" Udbryder jeg og kigger over på sofaen.

"Du skal sgu ikke kigge på mig, jeg boller ingen, min kæreste er stadig på fucking udveksling,"

"I det mindste har du en kæreste," siger Amber og sparker til ham.

"Det er jeg fandme også glad for, Vikki er fantastisk." Og det er hun virkelig, hun er sød, klog, sjov og smuk. Victoria Popov. Suk, bare man var hende altså.

"Men er du seriøs omkring Johnny?" Spørger Ames og sætter sig helt op.

"Hvor mange har du set mig kysse med?"

"En, tror jeg. Nej, vent... Jo, men det var John, eller det tror jeg. Jeg var vidst ret så fuld,"

"Ja, og det var han også," sukker jeg. Jeg har kysset med en person siden mine følelser for John blev en reel ting og det var, trommevirvel... Johnny. Jeg er ikke hende der har hookups på stribe, men jeg er ikke helt erfaringsløs - det er et ord nu - så i det mindste skal jeg ikke tænke på det.

"Hvorfor siger du det ikke til ham?"

"Fordi han ikke er vild med mig."

"Det kan du jo ikke vide."

"Det er han ikke, stop med at få mig til at håbe."

Sorry, S, jeg ved du føler dig angrebet

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sorry, S, jeg ved du føler dig angrebet. What can I say. Det der en en alt alt alt alt alt for venkendt følelse. SUK.

Jeg er vold træt. Vi har fællesuge og jeg er i en gruppe med to irriternde, men søde, drenge der aldrig laver en skid. Den ene var til lægen og ham den anden smuttede hjem da vi skulle til at arbejde i grupper så jeg er den eneste der har lavet noget indtil videre. Jeg er vold bange for de bliver sure over jeg bare har valgt emne i morgen for det kunne de godt finde på. SUK alligevel.

Nåh men ja, hyg jer!

SPØRGSMÅL: Putter jeres lærere også jer i lorte grupper med vilje? (Yup de sagde det)

SPØRGSMÅL: Hvilken sang i hørte da i var små i hører igen nu?

(09.03-2020)

Roommates ✓Where stories live. Discover now