45│ Den er for sluty

145 20 36
                                    

ROOMMATES

Sierra Cummings

"Powerless. And I don't care, it's obvious. I just can't get enough of you. The pedal's down, my eyes are closed. No control!" Jeg falder grinende sammen på Lizzies seng. Hun er blevet meget mere afslappet, siden jeg fandt hende liggende på sit gulv, og hun fortalte mig at hun havde snakket med Logan, han havde dog allerede fortalt mig det hele. Sådan man tror piger er detaljerede og så hører man fyre beskrive alt, ned til hvordan hun stod med sine hænder, de lægger virkelig mærke til ting. Hvilket er ret creepy og underligt, især når de snakker om sex. Amber, Lizzie og jeg har One Direction emergency dance party. Det er en ret ligegyldig emergency, men hvem siger nej tak til One Direction? Det er faktisk virkelig dumt vi bruger vores tid på det her, fordi sådan vi burde bruge tiden på at gøre os klar. Vi skal til Logans mor og papfars bryllup, men Amber aner ikke hvad hun skal tage på. Jeg blev inviteret med i kirken, men sådan jeg skulle på arbejde og jeg kunne ikke aflyse da det var i sidste øjeblik og det var bare krise. Så nu tager jeg bare med resten af huset derhen nu. Eller nu og nu, Amber er stadig i sin egen krise og jeg tvivler på mit valg af tøj. Jeg har igen min korte lavendelfarvede wrap kjole på, men jeg er bange for den er for kort. Jeg ved godt den ikke er forkort, den går til midt på låret, men jeg overtænker bare. Jeg har aldrig været til et bryllup. Mine forældre blev gift inden jeg blev født og ingen af dem har søskende, så der har ikke rigtig været nogle jeg kunne komme til.

"Hvad med den her?" Spørger Lizzie og hiver en sort kjole ud.

"Ej, den er for sluty."

"Nej, den sidder bare godt på dig," retter jeg hende.

"Kom nu Ames, vi har travlt." Husker Lizzie hende på, hun sukker og tager imod kjolen. Jeg rejser mig og kigger ned af mig selv. "Du ser også godt ud, Cici, smut ned til de andre." Lizzie er dog klart den flotteste af os alle, hun har en lyseblå kjole på og hende sorte hår er nede, hvilket det aldrig er. "Jeg får Ames ned."

"Du ser seriøst alt for lækker ud," siger jeg til hende og smutter ud af døren. Nede i gangen står Theo og Axel, Axel har jakkesæt på, Theo har jakkesætsbukser og en hvid skjorte. "Lookin' goooood!" Siger jeg og kommer ned til dem.

"Du ser heller ikke værst ud," griner Theo. Jeg laver en lille pirouette.

"Nej vel?"

"Slet ikke," siger Axel, jeg træder ned i min ene sko og så den anden.

"Ames skal lige have kjole på og så er vi good to go." Theo smiler og lægger en arm om mig.

"Vi skal til din kærestes forældres bryllup er du nervøs?"

"Han er ikke min kæreste," siger jeg irriteret.

"Så siger vi det," siger drengene i kor. Jeg sukker irriteret og krydser armene over brystet.

"Tabere."

"Wow," hviser Theo, jeg kigger op fra mit armbånd som jeg prøver at få lukket. Lizzie kommer ned af trappen, hun ser skide fucking godt ud, sådan bedre end mig og vi ved alle sammen, hvor hot jeg er. Amber er lige bag hende i sin sorte kjole og hvis hun ikke havde haft en kæreste havde jeg lagt an på hende. Joke, men de ser alt for godt ud begge to.

"Damn, babes, i er alt for hotte lige nu," siger jeg begejstret.

"Jamen i lige måde du!"

"Okay, lets get going," siger Axel, vi skynder os alle sammen ud efter ham og hen til bilen. "Hvorfor skal Theo altid være så langsom?" Brokker han sig og klikker sin sele.

"Hvor er Lizzie?" Spørger jeg, Ames stikker hovedet ud af vinduet. 

"Fuck! Holy fucking shit, kig kig kig!"

"Fuck! Holy fucking shit, kig kig kig!"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Done... Det var sidste kapitel... Fucking trist tbh, men altså it iz what it izz, ew slemt sorry. På mandag starter jeg en ny historie som denne ish, den handler bare om to der snakker i telefon sammen, jeg håber i også vil læse med i Say Something.

SPØRGSMÅL: Hvem har været din yndlings karakter?

(10.07.20)

Roommates ✓Where stories live. Discover now